Po zakoupení tohoto podvozku jsem mu dopřál jednak nové mechové obutí a pak i novou karoserii. Celý podvozek jsem vyčistil a věnoval se především ložiskům a diferenciálu.
Jakmile jsem měl stroj připraven, rychle jsem jej projel před domem na silnici. Už první dojem byl pozitivní. Ale rozhodl jsem se stroj vyzkoušet i na dráze Globus. Teplota sice nic moc, ale pokud to bude sedět obstrojně za těchto podmínek, na koberci to bude určitě lepší. Tak, jak se to potvrdilo při předešlém testu. To jsem jel mechy Corally, motor LRP X12 17.5 a regulátor LRP SXX Stock Spec.
Dnešní test byl opět úspěšný. Jednak se mi podařilo sehnat kameramana a tím byl Olda Nekuža. Druhým faktorem bylo počasí: sice jen 10°, ale nepršelo. Studený asfalt není nic novým v tomto říjnovém období. (ve videu jsem se však posunul slovně o měsíc dopředu :-)).
Celý test shrnu v pár odrážkách:
– jel jsem regulátor LRP Sphere Competition na nastavení Stock
– dále pak motor Speed Passion 3.0 Competition 13.5T načasován na 10°
– na modelu jsem měl nové mechové obutí Xceed Medium na obou nápravách. Neupravené, nebroušené, zcela nové
– nastavení modelu zůstalo na koberec, tedy hodně dotažený kuličkový diferenciál (to jsem vykompenzoval expo funkcí na plynu)
– jízdní vlastnosti byly velmi slušné na dané podmínky
– model byl do zatáček nedotáčivý a nešel do přetočení
– na výjezdu se měl snahu přetočit. Ale to bylo dáno nastavením diferenciálu
– při jízdě samotné jsem si mohl dovolit jet rychleji jak naposledy. Model se choval klidněji
– výkon motoru bude si myslím dostačující. Na první srovnání byl model při převodu 3.8 (nezměněno od minula) rychlejší jak s motorem 17.5 a regulátorem SXX Stock Spec
– celkově se model na studeném asfaltu řídil dobře a měl jsem jej pod kontrolou
Další testy obutí, motoru a regulátoru proběhnou na závodě Holešov již za týden 5.11.2011. Myslím si, že to nepojede vůbec špatně. N závodě opět krátké video z testu.