<p>
Dne 17.2.2008 jsem provedl testovací jízdu s podvozkem XRAY M18 Pro v extra podmínkách. Při teplotě -3 stupňů
celsia jsem testoval grip na bezdušových pneu. Byl jsem zvědav na to, jak se model bude chovat při takto nízké
teplotě. Níže vám popíši konfiguraci podvozku a jeho nastavení.
</p>
<p>
<b>Podvozek -</b> XRAY M18 PRO
</p>
<p>
<b>Motor -</b> Mamba 25, motor střídavý 6800, jel jsem kuličkový <!– separe –> diferenciál vpředu
i vzadu
</p>
<p>
<b>Baterie -</b> LiPo 2S, FlyghtPower 1800 m Ah
</p>
<p>
<b>Převodový poměr -</b> 42/19
</p>
<p>
<b>Karoserie -</b> Mazda 6 Touring
</p>
<p>
<b>Pneu – </b>bezdušové, duše z dětského kola rozměr 12 1/2 x 1,75 x 2 1/4 navlečená na originální mechové kolo XRAY a po boku zajištěn sekundovým lepidlem. Dále pak pneu zbroušeno smirkovým papírem a změkčeno mazadlem NOSRAM. Na testovací jízdu jsem nastupoval již ze zavadlým mazadlem.
</p>
<p>
Model se choval nedotáčivě, musel jsem se při výjezdech ze zatáček krotit. Ale jinak byla přilnavost úměrná teplotě asfaltu a jeho čistotě. Při vyšších teplotách bude grip optimální, otázkou potom bude výdrž duše při vyšších teplotách. Ale to bude předmětem dalšího výzkumu. Foto a video pomohl natočit Tomáš Pavlovec a jeho otec Jiří všemu asistoval a dělal technický dozor
nad celým pokusem. Shodli jsme se, že obutí má budoucnost. Můžete si kromě přiložených fotek stáhnout krátké video se záznamem jízdy. Máte-li zájem, klikněte na
<a href=“http://www.mediafire.com/?addjxtxfsys“ target=“_blank“>tento odkaz</a>.
</p>
<p>
Tak to je prozatím vše a o dalších výsledcích vás budu samozřejmě informovat.
</p>