Tak jsem se rozhodl vyzkoušet, jak velký pastorek lze použít na modelu Yokomo GT. Nevím, zda už jsem to nezkoušel při rychlostním testu. Ale já tam dnes použil pastorek o počtu zubů 33.
A je to ta nejvyšší možná varianta. Dále již nejde posunout motor. Tímto krokem jsem docílil koncového převodu 2.2 !!!
Co to znamená v praxi ?
– TOP SPEED, který je srovnatelný s podvozky Pan Car 1/10 s motorem 10.5
– na hrubším afaltu horší adheze při akceleraci
– vyšší teplota motoru i při časování -10°
– vyšší spotřeba z akumulátoru
Pokusil jsem se tedy model projet v tomto nastavení a s pneu předepsaným na Mibosportu (MEDIUM a SOFT) na asflatu dráhy Globus.
Než jsem přišel na to, že s plynem musím velmi opatrně, že se pohybuji jen v první čtvrtině a plný plyn nelze dát nikde, pokud má model zůstat pohromadě, přetáčel jsem se a jízdu si neužíval.
Potom jsem šel na velké parkoviště a zkusil TOP SPPED. Neměříl jsem to GPSkou, ale bylo to na tento model dost. Stíhal bych Pan Car 1/10 se silným motorem (např. 10.5)
Po návratu na dráhu jsem již měl i zajetá nová kola a v klidu modelu řídil. Ale bylo to opravdu o citu.
Více napoví toto video z testu:
Yokomo GT je tedy připraveno na hladký a čistý asfalt dráhy Otrokovice, kde model otestuji v rámci seriálu LMS serie. A moje nastavení ?
Regulace: SP Cirtix Club Stock Race
Motor: LRP X12 17.5T -10°
Pneu: Yokomo Medium (P), SOFT (Z)
Karoserie: Nismo GT-R
Akumulátor: Yokomo 2700 mAh 30C
Převod: 2.2 koncový