Po roce ježdění rekreačním stylem (závod nikoliv) jsem provedl rozborku podvozku HB Cyclone Sport. Abych se přesvědčil, v jakém stavu jsou jednotivé části.
Do této doby jsem pouze kontroloval základní funkce a nic do detailů nekontroloval. V modelu jsem jezdil nejprve motor Mabuchi RS 540 a posléze jsem do modelu nainstaloval střídavý systém Robitronic (motor 17.5T, regulátor od 8.5 závitu výše).
V této posledně jmenované konfiguraci jsem kroužil na drahách Globus, Slavkov u Brna. Vždy dlouhou dobu – tedy celou kapacitu NiMh baterií 4000 mAh a později LiPo 2S 5000 mAh. Závod jsem s tímto podvozkem zatím neabsolvoval.
Za celou dobu jsem vyměnil jedno kuličkové ložisko u hlavního převodového kola. Pak již proběhlo pouze čištění všech součástek (diferenciály, tlumiče, poloosy atd.).
Některé části postupu jsou v galerii i s popisem.
Jízdní vlastnosti HB Cyclone Sport jsou stabilní a podvozek se chová bez zásahu velmi dobře. Je s ním pohodové ježdění.
Celkově jsem s podvozkem nadmíru spokojen, jelikož je ježdění v této motorické kombinaci bez vysokých nákladů a velmi příjmené k ceně, za kterou byl podvozek pořízen.
Nyní je tedy šasi připraveno pro jízdy v sezóně 2012.