Možná se ptáte, jak se mi do rukou dostal tento typ motoru a regulace. Skutečnost je taková, že jsem byl osloven společností Hobbyteam a LRP, zda bych neměl zájem o otestování jedné z nejvýkonějších variant.
Nakonec jsme se dohodli na spolupráci a to tak, že vše proběhne v několika fázích a to:
1. seznámení veřejnosti s technikými parametry jak poskytnutého motoru, tak i regulátoru
2. bude následovat série testů, kde se vyzkouší použitelnost tohoto komba v podvozku Pan Car 1/10, Formule 1 atp. Bude natočeno krátké video, které pak bude poskytnuto pro další zpracování společnosti LRP
O regulátoru a motoru budou zvláště články s technickými specifikacemi. Včetně fotodokumentace.
Testy proběhnou jednak na koberci a pak i na asfaltu. První z testů by mohl proběhnout již na závodě Ostrava Cup dne 26.11.2011. To bude kombo nainstalováno do podvozku Serpent S100.
Nyní se řeší zajištění nejlehčího převodového poměru, který by se měl pohybovat kolem 8.1. Ale tohoto není možné technicky dosáhnout (po konzultaci se společností ALS Racing). A tak bude od této firmy dodáno převodové kolo 107 zubů a pastorek 17 zubů.
V rámci testů se bude měřit teplota komponent, spotřeba z akumulátorů, možnosti nastavení regulátoru atd. Vše bude aktuálně zveřejňováno na tomto portále.