Jako místo testu jsme zvolili lom Hády v Brně. A to ze dvou důvodů.
Jednak je zde asfaltová silnice pro test maximální rychlosti, dále pak šotolina s kamením pro offroad akci. Ale také před pilotem a modelem stály výzva – zdolat i výjezd do strmějšího převýšení. A podklad nebyl zrovna pevný.
S přihlédnutím ke skutečnosti, že SCT slash je 2WD, určitě si dokážete představit, že jde o zcel jiný styl jízdy a chování modelu.
Dále předesílám, že jsme testovali model v továrním nastavení a s přiloženým akumulátorem.
A co nesmělo chybět ? Zvukový modul jsme dali co nejvíce nahlas. A to způsobilo velký zájem kolemjdoucích turistů. Ti se zastavovali, sledovali naše testování a to včetně natáčení pomocí dronu.
Já jsem model sám neřídil. To vše bylo v kompetenci Martina Lásky. Ten s tímto Shortem jel dnes poprvé. Ale pozor. Má zkušenosti s buggy 1/6 a dalších kategorií. Takže může posoudit, jak se model chová, jak je čitelný a jaký dojem na něj první test zanechal. To pak uvidíte na konci záznamu.
Já jsem tedy natáčel, dával instrukce, jak má jízda vypadat. Ale můj názor je následujcí:
– model je na asfaltu při této motorizaci velmi čitelný, drží dobře (pamatujte – je to 2WD)
– na šotolině má díky měkčímu pneu velmi slušný záběr
– při výjezdech se musel použít plný výkon (práce s plynem nutná) a i toto pro SCT Traxxas Slash nebyl problém
– velmi se mi líbil autentický zvukového modulu, který jen dokresluje reálnost jízdy
– rychlost modelu bez sníženého výkonu je velmi příjemná, ale pro úplného začátečníka bych určitě zvolil snížení výkonu
Asi se ptáte, kolik tedy model se základním motorem a převodem jel rychle. Bylo to přes 41 km/h. Což není vůbec špatné číslo. Akumulátor vydržel po celou dobu testování, bohužel jsme si nezměřili čas. Ale odhad je tak kolem 20ti minut jízdy. Záleží však na terénu a způsobu jízdy.
A můj názor na využití? Rekreační jízdy, ale ani závodu by se tento model bát nemusí.
Pro zopakování parametry, se kterými test proběhl:
- Nejnovější RC souprava Traxxas TQi 2.4GHz s možností instalace Bluetooth modulu
- Traxxas Onboard zvukový systém!
- Stabilizační systém TSM!
- Nový 4A nabíječ na 12V s automatikou a konektorem do autozásuvky
- Nové Traxxas ID konektory
- Výkonný střídavý motor Velineon® 3500
- Elektronický regulátor VXL-3s s nastavením Módu Training, Sport a Race a autodetekcí motoru
- Vodě odolné digitální servo 2075 High Torque
- Konektor Traxxas High
- Převodovka Magnum 272 s kalenými ocelovými ozubenými koly
- Třecí spojka Revo®Spec Torque-Control™
- Komplet kuličková ložiska
- Hotová nabarvená karosérie
- Olejové tlumiče, lepené pneumatiky
- Pneumatiky Kumho Road Venture MT
- V balení 7 čl. NiMH 3000 mAh Traxxas baterie s nabíječem
- K dispozici v různých barevných provedení ( v případě zájmu o konkrétní barvu uveďte prosím při objednání do poznámky)