Na dráze se událo následující:
- byl položen nový asfalt, namalován obrys dráhy, instalovány obrubníky a vymodelovány rohlíky
– původní rychlý a jezdivý tvar dráhy pro spalováky zůstane zachován
Nová dráha bude ale o něco málo delší a atraktivnější. Pro příznivce pomalejšího a techničtěšího ježdění jsou přidány dvě nové sekce, rozšířena šikana na konci rovinky a úplně nové esíčko v levé části dráhy pracovně nazvané „klíčová dírka“.
Jestě je ale spousta práce s obrubníky, doděláním střechy depa, nátěry, … Kdo může přes týden po páté hodině přijít a přiložit ruku k dílu, bude vítan (samozřejmě jen v případě příznivého počasí).
V galerii máte foto z výstavby.
„Pozn. redakce: text a část fofo dodal Michal Oppitz, další foto pak David Dohnal“