Nestačí jen vyměnit lehkáý převod za těžký a považovat to za hotovou věc. Je potřeba to i otestovat, jak se bude model chovat, co bude dělat ragulátor, akumulátory atd. A že jsem udělal správnou věc, jsem zjistil na testu.
Adam Černý opět asistoval u kamery a vše naživo dokumentoval. S nastavený těžkým převodem a zatím neodblovoaným výkonem jsem testoval zrychlení a brzdu. Model se po pár průjezdech zastavil a já pak zjišťoval příčiny.
Video se natáčelo bez střihu (test zrychlení). Pak jsem kroužil chvíli na dráze Globus a zjistil jsem že:
– těžký převod není na rekreační jízdu
– regulátor hodně hřeje a netočí se větráček (zřejmě chyba kusu)
– motor je chladnější jak regulátor
– akumulátory měly napětí v pořádku. I když při tom rozjezdu může napětí poklesnout
Nyní musím vyřešit aktivní chlazení regulátoru a provést další test. Abych byl na akci SPRINT 2012 připraven.