Jakmile se počasí trochu umoudří, ihned mám zájem provést další test. Okruh zatím není otevřen a tak trochu riskuji. Třeba jako dnes na klasické silnici u našeho domu. Ta není ideálně rovná, byla lehce navlhlá a jelo se pouze za špatného pouličního osvětelní. A byl to silný adrenalin.
Podvozek jsem připravil jako vždy co nejlépe. Navíc jsem jej osadil difuzorem od společnosti BPA slot racing. Uchytil jsem jej na oboustrannou lepící pásku pod zadní motorovou klec. Dále jsem měl nastavení následující:
Podvozek: Tamiya F103RM
Motor: Tekin Redline 17.5T
Regulátor: Nosram Pearl V2 (FEEL 8), (BOOST 10)
Převod: 63/23 (2,7 koncový)
Karoserie: Team Jaguar
Pneu: RIDE A na přední i zadní nápravě
Baterie: LiPo ORION 4600 mAh 40C
Model dosaáhl v tomto nastavení maximální rychlosti 63,9 km/h. Což je údaj hodně zajímavý. Navíc jsem měl rezervy v podobě délky úseku. Zjistil jsem, že délka trasy je pro toto nastavení krátká. Ale chvíli jsem maximální rychlostí jel.
Brzda byla nastavena tvrdě a po prvním hrozivém karambolu jsem ji stáhnul, aby auto nešlo do smyku. První jízda proto byla málem konečnou pro tento podvozek. Ale opět jsem se přesvědčil, že toto auto opravdu hodně vydrží. Při dalších jízdách jsem měl již zastavení modelu pod kontrolou.
Neskutečné bylo, jak podvozek seděl na tak hrbolaté, navlhlé silnici. Hodně pomohl difuzor, který jakoby „přicucnul“ celé auto k povrchu. Auto drželo krásně směr a nejevilo v této rychlosti známky neklidu.
Takže až dám na toto šasi karoserii MTX od BPA a řádně vše připravím, na závodním okruhu nebude problém s tímto modelem překonat rychlost 100 km/h. A myslím si, že zvládne i motor LRP 3.5T. Ovšem to si vyžádá ještě důkladnější přípravy.
Již při tomto testu pneu RIDE seděly výborně. Jsou měkké a skvěle si poradí s nerovnostmi. Při testech na okruhu je zřejmě zvolím namísto mechů.
Je neskutečné, co dokáže udělat BOOST parametr s tímto typem motoru. Při jízdě jsem neměl motor o počtu závitů 17.5, ale minimálně 10.5. Zajímají vás otáčky motoru ? Jsou neskutečné… Jde z nich repekt.