CZECH CUP zima 2004/2005

Martin Kořínek


<div align=“center“><strong>CZECH CUP zima 2004/2005</strong><br>
<i>Pořádají a sponzorují firmy</i><br>
<a href=“http://www.lestr.cz“ target=“_blank“>LESTR – MODELS</a> a <a href=“dispatcher.php?id=6000″>MARTIN KOŘÍNEK</a></div>
<p align=“justify“><strong>Organizace závodů</strong><br>
Každý závod CZECH CUP je pořádán jako jednodenní. Vždy od 7.30 do 8.45 bude probíhat
volný trénink a prezentace závodníků. Přibližně v 9.15 startuje rozjížďka číslo 1. svoji první
kvalifikační jízdu. Každý závodník absolvuje tři nebo čtyři ( určuje pořadatel dle počtu
závodníků ) rozjížďky na 5 minut<separe>. Na základě jednoho nejlepšího výsledků budou závodníci
zařazeni po deseti do finálových jízd A, B, C atd. Všechny finále se jedou třikrát a to ve všech
kategoriích. Finálová jízda se uskuteční, jestliže budou ve finále více jak tři závodníci.
Z celkových 11 závodů se započítává 8 nejlepších výsledků.</p>
<p align=“justify“><strong>Přihlášky a startovné</strong><br>
S ohledem na nutnost zajistit časový limit a bezproblémové dodržování rozpisu jízd, je nutné
zaslat přihlášky minimálně den před pořádáním závodu na adresu strupek@lestr.cz nebo na
telefonní čísla 602 203667 či 776 240414.<br>
Startovné je při účasti v jedné kategorii 200,-Kč a pro juniora 100,-Kč. Při účasti v každé
další kategorii je startovné navýšeno o 60,-Kč. To samé platí i pro juniory. <br>
<strong><i>V případě přihlášení až na místě závodu je startovné navýšeno o 100,-Kč.</i></strong></p>
<p align=“justify“><strong>Kategorie</strong><br>
Kategorie <strong>“Masters“</strong> se může zúčastnit každý kdo splňuje stavební pravidla pro tuto kategorii.
V této kategorii budou hodnoceni zvlášť junioři, rok narození 1989 a výše.</p>
<p align=“justify“>Kategorie <strong>“Standard“</strong> se nesmějí zúčastnit piloti, kteří jsou v první desítce nejlepších z MČR
kategorie Modified Touring Cars.</p>
<p align=“justify“>Kategorie <strong>“1:18″a 1:18 TRUCK</strong> se může zúčastnit každý kdo splňuje stavební pravidla.<br>(Tato kategorie je pořádána ve spolupráci se sekcí 1:10 off-road při RC AČR) </p>
<p align=“justify“><strong>Stavební pravidla pro kategorii Masters a Standart</strong><br>
<u>Podvozek:</u> Povolené všechny podvozky kategorie E 1:10 Touring Car o maximální šířce 190mm
( bez karoserie ), minimální váze 1500g respektive 1522g s personál čipem a minimální světlé
výšce 4mm.<br>
<u>Baterie:</u> Šest článků NiCd nebo NiMh.<br>
<u>Motor – pro kategorii „Masters“:</u> Povoleny všechny komerčně dostupné pláště a čela motoru
typu 540 s feritovými magnety. Kotva s 12-ti závity a více, musí být opatřena originál razítkem
výrobce.<br>
<u>Motor – pro kategorii „Standard“:</u> Povoleny pouze motory CORALLY Stock 17 závitů , jedná
se o nečasovatelný rozebíratelný motor-nastaven na 5° časování ( shodný s MČR na asfaltu ).
Předepsány jsou uhlíky dodané a označené pořadatelem.<br>
<u>Pneumatiky – pro kategorii Masters:</u> Povoleny pouze pneumatiky LRP VTEC 24R nalepené
s vložkami na discích a označené pořadatelem ( shodné s MČR na koberci ).<br>
<u>Pneumatiky – pro kategorii Standart:</u> Povoleny pouze pneumatiky TAKE OFF CS27 nalepené
s vložkami na discích a označené pořadatelem ( shodné s letním Czech Cupem a s MČR na
koberci v kategorii Standart ).<br>
<u>Mazání:</u> Povoleno pouze Corally TC-2 nebo LRP Top Traction.</p>
<p align=“justify“><strong>Stavební pravidla pro kategorii 1:18 a 1:18 Truck</strong><br>
<u>Podvozek:</u> Povolené všechny podvozky kategorie 1:18.<br>
<u>Podvozek v kategorii TRUCK:</u> Povolen podvozek LOSI Mini Truck 1:18.<br>
<u>Motor:</u> Povolené uhlíkové motory typu 180, 280, 300 a 330.<br>
<u>Baterie:</u> Povoleno maximálně 6 článků o celkovém napětí 7,2 V.<br>
<u>Pneumatiky:</u> Povoleny pouze pneumatiky XRAY, které nesmí vyčnívat z karoserie.<br>
<u>Pneumatiky v kategorii TRUCK:</u> Povoleny pouze pneumatiky dodané a označené pořadatelem.<br>
<u>Mazání:</u> Povoleno pouze mazání Corally TC-2 nebo LRP Top Traction.</p>
<p align=“justify“><strong>Technická kontrola a sankce</strong><br>
Za nedodržení stavebních pravidel jako je světlá výška vozu či minimální povolená váha, bude
závodníkovi škrtnuta jízda ve které se provinil. V případě nedodržení předepsaných komponentů
jako jsou pneumatiky, motor, uhlíky či mazání na pneu, bude provinilec potrestán vyřazením ze
závodu. Neznalost pravidel neomlouvá. Důkazní povinnost je vždy na straně závodníka.</p>
<p align=“justify“><strong>Ostatní pravidla</strong><br>
Závodník je povinen mít k dispozici funkční 2 sady krystalů a případné změny nahlásit pořadateli
při prezentaci.<br>
Ostatní pravidla pro nasazování, odevzdávání vypnutých rádií a pravidla slušného chování není
potřeba samostatně připomínat. Byli by jsme rádi, kdyby závody byly pro Vás sportovní zábavou
či adrenalinovou relaxací , nikoliv nepřetržitou řadou stresových situací, což ostatně bude záležet
hlavně na Vás. Snad víte co znamená Fair Play !!!</p>
<p><strong>Termíny závodů</strong><br>
9. října 2004 – Kolín<br>
23. října 2004 – Praha<br>
21. listopadu 2004 – Kolín<br>
4. prosince 2004 – Praha<br>
8. ledna 2005 – Kolín<br>
22. ledna 2004 – Praha<br>
5. února 2004 – Kolín<br>
26. února 2004 – Kolín<br>
5. března 2004 – Praha<br>
19. března 2004 – Kolín<br>
26. března 2004 – Praha – závěrečný závod s vyhlášením celkových výsledků</p>