Udělat tento preview nebylo jednoduché. Stálo mě to dost času a energie. A co se všechno muselo udělat a jak ?
– na závodě natočíte cca 20 minut záznamu
– doma sednete kolem 20. hodiny k ultra (ale opravdu ultra) booku a natáhnete všechny jednotlivé záznamy do střihacího programu)
– potom cca 2 hodiny berete jednu nahrávku za druhou, prohlídnete obsah a vyříznete to nejlepší
– pak hledáte něco do zvukové stopy. Musíte najít přesně to, co bude charakterizovat obsah záznamu. V tomto případě BPM nad 160 🙂
– pak natáhnete hudbu do stopy a začíná hard core akce. Již střihlé záznamy musíte napasovat do rytmu na 4, nebo 2 doby (ale i kratší). Aby se to dalo udělat, musíte si roztáhnout časovou osu, aby jste viděli více jak údaj jedna sekunda 🙂
– jak to máte připraveno, kousek po kousku ladíte takty s video střihy. Některé pasáže posloucháte několikrát dokola a synchronizujete
– tuto část jsem dělal do cca 1. hodiny ráno. Nejde přestat, protože pak vyjdete z tempa. Aby jste se neunavili, ležíte na zádech, ultra(ultra)book máte na klíně opřený o kolena a jde to samo
– druhý den si to vytvoříte v náhledu, hledáte chyby a opravujete nesrovnalosti
– pakliže vše ok, pak přistoupíte na tvorbu efektů, přechodů, titulků. Výběr musí být tak nějak vkusný. Od toho mám manželku, která má pro tyto věci cit. Poskládáte to, opět vytvoříte a když tam není nic fatálního, dáte to ven. Máte další 3 hodiny zábavy za sebou
A pak vznikne něco takového: