Dnes se koná první kobercový závod HIT zde na dráze v Holešově. A něco mi říkalo, že bych zde neměl chybět. Navíc jsem chtěl otestovat můj obstarožní podvozek Tamiya F103 na koberci v kategorii Formule 1.
Ovšem přípravy na závod jsem poněkud nezvládl. V kanceláři v práci jsem zapomněl zdroj včetně nabíječe. Pak někde nechal mazadlo na kola. A to vše zjistil dnes v 1:00. Naštěstí Petr Rovný pomohl – nabíjet budu u něj a i mazadlo našel. Takže závodu se mohu aktivně zúčastnit.
Po příjezdu do haly jsem zjistil několik novinek. Jednak u časomíry v místě smyčky je světelná signalizace. Dále pak přibyla informační tabule nad tribunou jezdců. Ihned jezdci po otočení ví, jak jsou na tom. Další tabule je naproti. Ale ta už tu byla minulou sezónu.
Světelná signalizace
Informační tabule nad tribunou
Online výsledky sledujte zde: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?dId[E]=42289
Nyní probíhá zcela volný trénink, ale od 7:15 se pojede trénink dle skupin. Mezi tím probíhá registrace do závodu.
Tak Tamiya potřebuje doladit. Na jednu stranu se mi smýká, na druhou ne. Ale když se tak zběžně dívám na geometrii přední nápravy… Na asfaltu to fungovalo, tady na koberci černým ne. Navíc přední kola jsem namazal celá a zřejmě hodně vedou.
Začal řízený trénink. 5 minut jízda. Semafor informuje jezdce v jaké části jízdy se nachází. Na začátku 3x zelená, na konci 1x zelená. Navíc při průjezdu nejen, že pípne AMB čip, ale i na semaforu blikne žlutá.
Roman Štalmach koukl na můj podvozek. A mazat přední kola po celé šířce je hloupost u 2WD. Proto se mi to přetáčelo. Předek vede hodně, zadek nestačí. S geometrií moc neudělám na F103. Pouze nastavím rozbíhavost, a tím to končí.
Nicméně za 5 minut je další trénink pro F1. Tak uvidím.
Tak jsem přední kola nenamazal. A nyní je to tupější, ale pak se to znova přetočí. A to je hodně nebezpečné v zatáčce. Někdo se přižene a já ho ohrozím. Jedině jet krokem. Pak bych mohl jet. Nicméně kolegům to v kategorii F1 jede výborně. Asi budu muset na koberec změnit obutí. Tamiya SOFT (zadek) a HARD (předek) není možné akceptovat.
Otupil jsem přední kola sekundovým lepidlem. Zlepšilo se to, ale na jednu stranu se to stále mělo tendenci přetáčet. A tak jsem přidal otupení na levou stranu a kvalifikace rozhodnou, zda vůbec budu v závodu pokračovat. Chci se pomalu svézt, ale nechci se trápit.
Otupená přední kola
Je pravda, že Tamiya F103 jsem jezdil na mechových kolech a tam to fungovalo skvěle. Na pneu jedu poprvé 2WD vůbec.
Ale kluci se mi snažili pomoci. Takže díky za rady Lukáš Hoch, Martin Janíček, Svetlin Douhlevski. A Milan Peška mi zapůjčil sekundové lepidlo.
Kvalifikace běží jako po drátě. Jezdci jsu již naučení a ví v jaký čas mají být připraveni.
Dnes je tu dost pilotů z Čech. Již dlouho jsem neviděl Tomáše Knoppa, který zde zavítal se synem. Jsou tu kluci z Týmu Rebels. Je zde Aleš Pelikán. Pak samozřejmě kluci ze severu Moravy. Obsazení hojné včetně pilotů ze Slovenska.
Nyní jsou vyvěšeny skupiny. Já jedu hned v první skupině. Je celkově 12 skupin. Konec závodu je naplánován kolem 18:30.
Po 9. hodině proběhne rozprava. Budou sděleny novinky, kterých si už stejně všichni všimli.
Rozprava
Petr Novotný vše sdělil. Jsou tu i zcela noví jezdci. Kategorie FreeStock je určena pro začínající či jedzce se staršími podvozky, které nevyhovují kategorijím
Tak první kvalifikace je za mnou. A já se nestačím divit, co způsobí sekundové lepidlo a stará kola Tamiya, která jsem jezdil na asfaltu. Zadní kola byla měkčí jak nová a ty jsem namazal po celé šíři. Přední kola jsem dal taky použitá na asfaltu, otupil sekundovým lepidlem a klidně namazal nakonec celou plochu. A auto je krásně nedotáčivé. nyní bych uvítal více točivosti. Ale už takto je to velmi příjemné svezení. A dokonce jsem nechal za sebou taková jména jako je Jan Matyáš, Tonda Hudec nebo Sváťa Hájek. S nimi pojedu ve finále zajímavou partii. Uf, probudil jsem Tamiya F103 na pneu Tamiya k životu.
