Tak tento report bude opět jiný. Minulou neděli to byl report v podání mé osoby a kolegy Ladislava Mlčáka a byl dozajista oživením již zažitých tradic.
Dnes to bude opět jiné kafíčko. Ptáte se proč ?
Jak si můžete všimnout, u dnešního reportu jsou opět dvě jména – dva autoři. Jednak jsem tam já, jako za redakci Masters. cz. A s reportem mi bude dnes pomáhat Jaroslav Vala st. Bude pro dnešní den dvorním fotoreportérem portálu Masters.
Jednak fotky již zde na portále byly několikráte a byly výborné. Tím druhým faktem je, že pro naprostý chaos v hlavě po týdenní pracovním stresu (kdy se připravuje v Praze výstava TABEXPO 2011), jsem doma nechal dost podstatnou redaktorskou pomůcku – fotoaparát.
A tak Jarda dnes zastoupí funkci fotografa a myslím si, že to bude výborná změna. Takže text bude v mém podání a fotky budou Jardovi. Budu je nahrávat v průhěhu dne. Ještě se musíme dohodnout na intervalech.
Tak snad to dnes dopadne na výbornou, já se těším na spolupráci s kolegou a jdeme na to.
V první řadě dnes jedu jen JEDNU KATEGORII. Už ne dvě a do toho psát report. To je opravdu neskutečně náročné a místo odpočinku pokračujete v týdením pracovním tempu. A tak dnes opravdu pouze Formule 1 a to s motorem 21.5, převodem 2.5 a oproti silné konkurenci.
Mnozí si zvolili dvě kategorie (například moji kolegové v depu), ale ti zase nepíší report. Mají však ode mne pochvalu – jedou také kategorii F1 (Maňoušek, Klaus). Navíc na tomto závodě můžete vybírat mezi onroad a offroad kategorií. Dvě dráhy pod jednou střechnou. Ano to je závod Mibosport podporovaný firmou Yokomo.
Tribuna narvaná k prasknutí s tím, že víc je obsazená strana onroad.
Při počtu lidí blížícím se 100 je po ránu potřeba řízený trénink po 5. minutách. Jinak by se nikdo pořádně nesvezl. U časomíry bude opět Vojta Novický. Na závod bude dohlížet Michal Bok. Ten zajišťuje i prodej náhradních dílů.
Především kategorie F1 bude hodně obsazená. Ale i ostatní kategorie na tom nejsou špatně. Online výsledky by měly být v průběhu dne ZDE. Tak snad pojedou v pohodě.
Je 8:40 a Jarda Vala st. mi donels další foto. Nyní zachytil dění na tribuně při ranním tréninku. Tam je opravdu pořád plno a na foto můžete vidět Zdenko Kunaka, Jardu Kopeckého, Jardu Valu a mnoho dalších tváří.
V depu se u nás kluci snaží opravit diferenciál u Tamiya F104W. Po původním majiteli nebyl úplně funkční. Někteří váhají, zda do druhé kategorie nastoupit.
Já na dráhu raději nejedu. Jsou slyšet poměrně drsné karamboly na cílové rovince. A piloti stále čekají na jízdu. Fronta jak za starého režimu na banány, jak řekl kolega Jarda st.
Na tomto závodě nechybí například Juraj Hudy, Tono Sloboda a nechybí jezdci z Rakouska. Již jsou vyvěšeny skupiny a je jich požehnaně. Jen Formule 1 má dvě kvalifikační skupiny a i offroad je dnes hojně obsazen.
Nechybí však OLD star hvězdy v podobě Oldy Grocha, Toníka Pospíchala. Na závod zavítali kluci z klubu RCM Brno, přijel celý klan Szostků, který nás bude trápit v F1. Nedá se popsat, kdo všechno zde je. Prostě a jednoduše – plná hala.
