Jakmile byla elektronika v modelu hotová, bylo potřeba otestovat model v akci. Nejprve k té instalaci elektroniky. Veškerou elektroniku jsem použil z modelu Tamiya TT-01E:
– servo Hitec HS311
– regulátor Tekin FX-R
– LiPo Zippy 4000 mAh 25C (LiPo NOSRAM 5900 mAh 50C se do modelu nevešla :-))
– karoserie Subaru Ipreza WRC 2007
– motor Johnson 540-J (jede to pekelně)
– kabely byly upraveny opět na míru
Dle mého názoru je v podvozku méně místa pro umístění komponent. Kdybych měl větší regulátor, musel bych hodně přemýšlet, jak ho tam umístit. Ale s malým Tekinem problém nebyl žádný.
Díky celkovému zakrytování podvozku jsem mohl ihned vyrazit na první test. Zde jsem chtěl vyzkoušet různé povrchy, svoji kondici a jak model napoprvé pojede. Se vším mi pomohl Pepa Sperát, který navrhl místo k jízdám a ujal se z kamery.
Terén byl trochu drsnější a bylo po dešti. Dráha rally bude asi více upravená, vytyčená. Ale na to jsem právě zvědav. V každém případě si model poradil s nerovnostmi velmi pěkně. Motor Johnson je dostatečným pohonem. Model zatáčí hodně dobře a neměl jsem problém ho dostat do smyku.
Jelo se po lesní cestě v listí, na šotolině s výjezdem na mokrý asfalt. Bláto jsme „prozatím“ vynechali.
Po odkrytí karoserie všechny nečistoty vzal ochranný kryt. Došlo k celkové očistě podvozku vodou a kompresorem. Po sejmutí krytu bylo v podvozku sucho a čisto. Takže svoji úlohu kryt splnil na 100%.
Nyní mě čeká očista ložisek, kardanů. Aby auto bylo připraveno na první ostrý závod. Ten se jede již za týden.
Na závěr děkuji za pomoc Josefovi Sperátovi.