Při posledních testech a jízdách jsem nemohl pořádně udržet model ve směru a především ve vyšší rychlosti. Navíc byla vůle v uchycení T-baru v oblasti baterového prostoru poměrně velká.
Nezbývalo než provést celkovou demontáž této části modelu. To znamenalo v podstatě rozebrat prostřední část šasi.
Jak jsem zjistil, zřejmě po bočním nárazu, se zlomil jeden ze spodních dílů držáku baterie. Díky tomu vznikla vůle a sám se divím, že to i tak drželo pohromadě a celkem se s modelem dalo jezdit.
Problém byl s tímto náhradním dílem. Dovozce firma MPM s.r.o jej v nabídce nemá a tak nezbývalo než objednávat z rcmartu apod. Nakonec mi pomohl Michal Oppitz, který tento díl pořídil hliníkový a tak mu plastový zůstal. Díky němu jsem mohl dát auto dohromady.
Oprava proběhla v pohodě a podvozek je nyní jako nový. Mohu začít připravovat karoserii F1 od BPA.
Na foto je znázorněna demontáž a instalace nového dílu.
Takže až se vám bude zadní klec volněji hýbat do stran, je potřeba se změřit tímto směrem.