Tým Masters je připraven na 10 hodin TT-01

Igor Vlahovič


<p>
Přípravy na nedělní závod modelů Tamiya TT-01 aneb „Dix Heures le Austerlitz“ vrcholí
u mnoha týmů. Ani tým Masters nenechal nic náhodě a vše je v tuto <!– separe –>chvíli připraveno.
Nyní se pojďme podívat pod pokličku a prozradíme vám, jak je náš tým připraven.
</p>
<p>
Jezdci – tým tvoří 5 členů ve složení Igor Vlahovič, Marek Pilát, Radek Skopal, Oldřich
Nekuža, Pavel Hrbáček. Jako náhradník je k dispozici Martin Herzán. Možná bude vytvořen ještě
jeden tým. V tom případě by jeli v týmu Masters první čtyři jmenovaní.
</p>
<p>
Model – je připraven podvozek Tamiya TT-01E v základu. Jediný vyměněný díl je kardan, který je
nyní duralový. Na modelu jsou původní díly včetně ložisek. Jsou zajištěny podvozky pro náhradní díly.
I když se nepředpokládá závažná výměna.
</p>
<p>
Motor – je nainstalován nový motor Johnson, který byl nyní otestován. Je dobře připravený. Převodový
poměr je zvolen 58/24. Motor i bez pasivního chladiče příliš netopí a dá se na něm udržet chvíli prst.
Dojezd na LiPo o kapacitě 4000 mAh cca 25 minut čistého času. Tým bude mít k dispozici náhradní motory.
</p>
<p>
Baterie – budeme mít k dispozici cca 5 LiPo baterií o kapacitách 4000, 5000 a 5400 mAh. Ke každé z baterií bude solo nabíječ včetně balanceru.
</p>
<p>
Obutí – tým má k dispozici 4 sady pneumatik značek Corally STCC, Sorex, Xenon a pneu Tamiya Super Radial pro případ vody (kryt proti vodě ok). Použité jsou širší unašeče a model je stabilní a poslušný.
</p>
<p>
Regulátor otáček – v modelu je instalován regulátor Tamiya 102 BK. K dispozici budou náhradní regulace 101 BK,
Nosram Hawk Power Reverse.
</p>
<p>
RC souprava – budeme používat soupravu Spektrum DX 3R s micro přijímačem Spektrum. Náhradní přijímač i RC souprava DX 3S jsou zajištěny.
</p>
<p>
Karoserie – nakonec se pojede Honda NSX v provedení, jaké vidíte na foto. Karoserie je nízká s velkým přítlačným křídlem.
Nechybí detaily jako zpětná zrcátka či stěrač. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré.
</p>
<p>
Nářadí – klíče, šroubky, pájka apod. jsou samozřejmostí.
</p>

<p>
Úlohy jsou předběžně přiděleny. Jeden bude řídit, a v momentě střídání bude nástupce již připraven na tribuně a dva budou
měnit baterie. Poslední člen týmu bude vždy kontrolovat pozici modelu na trati – tedy nasazovač. Kdo bude měnit baterie, bude
se zároveň starat i nabíjení LiPo článků.
</p>
<p>
Další drobnosti budou ještě doladěny. Ale 90% je již připraveno. Toto vše bylo laděno na dráze Globus. Nyní 5.8.2010 bude vše odzkoušeno na trati ve Slavkově.
</p>
<p>
Snad jsme naše soupeře trochu navnadili a inspirovali. V neděli RC sportu zdar !!!
</p>