Čím blíže k MČR Electric Track v Bohumíně, tím více se množí telefonáty a mejly, ve kterých mi lidé, kteří by strašně moc chtěli závodit na tomto podniku, vysvětlují jak je start na tomto závodě nereálný, vlastně nemožný.
1) Samozřejmě největší problém je licence, je to naprosto nemyslitelné, aby RCAČR požadovala 600 korun za to, že budu startovat na jednom jediném závodě, to radši nepojedu. Bůh ví, kam ty prachy jdou.
2) Startovné 500 korun. No to jste se úplně zbláznili, pětikilo za závod??? No úplní …
3) Předepsané pneu? (Stock – Open) no ještě si kupovat kola, aby si na tom někdo namastil kapsu.
4) Předepsaný motor? (Stock) Komu to jde zase do kapsy?
5) Na dva dny?? To jste úplni d*menti, to se dá odjet za jeden den.
Tak možná by bylo fajn, abych za tým lidí, kteří pro vás chystají závody a snaží se pro vás něco dělat i za cenu toho, že startovné tak tak pokrývá náklady na závod v důstojných podmínkách, okomentoval výše uvedené body.
Tak zaprvé: Licence – neskutečně omílané téma, přitom vy máte možnost to změnit a prosadit si třeba jednorázovou za nižší cenu. Ale ani jeden z těch, co křížemkrážem ČR melou nesmysly o RCAČR, MČR a licencích, nebyl na Valné hromadě RCAČR a ani se nesnažil navrhnout nějakou změnu k lepšímu.
Nehldě na to, že cena licence je stejná jako zhruba 150km tam i zpět autem (někde z Čech do Bohumína). Zkrátka pro domácí výhoda, že nemusí nikam jezdit a pro ty přespolní útěcha, že příští rok se pojede u nich.
A o tom, že RCAČR z něčeho existovat musí (poplatky za členství v EFRA, vedení účetnictví atd.) a zaplatí pěkné poháry… o tom se nebudeme ani bavit.
Zadruhé: Dráhu začínáme stavět po druhé odpoledne v pátek, i kdybychom se loudali, tak od 17.00 do 22:00 máte možnost trénovat, takže už od pátku a až do neděle jezdíte. Sorry, ale hala stojí za víkend celkem dost. Nehledě na to, že každý včas přihlášený dostane dárek, bude tombola…
Zatřetí: Jo další výdaj, ale za super cenu (550 korun sada). A hlavně, když do toho půjdete po hlavě, budete kupovat kola na každou jízdu, a podstatně dražší, takže v součtu je tato volba levnější.
Začtvrté: Ti z vás, kdo chtějí jet Stocky a nemáte 17,5z LRP a ten druhej, budete mít možnost motoru k pronájmu (500 korun). Jedině předepsáním jednoho motoru a časování se dá docílit vyrovnané Stock kategorie.
Zapáté: Na dva dny, no vždyť je to super. Pokecáte večer v hospůdce s těmi co znáte jen z netu, nebo se jen kolem vás míhají na závodech, tváří se namyšleně a přitom to jsou fajn lidi a u piva je s nimi sranda. Nebo u Bowlingu.
Ano, ubytování taky něco stojí a když se jezdí na závody s dětmi, i 300 na osobu je dost. Ale máme pro vás variantu za 50 korun vlastní spacák karimatka, 300m od haly, 320m od hospůdky, 290m od bazénu.
Ano něco to stát bude, proto se snažíme zajistit levnější ubytko, nebo třeba Bufet Hruška, lidové ceny a samozřejmě s výčepem.
Jen bych sem chtěl napsat, že ty kecy, že to je dražší než ETS atd. si nechte pro babičku. A jestli někdo hledá tisíc důvodů proč nejet, tak to vůbec nechápu. Pravej závodník je totiž ,,srdcař,, a takové MČR je tak trochu výzva. RADŠI MRTVEJ NEŽLI DRUHEJ.
Tak čuus v Bohumíně a dobrou náladu s sebou.