Jedná se o zcela jinou koncepci šasi, než na které jsme doposud zvyklí. Některé části byly firmou patentovány.
Mezi nejhlavnější prvky tohoto šasi patří:
– speciálně vyvinuté tlumiče s lehkým chodem a zcela jiným zavěšením. Těžiště se tak dostává opět dost nízko (patentováno)
– kombinace pohonu řemene a kardanu. Lépe řečeno, byl vyvinut takový koncept pohonu, který bere z obou to nejlepší a tím pádem je pohon beze ztrát (nebo s minimálními)
Podvozek je opravdu zvláštní a na první pohled pro někoho i složitý. Jak je tedy stavěn ?
– karbonové spodní plato a TOPDECK
– motor řady 540 usazen podélně
– ocelové hrušky a část převodů
– převodové kolo z tvrzeného plastu, které se dá lehce vyměnit
– velmi rychlý přístup k diferenciálu
– duralové bloky řízení, zadní nápravy
– plně nastavitelná geometrie
– stabilizátory přední a zadní nápravy
– hydraulické rotační tlumiče s nízkým těžištěm
– a mnoho dalšího
Jedná se o opravdu zajímavý podvozek. U nás v republice jej moc jezdců pravidelně nejezdí. Není k němu totiž podpora a zastoupení.
V každém případě se jedná o unikát. Podvozek byl k vidění i v seriálu ETS.
Na závodě Winter Race Morava jsem mohl tento model nafotit podrobněji. Viz galerie.
Pokud vás zajímají podrobnosti včetně náhledu na technické zpracování, navštivte oficiální stránku výrobce: http://www.awesomatix.com/
Zdroj úvodní foto: awesomatix.com