Minulá letní sezóna 2011 na Moravě byla povedená. Největší bitvy se odehrávaly v kategorii TC STOCK, která byla vždy nejpočetněji zastoupená, ale i v dalších bylo často k vidění mnoho hezkých závodních soubojů. Letos čekáme zvýšený zájem o velmi rychlou TC OPEN MODIFIED, kde rychlé motory dávají autům až neskutečné zrychlení i maximální rychlost. Ale nechme se překvapit, jaké kategorie budou nejvíce oblíbené, vždyť na výběr jich máme hned několik.
Místem konání budou výhradně ty nejlepší moravské závodní dráhy se skvělým povrchem a které jsou 100% srovnatelné s těmi nejlepšími ve světě. Nebude tedy chybět Blansko, Brno, Slavkov u Brna a Zlín/Otrokovice.
Kategorie ty jsou nastavené tak, že může přijet okusit atmosféru každý, kdo má tento hobby sport oblíben. TC OPEN MODIFIED = dejte do auta co uřídíte a vyražte. TC SUPER STOCK = rozumná rychlost, ale žádný lenochod + všem to jede stejně. TC START = kategorie pro všechny začátečníky, juniory, seniory a méně zručné závodníky.
WORLD GT = pro ty, kdo rádi krotí pouze zadní poháněnou nápravu. FORMULE = všichni co mají rádi formulové vozy.
TC SUPER STOCK nyní dostupný pro všechny. Ano zúčastňovat se velmi populární kategorie TC SUPER STOCK je nyní možné s levnější regulací a motorem. Nemyslete však, že se jedná o nekonkurence schopný pohon! Tohle NOSRAM COMBO bylo dlouho testováno a je složeno z regulace, která je velmi jednoduše a intuitivně nastavitelná pomocí dvou tlačítek, díky malým rozměrům dobře vestavitelná do podvozku a především se vyznačuje mimořádnou spolehlivostí. Motor sice není nejvyšší řady značky NOSRAM, ale dle testu je více než vydařený, což ostatně potvrdilo testování proti nynějším combo setům.
Navíc je možné v mimořádné nabídce koupit levnější NOSRAM COMBO za velmi výhodných podmínek, kdy zaplatíte pouhých 1500Kč a účastí na 7 závodech doplatíte zbytek ceny.
[inline:03]
Nová kategorie TC START. Připravili jsme pro Vás kategorii, která bude motoricky nejpomalejší a bude určena výhradně pro všechny začátečníky, juniory, seniory a méně zručné závodníky. Pořadatel si však vyhrazuje právo nepustit do této kategorie závodníky, kteří svými schopnostmi a závodními výsledky neodpovídají určení této kategorie.
Navíc je možné v mimořádné nabídce koupit levnější NOSRAM COMBO za velmi výhodných podmínek, kdy zaplatíte pouhých 1500Kč a účastí na 7 závodech doplatíte zbytek ceny.
Termíny závodů (místo konání)
1.závod – 20.května 2012 – Blansko (vyhlášení zimní sezóny)
2.závod – 16.června 2012 – Brno
3.závod – 23.června 2012 – Slavkov u Brna
4.závod – 14.července 2012 – Zlín/Otrokovice
5.závod – 11.srpna 2012 – Slavkov u Brna
6.závod – 26.srpna 2012 – Blansko
7.závod – 8.září 2012 – Brno
8.závod – 29.září 2012 – Zlín/Otrokovice
Kategorie
TC OPEN MODIFIED
● všechny podvozky Touring Car dle pravidel EFRA a IFMAR
● libovolná regulace i motor
● povolené nalepené pneu CORALLY STCC (nová cena 2012 = 600Kč)
● volné mazání na pneu
● všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
TC SUPER STOCK
● všechny podvozky Touring Car dle pravidel EFRA a IFMAR
● povolená regulace NOSRAM PEARL EVO & PEARL ISTC
» kontrolní známka „X“ na regulaci = záruka povolené regulace + záruka okamžité
výměny při závodě
» nastavení regulace v modu 3 na výkonový profil 0 = „Zero Boost“
● povolený motor NOSRAM PURE1 9,5T & NOSRAM PURE2 9,5T
» kontrolní známka „X“ na motoru = záruka povoleného motoru + záruka okamžité
výměny při závodě
» nastavení časování motoru na mínus 10°
» zákaz používat v motoru jiný typ rotoru a jakkoliv upravovat motor
● možné použít regulaci NOSRAM MATRIX+motor NOSRAM COBRA 10,5T (cena 3300Kč
nebo 1500Kč + účast na minimálně 7 závodech XRAY ON-ROAD CHALLENGE 2012)
» kontrolní známka „X“ na motoru = záruka povoleného motoru + záruka okamžité
výměny při závodě
● povolené nalepené pneu CORALLY STCC (nová cena 2012 = 600Kč)
● volné mazání na pneu
● všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
TC START
Kategorie je určena pro všechny začátečníky, juniory, seniory a méně zručné závodníky. Pořadatel si vyhrazuje právo nepustit do této kategorie závodníky, kteří svými závodními výsledky neodpovídají určení této kategorie.
● všechny podvozky Touring Car dle pravidel EFRA a IFMAR
● povolená regulace NOSRAM MATRIX REVERSE + motor LRP K4 17,5T (cena 3300Kč
nebo 1500Kč + účast na minimálně 7 závodech XRAY ON-ROAD CHALLENGE 2012)
» kontrolní známka „X“ na regulaci a motoru = záruka povoleného motoru + záruka
okamžité výměny při závodě
● povoleno také použít:
» LRP SPX SUPER REVERSE regulace + LRP K4 17,5T
» jakýkoliv regulátor + motor 21,5 závitu (pokud je regulace vybavena aktivním
časováním motoru, musí být nastaveno na „ZERO BOOST“)
● volné pneumatiky
● volné mazání na pneu
● všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
WORLD GT
● všechny podvozky s pohonem zadní nápravy o maximální šířce 200mm
● zakázány účelové karoserie typu Lola a jim podobné
● minimální světlá výška 3mm
● volné motory i regulace
● pneumatiky bez omezení
● všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
FORMULE
● všechny podvozky s pohonem zadní nápravy a karoserií formule
● minimální světlá výška 3mm
● volné motory i regulace
● pneumatiky bez omezení
● všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
Na závěr
Začínáme 20.května 2012 v Blansku prvním závodem, kde bude také vyhlášení zimní sezóny 2011/12 v Holešově.