Každopádně druhá skupina jela o 100% jinak. Lukáš Hoch coby vítěz jel jak pila a naprosto přesnou stopu. Hodně rychlý byl Svetlin Douhlevski, Martin Janíček a Ladislav Holásek. Petr Novotný nebyl spokojen s nastavením podvozku a první jízdu nejel.
U časomíry pomáhá Petrovi Karel Martinec. Hlídá čistotu jízdy a pozice nasazovačů.
V kategorii FreeStock zajel výborně nováček Tomáš Lysák. A zde si to užil Sváťa Hájek s F1. Ano, zde mohou i podvozky tohoto typu. Aneta Knoppová a Dominika Matyášová také ukázaly, že umí pilotovat svůj model.
V kamionech opět kraloval Radko Černohous junior. Ujel soupeřům docela výrazně. Zato Milan Peška a Ivo Kavánek se dívali do svých kufrů navzájem.
Překvapením v GT je Jan Matros. Dokázal za sebou nechat i Romana Krejčího. Nováčkem je zde i Marek Hradiský.
Jan Matyýš – můj dnešní velký soupeř
Jan Matyáš – tak s tím jsem v historii zažil několik výborných soubojů. Jak na dráze ve Slavkově, tak i v Určicích. A dnes se potkáváme v F1. Právě nyní Jan ladí monopost a já se obávám, aby nepřitlačil příliš na pilu.
Neuvěřitlný souboj o prvenství ve Stock kategorii mezi Radko Černohousem jun., Alešem Pelikánem a Karlem Kratochvílem. Všichni 3 v jedné sekundě !!!. Ale i Daniel Holiš, Matěj Bábovský a Jiří Vaněk byli v jedné sekundě.
Informace – Jiří Pavlovec přeskočil ze značky XRAY k Awesomatix.
TC Modified – Matěj Šulc nenechal nikoho na pochybách, že je mistrem kategorie. Ale i Kuba Šimurda ukázal, že závodění nezapomněl. Zdenda Beneš dokázal porazit Michala Vítámváse. Ludvík Kurečka jede Serpent 4X Evo, ale první kolo se mu příliš nedařilo.
Ve druhém kole kvalifikace Petr Novotný zapomněl nastoupit na jízdu. Ale má ještě jeden pokus na to, aby se zapojil do závodu na finále. Já jsem dokázal najet již 17 kol. A když se zadaří, pojedu z prvního místa v B finále.
Tomáš Lysák jede na nováčka výborně. Roman Štalmach na něj ztrácí. Možná již v létě 2019 změní Tomáš kategorii. Dominika Matyášová se těšila ze třetí dojezdové pozice.
Daniel Hons vyladil svůj Truck a ukázal, že umí pilotovat. Zajel vyrovnanou partii s Ivo Kavánkem a Milanem Peškou.
Jinak semafor signalizuje jízdu, její půlku a ukončení. Červené světlo znamená přestávku mezi jízdou. Kromě toho běží vedle semaforu i čas jízdy. Světla si při průjezdu všimnu, času ne. Ale ten je i hlášený.
Jan Matros v GT stále ve vedení před Romanem Krejčím. Polepšil si Tono Sloboda. Lukáš Vrba, který jezdí MJS Cup v Brně dnes také přijel změřit síly se soupeři.
Kuba Šimurda se připravuje na další jízdu
I druhá jízda Stock poslední skupiny byla opět vyrovnaná na prvních třech místech. Do poslední chvíle nebylo jasné, kde zvítězí. Nakonec to byl pro toto kolo Karel Kratochvíl.
Modified stále ve vedení Matěj Šulc. Zde mají všichni jezdci jistotu, že jsou v A finále.
Výsledky kvalifikací:
F1 – nakonec pojedu ze druhého místa za Janem Matyášem. A budu mít co dělat, abych mu stačil. Lukáš Hoch by to mohl mít jednoduché, ale za ním to bude hodně zajímavé.
