S RTR verzí tohoto modelu jezdím již delší dobu. Za tu dobu jsem vyměnil pouze jedno přední rameno (po osobním nárazu do pevné překážky s motorem 6,5R). Dále pak až na závodě Lestr Cup přední držák zadních ramen.
Plastový tenkrát nevydržel náraz.
Vzadu jsem však ponechal plastovou verzi v základu a do tohoto závodu vydržel.
Avšak po přestupu z koberce na tvrdou a náročnou dráhu, kde jsem hodněkrát letěl vzduchem, dopadal střídavě na zadní a přední kola atd. se mi stávalo, že tlakem vypadávala osička ze zadního držáku ramen. Nebyl problém to nasadit zpět, ale na jednom díle viz foto se již vylomil i kus plastového lože.
Sice jsem použil podložku, abych trochu zadní část zpevnil. Ale není to spása a 100% řešení. Při větším nárazu kola to může opět vypadnout.
Zjistil jsem tedy, že kombinace kovového a plastového dílu není dobrá. Možná kdyby to bylo obráceně, nestalo by se to. A třeba kdyby byly oba díly v plastu, vydrželo by to.
Ale nakonec jsem se rozhodl pro výměnu plastového držáku za kovový. Ten se dá pořídit od fy REVOLUTION DESIGN (viz foto). Ono se zase nejedná o závratnou investici a probém bude vyřešen.
Kdo má tedy tento model v RTR a hodlá s ním jezdit ostré závody, tato výměna ho zřejmě nemine, pokud nebude ochoten měnit stále díly za plastové.
Přední náprava je zatím v pořádku a drží v pohodě.
Na foto vidíte stav plastového držáku. Popis snad vše ujasní.