S tímto testem mi pomáhal Martin Skorupski a byl proveden před nedávnem. Ten dokonce model osvětlil a připravil na noční jízdy.
Prvně jsem si projel model v RTR sadě osobně. Pak jsem jej předal Martinovi a sám se ujal natáčení záznamu.
Oba jsme se na závěr shodli na stejném pohledu na model a jeho jízdní vlastnosti.
Test proběhl jednak na asfaltu, kde se změřila maximální rychlost modelu jak s 6ti článkem NiMh, tak i s 3S LiPo. Na závěr se jelo i na travnatém povrchu v plné rychlosti.
Závěr z prvního testu je následující:
– proporcionalita obou kanálů (plyn a řízení) bez problémů a citlivost dobrá
– model se při vyšších rychlostech v ostrých zatáčkách převrací. Zde by bylo potřeba přitvrdit tlumiče. nebo mít možnost nastavit geometrii
– model zvládl jak rychlou jízdu na asfaltu, tak i v terénu
– maximální rychlost s 6ti článkem činila 29,4 km/h
– maximální rychlost s 3S LiPo činila 62,5 km/h
– možnost snížení výkonu na regulátoru funguje a je vhodné pro naprosté začátečníky