1 | Lukas Hoch | 19 | 5:04.909 | 3 [2, 1] | ||
2 | Svetlin Douhlevski | 18 | 5:00.062 | 3 [1, 2] | ||
3 | Ladislav Holásek | 18 | 5:03.912 | 3 [2, 1] | ||
4 | Jan Matros | 18 | 5:04.163 | 2 [1, 3] | ||
5 | Libor Holub | 18 | 5:06.404 | 2 [3, 1] | ||
6 | Martin Janíček | 18 | 5:07.627 | 3 [2, 1] | ||
7 | Pavel Cervenka | 18 | 5:09.524 | 3 [2, 1] | ||
8 | Milan Peška | 18 | 5:10.512 | 3 [2, 1] | ||
9 | Jura Hrabec | 18 | 5:15.778 | 3 [2, 1] | ||
10 | Petr Novotný | 18 | 5:17.251 | 3 [1, 2] | ||
11 | Jan Matyas | 17 | 5:00.794 | 3 [1, 2] | ||
12 | Igor Vlahovic | 17 | 5:04.211 | 3 [2, 1] | ||
13 | Svatopluk Hájek,,tátoš“ | 16 | 5:08.996 | 3 [1, 2] | ||
14 | Antonín Hudec | 16 | 5:13.909 | 1 [2, 3] |
Free Stock – nekvalifikoval se nakonec Radek Šimurda, který nenastoupil ani na poslední jízdu. Tomáš Lysák je pravděpodobným vítězem této kategorie, pokud pojede jako doposud.
1 | Tomáš Lysák | 17 | 5:09.958 | 3 [2, 1] | ||
2 | Roman Štalmach | 16 | 5:13.638 | 2 [1, 3] | ||
3 | Svatopluk Hájek,,tátoš“ | 15 | 5:07.283 | 3 [1, 2] | ||
4 | Dominika Matyášová | 15 | 5:07.652 | 3 [2, 1] | ||
5 | Martin Kovářík | 14 | 5:14.905 | 3 [2, 1] | ||
6 | Aneta Knoppová | 13 | 5:20.002 | 3 [2, 1] | ||
7 | Martin Ondrušek | 12 | 5:01.645 | 2 [3, 1] |
Truck – Radko nezklamal. Ale dotáhl se na něj Daniel Hons. Finále bude zajímavé.
1 | Radko Černohous jr. | 18 | 5:00.729 | 1 [3, 2] | ||
2 | Daniel Hons | 18 | 5:00.870 | 3 [2, 1] | ||
3 | Milan Peška | 18 | 5:04.424 | 3 [1, 2] | ||
4 | Ivo Kavanek | 18 | 5:12.932 | 1 [3, 2] | ||
5 | Karel Kostka | 17 | 5:14.252 | 2 [1, 3] | ||
6 | Leoš Zádrapa | 17 | 5:18.409 | 3 [2, 1] | ||
7 | Jan Kupský | 17 | 5:27.111 | 3 [1, 2] |
Le Mans – TQ obhájil Jan Matros. Nicméně i tak finále nebud nudou. Poslední kvalifikaci vyhrál Roman Krejčí. Ale jede se na nejlepší nájezd a ten udržel Jan.
1 | Jan Matros | 22 | 5:01.939 | 2 [1, 3] | ||
2 | Roman Krejčí | CZ256 | 22 | 5:03.572 | 3 [2, 1] | |
3 | Tono Sloboda | 21 | 5:00.908 | 3 [1, 2] | ||
4 | Daniel Urban | 21 | 5:05.382 | 3 [2, 1] | ||
5 | Jiří Vaněk | 20 | 5:01.943 | 2 [1, 3] | ||
6 | Libor Holub | 20 | 5:02.025 | 3 [2, 1] | ||
7 | Martin Krejčí | 20 | 5:06.595 | 2 [1, 3] | ||
8 | Jakub Vaněk | 20 | 5:14.034 | 1 [2, 3] | ||
9 | Ivo Kavanek | 20 | 5:14.240 | 2 [1, 3] | ||
10 | Marek Hradiský | 18 | 5:15.504 | 3 [1, 2] | ||
11 | Lukáš Vrba | 18 | 5:15.671 | 3 [1, 2] |
Stock – nakonec roli favorita potvrdil Karel Kratocvíl. První tři budou soupeřit pravděpodobně o bednu, ale na dalších místech to bude také hodně zajímavé. Stačí se podívat na výsledky.