Já jak dnes nemám fotoaparát, nehodím se tak – to je moje zjištění. Pouze se věnuji psaní. Je to oddych. Proto si dnes odlehčím práci. Každé zlo je nakonec k něčemu dobré, pokud najdete kamaráda a kolegu z branže, co pomůže.
9 hodin a Vojta Novický svolává ranní rozpravu. Auta na foto, jezdci na foto. Jarda to nofotil. Slova se ujal Michal Bok a potom Radoslav Bok. Poté Vojta oznámil start závodu za 10 minut a všichni musí mít jedno číslo na modelu. Za malou chvíli udeme startovat závod a v galerii jsou již fotky z rozpravy.
Kvalifikace kolo 1
Buggy 2WD – tak zde je účast nízká. Pouze 5 jezdců. Minule tu kraloval tuším Karel Novotný. Josef Nováček či Pavel Otruba se mu budou snažit stačit. Roman Kavan, který jede i F1 zde bude také soutěžit. Vše můžete sledovat přímo ZDE a to výsledkově. pavel Votruba vítězí před ostatními. Některé modely jely i smykem.
Buggy 4WD – zde to je dnes s účastí mnohem lepší. 32 pilotů j opravdu hodně. Také jsou tři skupiny. Podrobnosti přímo ZDE. Skupina číslo 4 je hodně zajímavá. Radek Flek, Jiří Mára, Jarda Kopecký, Dominik Šulc a mnoho dalších. Ovšem ve druhé skupině najdeme Juraje Hudyho, Erika Margonyho a další jezdce. O konkurenci zde dne nebude nouze. Celá drha je hodně zajímavá a je tam i jeden mega skok. Před ním je ještě jeden menší a musíte pořádně umět řídit, aby jste na tomto relativně rychlém úseku neztratili. A kdo se dostal dopředu ? Ve skupině 2 to byl Jáchym Kovář. S ním jede i mladičký Vojta Flek. Ten jezdíval i kategorii Micro. A tak postupně získává zkušenosti. Ve stejné skupině jede i Matěj Šulc. Ve skupině 3 to byl David Kukla, který zajel lepší nájezd jak kolegové v druhé skupině. A jak nastoupila skupina 4 buggy 4WD, hned bylo slyšet, kdo je na tribuně. Zejména, že to nejsou začátečníci. Motory byy slyšet, tak jako skoky modelů. Zde pak najel nejlepší nájezd Jiří Mára. Velmi těsně za ním pak Tomáš Holický,
Formule 1 – dvě skupiny. Výsledkový report ZDE. Na startu noví jezdci. Dlouho váhali a nakonec nastoupili – Miloš Klaus a Patrik Maňoušek. Karl Heinzmann dnes také na startu. Ve skupině číslo 1 (v pořadí pak 5) se ujal vedení Karl Heinzmann. Druhá skupina je doslova nabitá jezdeckými esy. Igor Vlahovič startoval do jízdy z první pozice. Jiří Groch, Luděk Szostek, Marie Szostoková, Jan Szostek, Roman Kavan… Tak to je výčet z llistiny. Někdo jede 21.5ku motor, někdo 10,5ku. Kdo co uřídí a jak naladí. Igor Vlahovič jel převod 2.5, časování BOOST na 4. V jízdě vedl, ale pak ztratil a dojel třetí za Romanem Kavanem a Luďkem Szostkem. První dva jedou časi pod 14 sekund. Igor bude muset ulehčit na převodu a přidat na BOOSTU. Motor po jízdě byl v pohodě a potřeba činila za 5 minut jízdy 1121 mAh. Ale chce to lehčí převod. Oba sourozenci Szostkovi dojeli za Igorem a za sebou. Nechali tak ostatní jezdce až na dalších pozicích.
Na další jízdu Igor chystá převod 2,7, BOOST na 10, FEEL na 8. Mělo by to být živější na výjezdu. Bude se snažit dotáhnout se na druhého Luďka.
