Ano je to tak. Kroužil jsem opět kolem 40. minut na jednu baterii Yokomo 2800 mAh. Jel jsem na hladkém asfaltu, který nebyl však ideálně čistý. Teplota asfaltu byla vyšší. I tak jsem si opět jízdu užíval a ujistil se o velmi dobrých jízdních vlastnostech šasi.
A teď k podmínkám testu:
Venkovní teplota: 33°
Teplota asfaltu: 45°
Motor: TEKIN REDLINE 17.5 O časování
Regulátor: bez časování
Obutí: přední medium, zadní soft (obě s molitanoou vložkou)
Nastavení modelu: dle manuálu
Akmulátor: LiPo Yokomo 2S 30C 2800 mAh
Pastorek: 17 zubů
Zjištění:
– max rychlost 48,3 km/h (první měření nebylo korektní)
– teplota motoru do 50°
– teplota regulátoru do 40°
– doba jízdy více jak 40 minut
– jízdní vlastnosti výborné, opět mírně nedotáčivý model
– příjemná rychlost i na tak velké trati
– tento podvozek by mohl jet například společně s Tamiya TT-01 v rámci vytrvalostních závodů – podobná rychlost, velikost hodně podobná. Hodnocení pak zvláště
– výdrž pneu viz níže:
Stavebnicová kombinace je vynikající. Přední obutí v pohodě i po 2 x 80 minut jízdy. Ovšem zadní soft mají již náznak opotřebení a začíná se dělat na vnitřní straně ojetinka. ALe fakt je ten, že směs je hodně měkká a pneu nemá uvnitř tu klasickou zpevňovací pásku a vložka je molitanová.
Díky malé baterii a tím i váze vydrží o něco déle. Možná by bylo řešení zkusit medium i dozadu. Ale obávám se o ztracení gripu. A nebo to řešit jiným typem vložky. Ale bude se to muset vyzkoušet. Fakt je ten, že v základu to jede skvěle.
Pokud chcete vidět, jak jízda probíhala a její shrnutí, máte možnost: