Na závod jsem připravil tento podvozek na můj další test. Ten bude jednoduchý: pojedu v kategorii Open a otestuji jízdní vlastnosti podvozku Xray T2R v dané sestavě. Dále pak mám na LiPo baterii umístěn Holux GPSport 245 a pokusím se v hale chytit signál GPS a změřit údaje přímo na dráze. Možná to klapne. Jak to bude přesné, to zatím netuším. Ale o tom moje práce je.
Nicméně GPS modul mi sdělil již v tomto testu, kolik jede Xray T2R v níže uvedeném nastavení. Do modelu jsem ho umístil na LiPo LRP 6200 mAh 65C a co nejvíce ke středu šasi. I tak mám autě navíc 100g na pravé straně ve směru jízdy.
Podvozek je naladěn takto:
Motor: SP Competition 3.0 13.5T
Regulátor: LRP SPX Bullet Reverse (dodala firma LRP a Hobbyteam)
Baterie: LiPo LRP 6200 mAh 65C
Převodový poměr: 4.4
Pneu: Take Off CS27R
Karoserie: Titan (Mazda6)
Všechny testy doposud provedené se provádějí při stejném nastavení tedy:
– stejná karoserie
– stejný převodový poměr
– stejný regulátor
– stejné obutí
– parametry regulátoru se nemění
Mění se tedy vždy pouze motor a ten je v továrním nastavení. Takže zjištěné rychlosti nejsou zkresleny změnami v nastavení auta a elektroniky. Pro srovnání máte níže uvedeny maximální rychlosti z již provedených testů:
1. s motorem SP Ultrasportsman 21.5T byla rychlost 49,7 km/h (Xray T2R)
2. s motorem LRP 3.5T Octawind jel model 133 km/h (Xray T2R)
3. motor SP Competition 13.5T v podvozku Serpent S100 (Pan Car 2WD) dal modelu rychlost 72 km/h (v modelu byl těžší převod a to 3.8 a byl celkově lehčí)
4. HB Cyclone TC Sport s motorem Robitronic 17.5T (převod 4.5) jel rychlostí 55 km/h
Jak vidíte, celkově to odpovídá zvoleným motorům a převodovým poměrům.
Na závodě určitě 60 km/h nedosáhnu, protože tam nebude dostatečná rovinka. Velkou otázkou bude prostupnost střechy haly GPS signálem. Každopádně bude měřena spotřeba, teplota motoru atd.
V galerii je zachycena příprava a noční foto z jízdy.