Tamiya Cup – dalo se to čekat. Souboj mezi Patrikem a Milošem. Miloš Klaus nakonec první, ale Patrik zajel best lap. Miloš Pokorný jel hodn pomalu a tak třetí místo zaujal prozatím Aleš Matyášek. Nasazovači zde měli poměrně hodně práce. Igor Vlahovič dnes tuto kategorii nejede. A tak se ukáže, kdo se stane vedoucím jezdcem kategorie. Výsledky najdete ZDE.
Open – 5 skupin. Velká to účast. každá skupina bude mít zajisté svého favorita. 8. skupina bude zřejmě ve znamení Michala Šindeláře. S ním pak krouží Toník Pospíchal, Jiří Pavlovec a další. Marek Kovář st. nastoupil až v průběhu jízdy. V 9. skupině zajel zatím best výsledek Marek Kovář. Miloš Pokorný si dnes zvolil i tuto kategorii. Drahoslav Hejtmánek, Michaela Szostková (opět team Szostek) jedou v OPEN. 10 skupina o chloupek silnější v jezdeckém poli – např. Michal Abrahámnek jedoucí za team Xray. Ten jako jediný najel 23 okruhů. Jan Domanský jízdu nedojel, ale jinak skupina byla poměrně vyrovnaná. Oskar Malatinský, Tono Sloboda = nerozlučná dvojice slovenských jezdců opět spolu v jízdě. S každou další skupinou rostla konkurence a výkony pilotů. 11 skupinu uvedl Jakob Zundel. A ve skupině další jezdci ze zahraničí – Juraj Hudy, Manuel Zerobin, Gerhard Zundel. Poslední 12. skupina byla opravdu silná. Zdenko Kunak, Marek Černý, Martin Hudy, Jiří Mára, Patrik Gollner, Mario Sowka… Tak to je elita a to doslova. Zdenko Kunak bude chtít ukázat skvělou formu, kterou měl na posledním závodě ETS. Do čela se nakonec dostal Zdenko Kunak a to s náskokem dostatečným. Drží i best lap. Výsledky podrobně ZDE.
Jarda Vala st. nafotil pěkné snímky z první kvalifikace a vy už se nyní můžete kochat těmito záběry v galerii. Bez Jardy bych dnes byl jako ryby bez vody…
Kvalifikace kolo 2
Buggy 2WD – Pavel Otruba opět vítězem jízdy. Polepšil si však Kája Novotný, který dojel druhý. S modelem mu pomáhá jeho otec a důsledně vždy dělá přípravu na další jízdu. Pavel Otruba však zajíždí rychlejěí kola a zatím nemá konkurenci.
Buggy 4WD – zde se dopředu posunul Vojtěch Flek ve skupině číslo 2. Ale i Matěj Šulc zajel lépe. Juniorům se daří. Erik Margony vítězí ve skupině 3. Takže za sebou ponechává například Juraje Hudyho. Za Erikem dojel Pavel Otrba – tomu se daří i v kategorii buggy 2WD. Nejsilnější skupina 4WD buggy jede opravdu nadoraz. Na cílové rovince, která je bez skoků jedou buggy hodně rychle. Pak přichází ostrá zatáčka a hned skok. A pak další a další. Zvládnout to za co nejkratší čas a ještě k tomu v ideální stopě, to není jen tak. Nejlépe to ukázal Jiří Mára. Ten najel 14 kol společně s Tomášem Holickým. Ostatní již mají ztrátu.
Jarda fotil nyní skoky a modely v různých pozicích. Pěkné, pěkné…
Formule 1 – kolegové z mého depa ladili své stroje. Patrik Maňoušek z jízdy odstoupil. Úmrtnost modelů v první skupině byla větší něž se dalo čekat. Nárazy do hrazení dělají své. I tak zajíždí nejlépe Karl Heinzmann. V další skupině najeli 21 kol tři piloti: Luděk Szostek, Roman Kavan a Igor Vlahovič. Ten se časem přiblížil k prvním dvěma a minimálně ztrácí. Igor jel nyní převod 2,7, BOOST 8, FEEL 8. Spotřeba 1017 mAh. Na další jízdu budou všechny parametry na 10 a převod bud ještě lehčí (3,1). Pak dojde k rozhodnutí, který převod se pojede ve finále. Marie Szostoková a bratr Jan nechali ostatní za sebou. Jirka Groch stále bojuje se zatáčením. Nastavení je ještě z asfaltu.
