Hot Bodies Cyclone TC – závěrečné testy před Trenčínem

Igor Vlahovič


Ve čtvrtek 28.4.2011 byl opět den otevřených dveří ve Slavkově u Brna. V areálu se nakonec sešlo 5 pilotů – Filip Uher (testoval XRAY T3 2011 s kombem Nosram), Pavel Bartoněk (TT-01), Martin Pavlík (TT-01 ), Tomáš Erdélyi (XRAY T2, TT-01) a já (HB Cyclone TC).

Především Filip, Igor a Tomáš ladili na závod Xray Challenge, který se pojede v Trenčíně.

Já otestoval dva převodové poměry při zachování nastavení od Marka Černého. Použil jsem dva převodové poměry – jeden lehčí a druhý nejtěžší. Jak to dopadlo uvádím níže:

 

1. varianta převodového poměru: 

Převodový poměr – 5.19 (96/45)

Baterie – NOSRAM 5900 mAh 50C

Regulátor LRP SXX Stock Spec v nastavení – FEEL 3, BOOST 4

Teplota motoru – 82,9°, teplota asfaltu 24,9°

Spotřeba za 5 minut jízdy – 1900 mAh

Byl jsem stejně rychlý jako Tomáš Erdéliy s motorem LRP 17,5, regulátorem Tekin RS, převod 4.62

 

2. varianta převodovéhp poměru: 

Převodový poměr – 4.59 (96/51)

Baterie – NOSRAM 5900 mAh 50C

Regulátor LRP SXX Stock Spec v nastavení – FEEL 3, BOOST 4

Teplota motoru – 96°, teplota asfaltu 24,9°              

Spotřeba – nyní nebyla měřena

 

Celkově je nyní model naladěn velmi dobře. Je mírně nedotáčivý, což dělá model klidnějším v zatáčkách.  Rychlost dobrá, spotřeba také a pouze u nejtěžšího převodu je již teplota motoru přesáhla teplotu 90°. A tak jsem nakonec zvolil prostřední cestu: 96/48 (4.87 koncový).

Doma proběhla pouze kontrola tlumičů, downstopů. Vše v pořádku. Na závod v Trenčíně jsem myslím připraven.