Aktuální vozový park prosinec 2011

Igor Vlahovič


Počet modelů je nyní v počtu 6. Tedy podvozek FG Porsche 1/5 se nyní nachází na jiném místě, protože v bytě pro něj není prostě místo. Ale ostatní modely se nacházejí v mé modelářské skříni. V podstatě je modelů elektro celkem 6, ale expediční model Tamiya CC-01 je syna.

V průběhu doby je však počet modelů stále takový, že není problém provést kdykoliv prezentaci. V současnosti jsou k dispozici modely 1/10 2WD, 1/10 4WD.

Když některý z modelů opravuji nebo jej chystám na test, ihned se o vše zajímá moje dvouletá dcerka. Narozdíl od syna, který se nyní zaměřuje na expedice, dcera projevuje zájem o všechny typy (viz foto v galerii).

A co tedy mohu ovládat pouze jednou RC soupravou Spektrum DX3R ?

 

Porsche FG 1/5 – není na foto. Náhon pouze na zadní nápravu (2WD). Karoserie Porsche 911 RS. Srdce modelu je spalovací motor Zenoah. Tahový startér a jezdí to na klasický natural. PHM se ředí olejem v daném poměru.

Tamiya TT-01E – stálice v mé garáži. 4WD náhon přes centrální kardan. Karoserie Mazda RX7 v závodní úpravě. Regulátor v modelu je Tekin RS, motor je Johnson 540-J. Ideální podvozek pro kategorie Tamiya Cup a Hobby.

Tamiya CC-01 – expediční model 4WD s karoserií Mercedes Benz Unimog. Motor je Carson Poison Truck 45T, regulátor pak Tamiya 104BK. Dám do podvozku LiPo 6200 mh a mám vystaráno na hodně dlouhou expedici.

Tamiya F103RM – podvozek 2WD, který je typickým zástupcem podvozků Formule 1. Jednoduchým způsobem je možno přestavět na GT. Motorem v modelu je střídavý SP Ultrasportsman 21.5T, regulátorem pak Nosram Pearl V2. Tento podvozek jel 12 hodin Blansko 2011, kategorie Formule 1 není problém.

Serpent S100 – 2WD šasi pro kategorie World GT. Osobně se mi velmi líbí jeho zpracování. Mohu na něm použít jak karoserii Mulsanne LMP, tak i Sophia GT. Motorem je střídavý SP Competition 13.5T, regulátor pak LRP SPX Stock Spec. Osazen rychlým digitálním servem Sawox.

Xray T2R – zástupce 4WD šasi. Není sice z karbonu, ale i tak zvládá moji současnou motorickou variantu a to střídavý motor LRP X12 3.5T. V kombinaci s regulací LRP Bullet Reverse se z tohoto podvozku stává střela. Karoserie Titan (základem je Protoform Mazda 6) umožňuje opravdu rychlou a agresivní jízdu. I zde je umístěno rychlé digitální servo Sawox.