Tamiya Cup – Patrik nebo Miloš Klaus ? Nyní zajel super výsledek Patrik. Ovšem zazářil Jarda Kopecký st. na třetí pozici. Miloš Pokorný dnes nejede svoje. Nadějně vypadá start Martina Gáboviče. Poprvé na závodě a jak mu to jde.
Open – nasazoval jsem první skupinu Open a bylo na co se dívat. Modely létaly po dráze, nasazovači měli hodně práce. Z toho všeho nejlépe zajeli Tonda Pospíchal a Jan Horáček. Kuba David předjel Martina Bábovského ve skupině 9. V 10. skupině opět vítečně Michal Abrahámek. Juraj Hudy byl slyšet v 11. skupině. Nelíbil se mu styl jízdy některých soupeřů. V elitní desítce zazářil Zdenko Kunak. Stejný počet kol dali Martin Hudy a Jiří Mára.
V galerii další foto z tooto kola. A to díky Jardovi Valovi st.
Kvalifikace kolo 3
Buggy 2WD – Kája Novotný zřejmě dobře naladil. Nebo že by jeho otec ? To je jedno, protože Karel vítězí a zaútočí tak na přední příčky na finále. Jozef Nováček a Pavel Otruba budou jeho hlavní soupeři. TQ Pavel Otruba.
Buggy 4WD – zde se do popředí dostali v jednotlivých skupinách Radovan Rusinko, David Kukla (za ním Juraj Hudy se ztrátou 2. kol) a pak Tomáš Holický. TQ v této kategorii má Tomáš Holický. Ale ve finál to bude hodně vyrovnané. Hodně jezdců najíždělo 13 okruhů a ti se budou snažit zajet „bednu“.
Formule 1 – Igor nyní dal do modelu převod 3,1 a všechny parametry na reulátoru jsou na max. Mezi tím Igor uzavřel obchod se dvěma kolegy. Od oldy Grocha pořídil regulaci LRP Stock SPX (do GTčka Serpent – kolegové bojte se 🙂 a Miloš Klaus se zajímá o LRP Sphere Competition do své F1 od Igora. Takže kromě závodění probíhají na závodě i čile obchody. V formuli je na prvních pozicích jasno. Luděk Szostek a Roman Kavan jedno společně s Igorem Vlahoičem vpředu. Kdyby Marie Szostková nedělala drobné chyby, byla by mnohem více vpředu. Radim Hruška sice zvítězil v jízdě, ale otec a mechanik se mohl při jeho jízdy „zbláznit“. Ty nervy a ta gesta. V první skupině se o TQ poprali Luděk a Roman. Nakonec TQ získal Luděk. Igor bude třetí. A vrátí se na převod 2,7 a k původnímu nastavení regulátoru. Nyní lehce ztrácel (cca 2 sekundy na soupeře). Spotřeba v tomto nastavení 953 mAh. Marie Szostoková bude startovat ze čtvrté pozice a Igor Vlahovič to bude mít po strartu těžké. Celé Ačko společně s Karlem Szostkem (ten je poslední v A fináleú bude hodně zajímavé a napínavé.
Tamiya Cup – kola urazili hned dva jezdci. Aleš Matyášek a pak i Miloš Pokorný. Martin Gábovič jede opravdu svůj první závod a je i poprvé s modelem. TQ v této kategorii nakonc obhájil Miloš Klaus. Patrik bude druhý a třetí Jarda Kopecký. Tak to bude finále, jak má být.
