<p>
Jedete se svým modelem, který má blízko vytrínkovému. Kocháte se tou krásnou jízdou
a najednou zničeho nic líznete obrubník nebo jinou překážku. A náraz jde do kola.
Na <!– separe –>ráfek.
</p>
<p>
Přijedete s miláčkem k sobě a zhrozíte se. Na ráfku jsou po nárazu šrámy a plast je roztřepený.
Celkově kolo vypadá, jako by jste na něm najeli 1000 kilometrů. A posmutníte… Ale vše se dá
zachránit.
</p>
<p>
Pokud ráfek není prasklý, nebo se na něm nevytvoří velmi hluboká nerovnost, pak je tu možnost renovace.
A jak na to ? Vše máte na záznamu níže a nyní tedy jen ve zkratce, protože tam uvidíte praktický
postup.
</p>
<p>
– sundáte pneu z ráfku
</p>
<p>
– nachystáte si smirkový papír zrnitosti cca 600. Spíše jemnější. Dále potom odmašťovací prostředek,
hadřík. Vše osobně provádím za pomoci modelu a přímo na něm
</p>
<p>
– poatupujte dle manuálu (viz záznam)
</p>
<p>
– níže máte srovnání „před“ a „po“
</p>
<p>
Tato činnost se spíše týká nás hobby jezdců. A hlavně se to vyplatí provádět u opravdu hezkých ráfků a
pneu nesmí být nalepeno. Protože pak se úkon poněkud ztíží.
</p>
<p>
Obdobně můžete opravit i rány na karoserii. Zde použijete smirek aspoň 1200ku. Pak vezmete karoserii, namočíte
pod vodou a místo přebrousíte. Na závěr vezmete Tempo (na starý lak) a přeleštíte. Tedy postup podobný jako
u ráfků. Jak jednoduché, že ? A váš model může vypadat stále jako nový.
</p>
<p>
Soubor si můžete samozřejmě i <a href=“http://ulozto.cz/4714928/renovace-rafku.mpg
“ target=“_blank“>stáhnout</a>
</p>
<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/qUr_pgTNH9w&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/qUr_pgTNH9w&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>