Tamiya TT-01E, Masarykův okruh – test

Igor Vlahovič


Tento test proběhl dne 30.1.2012 v odpoledních hodinách na Masarykově okruhu Brno. Já se zde nebudu tentokráte rozepisovat podrobně o přípravě, jízdě a finálních pocitech, protože to bude obsahem článku jednoho z čísel RC Cars. Ostatně vše je zachyceno na video záznamu.

Při testu mi asistoval Martin Skorupski a odvedl s Panasonic TZ10 skvělou práci. Já jen podotknu, že záběry jsou nestříhané (ty z jízdy), aby byla zachována autenticita celého testu. Jelikož bylo natočeno poměrně hodně materiálu, rozdělil jsem záznam na dvě části.

 

Ta první obsahuje přípravu modelu před zahájením testu, jízdu (kamera z paddocku, kamera u dráhy) a dojmy okamžitě po jízdě

 

Ta druhá je krátké nastínění jízdy a pak rozborka převodového ústrojí modelu přímo na kameru

 

Myslím si, že nyní postačí jen shrnout výsledek tohoto testu:

 

Podvozek: Tamiya TT-01E

Motor: LRP X12 3.5T Octawind

Regulátor: LRP SPX Bullet Reverse

Akku: LiPo 2S Nosram 5400 mAh 50C

Karoserie: Tamiya Mazda RX7

Pneu: LRP VTEC

Ratio: 5.11 (55/28)

Maximální rychlost: 117,6 km/h

Ujetá vzálenost v testu: 1,3 km

 

Vše se obešlo bez nehody a podvozek je naprosto v pořádku. Nečekal jsem to..

Úkolem tohoto testu bylo zjistit zejména maximální rychlost tohoto podvozku s nejtěžším tabulkovým převodem. Kromě toho zjistit také to, jak se šasi zachová a zda to vše krátkodobě ustojí. Je jasné, že při dlouhodobém zatěžování podobným způsobem by jeho stav vypadal jinak. Ale v tomto konkrétním testu obstál. Sám se divím, že vydržely převody (byť krátkodobě) a že se auto chovalo tak klidně.

 

Poděkování sponzorům: LRP a Hobbyteam, Masarykovu okruhu, Mibosportu