Open – Michal Šindelář se do A finále určitě nekvalifikuje, ale ve své skupině dojel první. Ačko bude pěkná podívaná, ale i ostatní finále si jezdci užijí. Kuba David stále držel za sebou Martina Bábovského, Marka Kováře či Drahoše Hejtmánka. Ani u nich to na A finále nevypadá. I pro Michala Abrahámka asi A finále nebude přístupné. Hodně jezdců najelo 23 okuhů. Mezi ty patří například Adam Dubák, Werner Schmitzer nebo také Martin Mihálik. A bohužel, míst v A finále je jen 10. Takže TQ obhájil Zdenko Kunak. Desítku nejlepších máte uvedeno níže:
1 | Kunák Zdenko | SK | Lestr models | |||
2 | Hudy Martin | SK | ||||
3 | Mára Jiří | CZ | ||||
4 | Gollner Patrick | AT | ||||
5 | Zundel Jakob | AT | ||||
6 | Sowka Mario | AT | RMC – Vienna | |||
7 | Řehák Matěj | CZ | Lestr models | |||
8 | Hudy Juraj | SK | ||||
9 | Černý Marek | CZ | MIBOSPORT | |||
10 | Flek Radek | CZ | Rc Blansko |
|
Tak a po malé přestávce, kdy jsem zkusil mechy Tamiya Medium (a nešlo to řídit i po otupení) se vrhneme na finále.
Finálové kolo 1
Buggy 2WD – první jízdu vyhrál Kája Novotný a soupeřům nadělil kolo. Za ním dojeli Pavel Otruba, Roman Kavan, Jozef Nováček a Jáchym Kovář. Poměrně vyrovnané to bylo na 2. až 4. místě – všichni 13 kol.
Buggy 4WD – zde byly vytvořeny 3 skupiny. V C finále najel 13 kol Jáchym Kovář a s dostatečným náskokem pojel soupeře. V B finále bude ve všech jízdách startovat Juraj Hudy. Tam dojel třetí za vítězem Marcelem Dostálem a Jozefem Nováčkem. Před A finále hrála hudba a vypadalo to na úrovni. Piloti připraveni, rozhodčí také. 10 nejlepších na startu. Neskutečné výkony jezdců, kdy se z vítězství radoval Jiří Mára. Tomáš Holický nevyužil pozice TQ a musel se spokojit s druhým místem. David Kukla ve stejném kole třetí. První tři měli shodný nájezd 15 kol.
Formule 1 – B finále a plná startovní rovinka. Dnešní účast je opravdu vysoká. Start Bčka se podařil, ale pak začaly kolize. Mnohým auta jedou po rovince hodně rychle, ale pak přijde tachnická část a mají s modelem co dělat. Nárazy do hrazení nebyly vyjímkou. Je neuvěřitelné, kolik podvozky F1 vydrží. Nasazovači se určitě nenudili. Vítězí nakonec Radim Hruška a dalo se to od něj očekávat. Start A finále se podařil a od začátku to byla stíhací jízda Romana Kavana, Igora Vlahoviče na Luďka Szostka. Luděk nakonec první. Roman byl hodně rychlý a i po chybách bezproblémůIgoa pokořil. Igor naopak v klidu třetí. Kdyby Marie Szostková jezdila bez těch chybiček, pořádně by pilotům před sebou zatopila. Takto se musela spokojit se čtvrtým místem. Ale nechat za sebou ostatní, blahopřejeme.
Tamiya Cup – souboj Klaus / Maňoušek dopadl tak, e se oba potkali na konci finále a Patrik pojel Miloše Prý další jízdu si to prohodí. Jarda Kopecký se určitě radoval ze třetího místa. Dokonce nadělil kolo Miloši Pokornému. A to je pan jezdec v této kategorii. Nebylo ničím novým, že jsem viděla auta v protisměru a pak to vedlo k patovým situacím.
