Mám doma tři modely RTR Carson řady XMODS. Z toho dva jsou série EVO a jeden podvozek klasik. Domníval jsem se, že když jsem pořídil druhý model EVO, tak karoserie budu moci přehodit z podvozku na podvozek. Ale není to možné. Jako by se Carson držel věrně předloh a dodržoval snad i měřítkově rozvory.
Pro popis obrázků:
Ford Mustang GT – Carson XMODS EVO (šedé šasi)
Toyota Scion GT – Carson XMODS EVO (šedé šasi)
Nissan 350Z Fairlady – Carson XMODS (černé šasi)
Jak vidíte na fotografiích, karoserie mají různý rozvor, respektive podvozky a z toho vyplývá jiná pozice blatníků. Takže jsem zjistil, že karoserie Mustang nejde na podvozek Scion a obráceně.
Každý z podvozků EVO edice má jiný rozvor. Mustang je delší.
A i když je EVO Scion stejně dlouhý jak Nissan 350 klasik, opět nejdou karoserie prohodit. A to z důvodu uchycení karoserie k podvozku.
Dále není možné měnit díly mezi podvozky. Problém je, že pokud se vám například rozlomí přední domeček řízení (můj případ), pak je potřeba koupit servisní sáček pro XMODS, kde jsou všechny základní díly pohromadě. Ovšem sehnat jej nyní, když produkce Carson XMODS skončila, je docela problém.
Takže u této série není možné tak jednoduše měnit karoserie k jednomu typu šasi. Mohou zde být rozdíly.
Proto kdo ještě má v úmyslu pořídit ve výprodeji tento typ RTR modelu, musí být na pozoru.