Při tvorbě nové karoserie jsem se nechal inspirovat kolegou Igorem Vlahovičem, který doporučil jednu z karoserií japonských GT vozů. Jasná volba byla karoserie Tamiya Xanavi nismo GT-R R35. Mnou posledně zvolená černá karoserie Lamborghini Gallardo nebyla na závody příliš ideální. Na trati byla snadno k přehlédnutí, proto jsem nyní zvolil flourescenční sprej.
Z důvodů zachování originality jsem volil kombinaci dvou barev a to konkrétně (PS16) Metallic Blue a (PS24) Fluorescent Orange v konečné fázi podstříknuté bílou barvou (PS01).
Co se týče samotné karoserie, trochu jsem se obával přední části z hlediska životnosti, ale byl jsem mile překvapen, přední část vozu je opravdu velice pevná, což se o zadní části tvořenou difuzory s určitostí říci nedá. Karoserie také disponuje velice stylovým předním spoilerem, který jsem ovšem z důvodu životnosti nezanechal. K této karoserii je taktéž dodáváno zadní přítlačné křídlo, které jsem opět zanechal vlastní. Stejně tomu bylo i se zpetnými zrcátky. Pokud jde o světelné parabole, jsou zde dodávany pouze lexanové, takže osvětlení modelu by bylo složitější. Při stříhání se držme hesla dvakrát měř, jednou řeš. Originálně vytičené body jsou nepřesné, co se otvorů i blatníků týče. Pro opravdovou reálnost vozu jsou zde i samostatné přední blatníky, které nám po nalepení vytvoří průduchy v přední části dveří.
Při samotném lakování jsem se opět inspiroval Igorem, jehož manuál najdete na tomto portálu. Pouze bych dodal, že je tato karoserie také vyjímečná tím, že manuál doporučuje zalakovat zadní okno, což jsem učinil i já.
Karoserie je po dokončení opravdu stylová a nabízí nepřeberné množství polepů, které jsem volil dle vlastního uvážení a v tomto případě nejste schopni využít všechny nabízené samolepky.
Uvidíme co tenhle skvost vydrží na trati, ať už závodu Mibosport Cup či závodní jízdu Japan GT na trati Globus Brno.