Open – 5 finálových skupin. Začneme Ečkem – zde kraloval Karl Heinzmann. Miloš Pokorný zde dojel třet za Martinem Beranem. D finále – zde se počet kol v nájezdu zvýšil a vítězem se stal Gerhard Zundel. C finále – Martin Bábovslý st. pojel Tono Slobodu, Oskara Malatinského a další jezdce v této skupině. Dnes šlapou online výsledky na MyRCM bez potíží a tak to můžete v případě zájmu sledovat podrobně. B finále – zde již byla vidět zkušenost jezdců (v podstatě bez nehody). Především po startu byl k vidění hezký vláček.Na konci jízdy projel smyčkou první Martin Mihálik. Před startem A finále opět zahrála hudba, výzva k nasazovačům, skundy soustředění a mohlo se vyrazit. Po startu si ihned Zdenko Kunak najel náskok před Martinem Hudym a ostatními. Zdenko jel opět jako stroj. Přesně kolem poklic, bez zaváhání. Pořadí: Kunak, Hudy, Gollner.
Jízda jede jedna za druhou. Ale i tak je čekací doba na další jízdu hodně dlouhá. Ale při takovém počtu lidí se nedá nic dělat. Pořadatel to žene, jak se dá. Prodlevy nejsou. Po pouze opět nové fotky v galerii v podání Jardy Valy st.
Finálové kolo 2
Buggy 2WD – Kája Novotný se stává vítězem této kateogorie. To si pojistil prvním místem před Romanem Kavanem Josefem Nováčkem.
Buggy 4WD – Matěj Šulc porazil Jáchyma Kováře o několik sekund. To bylo v C finále. Kluci si to prohodili a tak rozhodovat bude třetí jízda. V B finále se na první místo propracoval Juraj Hudy. Tak i zde není i vítězi jasno. Jaroslav Nuhál dojel druhý a pořadí se nám zamotalo. A finále opět s úvodní melodií a jedeme !!! Ale i zde se bude o vítězi rozhodovat až ve třetí jízdě, protože pořadí bylo následující:Tomáš Holický, Dominik Šulc, Jiří Mára
Formule 1 – po startu B finále nebylo o kolize nouze. Až po první třetině se pole roztáhlo a bylo to více v klidu. Jednoznačně nejrychlejší byl model Patrika Maňouška. Ale na výhru to nestačilo. Ale jeho modrá formule nebyl k přehlédnutí. Na prvních pozicích se umístili Radim Hruška, František Kačírek a Miloš Klaus. B finále bylo ještě krásná jízda. To co se odehrálo v Ačku se dá nazvat ultimátní masakr. Ihned po startu kolize prvních jezdců. Pak Igor Vlahovič první a duhá Marue Szostková. pak Igor hrubě chyboval a od té doby se vezl. Skončil až čtvrtý. Za Marií. Nasazovači občas nestíhali. Roman Kavan vítězrm tohoto masakru před Luďkem Szostkem. Pořadí není vůbec jisté na prvních pozicích. Dráha je tak nagumována, že i tvrdé mechy se začínají sekat. A tak Igor Vlahovič odmastí přední kola a na poslední jízdu namaže jen půlku a to vnitřní.
Tamiya Cup – kromě Patrika, který si pojistil celkové první místo není pořadí jisté. Protože za Patrikem dojeli Miloš Pokorný, Jarda Kopecký a až pak Miloš Klaus. Takže copak se stane ve třetí jízdě ?
Open – E finále se skoro podobalo A finále F1. Ale zde to bylo ještě tvrdší zrno. Nasazovači se i zde snažili, ale občas to prostě nepomohlo. Nejlépe z toho vyšel David Němec. D finále bylo poklidnější – Gerhard Zindel je vítězem tohoto finále. I za ním to bylo hodně podobné, jen si pozice prohodili například Drahoš Hejtmánek a Radovan Rusinko. C finále zažilo tako velké změny v pořadí: Oskar Malatinský, Martin Bábovský st. a Jarda Vala. Tak tomu říkám vývoj v závodě. B finále- takto jsem čistil mechy a podívejte se na výsledek na MyRCM. Byl jsem až u A finále. Start opět bez problémů, pak Zdenko Kunak ve vedení před Patrikem Gollnerem a Martinem Hudym. Pak se pořadí za Zdenko Kunakem mění. Nakonec to dopaldo skvěle pro Kunaka (vítěz kateogorie). Martin hudy je určitě druhý. Do boje o třetí místo zasáhne ještě Jiří Mára v posledním kole.
