Tentokráte je středem mé pozornosti podvozek Tamiya F103RM. Je to šasi 1/10 poháněné elektrickým motorem. Má zadní náhon (2WD). Je to typický zástupce podvozků Formule 1 a dá se jednoduše přestavět na GT šasi.
Já již GT podvozek testoval a tak nadcházející test proběhne s tímto podvozkem v podobě Formule 1.
Jeden test již na okruhu v Brně proběhl a tento podvozek na pneu RIDE jel rychlostí 75,5 km/h. To byl v modelu motor TEKIN Redline 17.5 s regulací Nosram Pearl V2 (BOOST 10). Převod byl 2,7.
Nyní tedy došlo ke kompletnímu přestavění modelu. Na foto jsou ještě přítlačná křídla z původní karoserie. K testu bude připravena karoserie od firmy BPA: MTX 1-06B.
Do podvozku jsem instaloval kombo LRP:
Regulátor: LRP SPX Bullet Reverse
Motor: LRP X12 3.5T Octawind
Takže zde opět nejvýkonější kombo.
Pojedu opět na osvědčených pneumatikách RIDE A. Na těch to sedělo při 76 km/h a tuším, že to bude dobré i při 100 km/h. Tuto rychlost bych ctěl v testu překonat.
Tentokráte bude na Formuli 1 difuzor.
Převod je hodně těžký. V podstatě jeden z nejtěžších, co jsem zatím nastavil a to 2,7.
Baterie bude slabší – ORION 2S 4600 mAh 40C. Ale k testu postačí.
Model je již nyní plně zprovozněn. Příští týden se připraví karoserie a ve vhodnou dobu se vydáme s naším týmem na brněnský Masarykův okruh a otestujeme opět TOP SPEED a jízdní vlastnosti tohoto šasi.
Z praxe vím, že tento podvozek hodně vydrží a také si nechá hodně líbit. Ovšem v rychlosti kolem 100 km/h, kterou pravděpodobně pojedeme to již přestane platit. A v případě podobné nehody Serpentu S100 to dopadne mnohem hůře. Všechny nápravy jsou odkryté.
Ale jak se praví: když se kácí les, létají třísky…