V modelu Tamiya TT-01E jsem měl již nekolik střídavých motorů. 21.5, 17,5 Robitronic, 17.5 LRP X12. Podvozek bez problémů zvádl motor X12 17.5 a s tím jsem jel závod OPEN Tor Trutnov v kategorii Stock a mnozí se divili, jak mi to pěkně jede.
Jelikož jsem koupil před nedávnem kombo Nosram s motorem 9.5T, rozhodl jsem vyzkoušet, jak si poradí tento „plasťák“s tímto poměrně hodně rychlým motorem. Víme již, jak dokáže jet Hot Bodies Cyclone TC na ZERO BOOST s převodem 4.6.
Montáž do podvozku byla bez problémů a ihned jsem použil nejtěžší převod možný pro tento model – 55/28 (5.28). Video z jízdy máte níže:
Osazení podvozku bylo následující:
Regulátor – Nosram Pearl V2 (ZERO BOOST, FEL 3)
Motor – Nosram Modified 9.5 (časování -5°)
Převod – 5.28
Baterie – LiPo Nosram 5900 mAh 50C
Pneu – Sorex 32
Karoserie – ARTA Garaiya
Jel jsem 5 minut jízdy a za tuto dobu spotřeboval 1393 mAh, teplota na motoru byla 67.8° bez chlazení. Rychlost modelu byla velmi zajímavá a blížila se Stocku. Auto bylo na nečistém asfaltu slavkovské trati nedotáčivé a já musel jet velmi s citem. Nicméně rovinka byla excelentní, především zvukem.
Nakonec jízdy se mi zadřelo ložisko na kuličkovém diferenciálu 3 Racing a unašeč se nejen vyšrouboval, ale zničil se i závit. Nyní nechám kuličkový diferenciál Tamiya na přední nápravě a dozadu dám klasický planetový diferenciál. A otestuji jízdní vlastnosti tohoto nastavení.