Foto bude až z vyhlášení. Takže se fotograf nyní připravuje na tento akt. Fotek ze závodu je již myslím si dostatek. Každopádně Jarda Vala st. mi dnes hodně pomohl a ulehčil. Děkuji ti pane !!!
Finálové kolo 3
Opakovaná jízda finále B Formule – B finále bylo jasnou výhrou pro Radima Hrušku. Skvěle si vedli v jízdě Patrik Maňoušek a Miloš Klaus ihned po startu. A to po hromadné kolizi. Nakonec Miloš Klaus druhý (s odřenýna ušima – přehřátý motor Mig 500), Patrik poslední (vypnutí motoru pro přehřátí). Miroslav Meloun třetí.
Buggy 2WD – projedeme to zrychleně, protože jsem toho dnes již asi napsal dost a sám nevím kolik lidí to čte až do konce. Takže: Karel Novotný nenastoupil (nemusel) proto Pavel Votruba, Jozef Nováček, Roman Kavan.
Buggy 4WD – C finále pořadí: Matěj Kovář, Matěj Šulc, Radim Kubina. B finále:Marcel Dostál, Josef Nováček, Jarda Nuhál. A finále rozhodlo o vítězi v kategorii. Je jím Tomáš Holický. Jinak pozice po jízdě: Holický, Šulc, Mára.
Formule 1 – B finále skončilo pro Miloše Klause. Jinak Radem Hruška, Tomáš Hejtmánek, Patrik Maňoušek. Marie Szostková je těžký soupeř ve finále A. Igor nesměl chybovat, jinak se mohl rozloučit se třetím místem. Když Marie neudělá chybu a nerozhodí jí to, jede bravurně. Naštěstí měla Igor štěstí a Marie dojela až za ním. Takže i když finále dopadlo: Roman Kavan (vítěz kategorie), Luděk Szostek a Jan Szostek, Igor bude třetí celkově.
Tamiya Cup – Patrik jel na pohodu. Je jasným vítězem. Jízda dopadla: Miloš Klaus, Patrik a Miloš Pokorný.
Open – a letem světem: E finále: Martin Beran, David Němec, Karl Heinzman – jinak opěr masakr. D finále: Gerhard Zundel, Drahoš Hejtmánek (dobrá práce), Radovan Rusinko. C finále: Oskar Malatinský Martin Bábvský st., Tono Sloboda. B finále: Libor Vévoda, Petr Hanák, Vítězslav Hola. A finále jako zlatý hřeb večera: Zdenko Kunak (neskutečně rychlý a přesný jezdec), Martin Hudy (profesionál na svém místě), Jiří Mára (opět rychlý a ostrý jezdec).
Vyhlášení by mělo proběhnut za malou chvíli. Toto bude opět fotit Jarda Vala st. a fotky ještě budou aktualizovány. Dnes žádné záznamy nebudou.
Každopádně závěr je z mé strany takový:
– silná účast, ale i když byl konec později, jelo to rychle
– mladí sourozenci Szostkoci (zejména Marie) jsou velcí soupeři. Účast také vysoká
– pořadatelé se snaží o úroveň závodu a myslím si, že to je na velmi slušné úrovni (návštěvnost důkazem)
– občerstvení výborné
– závod byl pro mne v kategorii adrenalin a už teď se těším na Holešov a GTčka 🙂
– dnes jsem si více oddechl a nejsem tak unaven. Díky pomoci Jardy Valy st. A ta jedna kategorie je dostačující. Stejně už nejedu nikde na celkové pořadí a kategorii si vybírám dle nálady