Prvně jsem odstranil problém s přesahujícími šroubky na přední nápravě, které zadrhávaly při jízdě na hrubším koberci. To jsem vyřešil jednoduše tím, že jsem použil klasické kratší šroubky. Pružení se neomezili, protože stejný šroubek je i v horní části. Pouze se zkrátila délka pružení. Ale to u tohoto rekračního modelu nevadí.
Druhou neřestí, kterou jsem při testovací jízdě zjistil, byly obrovské vůle v ložiskách kol. Ty jsou v základu kluzná a je v nich velká vůle. Kola pak létají na všechny strany, auto je pak níže a navíc kola drhnou o blatníky apod.
Tento problém jsem vyřešil zakoupením 4 kuličkových ložisek. Mají krytku, takže jsou o půl milimetru širší. Dvě vedle sebe by dát nešly, leda by se objednala ložiska bez krytek. Navíc cena jednoho byla 90 Kč…
A tak jsem na vnitřní část použil kuličkové ložisko, na vnější část domečku pak kluzné. To bylo potřeba lehce zbrousit na výšku, aby nepřesahovalo domeček a nebránilo tak volnému chodu kola. Platilo to pro obě nápravy.
Po smontování jsou vůle na 90% odstraněny, kola jdou lehce.
Tím pádem pak jízda je lehčí, auto drží lépe směr a lehčeji jede i na hrubším koberci.
Ve fotogalerii máte nafocen postup úprav. Nejprve přední šroubky a pak výměnu ložisek.