1 | Karel Kratochvíl | 21 | 5:06.607 | 3 [2, 1] | ||
2 | Ales Pelikan | 21 | 5:09.714 | 3 [2, 1] | ||
3 | Radko Černohous jr. | 21 | 5:10.230 | 3 [1, 2] | ||
4 | Matěj Bábovský | 20 | 5:01.497 | 3 [2, 1] | ||
5 | Ivo Gombik | 20 | 5:02.043 | 2 [3, 1] | ||
6 | David Měšťan | 20 | 5:02.606 | 2 [1, 3] | ||
7 | Markéta Vítámvásová | 20 | 5:02.788 | 2 [1, 3] | ||
8 | Petr Rovný | 20 | 5:03.423 | 3 [2, 1] | ||
9 | Daniel Holiš | 20 | 5:04.221 | 3 [2, 1] | ||
10 | Zdeněk Zikmund | 20 | 5:04.367 | 2 [3, 1] | ||
11 | Jirka Svoboda | 20 | 5:06.267 | 3 [2, 1] | ||
12 | Martin Bábovský mladší | 20 | 5:06.935 | 3 [2, 1] | ||
13 | Jiří Vaněk | 20 | 5:07.486 | 3 [2, 1] | ||
14 | Petr Wittgruber | 20 | 5:08.475 | 2 [3, 1] | ||
15 | Jiří Pavlovec | 19 | 5:00.024 | 3 [1, 2] | ||
16 | Daniel Hons | 19 | 5:02.144 | 3 [2, 1] | ||
17 | Karel Novosad | 19 | 5:04.960 | 3 [1, 2] | ||
18 | Jakub Vaněk | 19 | 5:06.553 | 2 [1, 3] | ||
19 | Leoš Zádrapa | 19 | 5:07.191 | 3 [2, 1] | ||
20 | Černohous Jan | 18 | 5:03.960 | 2 [1, 3] | ||
21 | Martina Kavankova | 18 | 5:04.361 | 2 [3, 1] | ||
22 | Rudolf Ševčík | 18 | 5:04.755 | 2 [3, 1] | ||
23 | Maty Knopp | 18 | 5:16.788 | 3 [1, 2] | ||
24 | Petr Ondrušek | 17 | 5:09.682 | 3 [2, 1] | ||
25 | Jiří Ondrušek | 7 | 5:14.012 | 3 [1, 2] |
Modified
1 | Šulc Matěj | 23 | 5:07.700 | 2 [3, 1] | ||
2 | Kuba Šimurda | 22 | 5:03.252 | 1 [2, 3] | ||
3 | Karel Kratochvíl | 22 | 5:03.799 | 3 [2, 1] | ||
4 | Michal Vítámvás | 22 | 5:07.220 | 3 [2, 1] | ||
5 | Martin Bábovský starší | 22 | 5:10.202 | 3 [2, 1] | ||
6 | Zdenda Beneš | 22 | 5:12.125 | 3 [1, 2] | ||
7 | David Měšťan | 22 | 5:12.553 | 3 [2, 1] | ||
8 | Ludvík Kurečka | 22 | 5:13.533 | 2 [1, 3] | ||
9 | Filip Obora | 21 | 5:02.269 | 1 [3, 2] | ||
10 | Jakub Dalecký | 20 | 5:02.238 | 2 [3, 1] |
Světelná tabule nad tribunou
Malá přestávka pro vytvoření finálových skupin a jdeme na to.
Finále B jsem nyní vyhrál já. Je pravda, že Jan Matyáš hrubě chyboval. Ale i tak. 4 piloti ve finále, všichi nájezd 17 kol. A já jsem nyní zajel nejlepší výsledek. Sváťa Hájek zjistil, že jel o 15% menší výkon (nastavený z FreeStock) a i tak uhájil druhou pozici.
A finále F1 bylo poněkud v ostřejším tempu. Lukáš Hoch samozřejmě zvítězil metodou START – CÍL. Ale vládne zde Fair Play. Martin Janíček měl kontakt s jedcem před ním a počkal. A tak to má být. Jediný Svetlin Douhlevski dokázal najet jak vítěz 19 kol.
Tomáš Lysák se proháněl po okruhu v popředí a bez soupeřů. A Dominika Matyášová taktéž kroužila na druhé pozici sama a bez nutnosti odolávat tlaku soupeřů.
Start finále Truck
Radko Černohous junior samozřejmě nedal nikomu šanci ve finále Truck. Daniel Hons vybojoval nakonec druhé místo, přitom to tak na začátku nevypadalo. Matador Milan Peška ukořistil třetí pozici.
Tak jako v F1, i v Le Mans jedou v Bčku 4 modely. Jakub Vaněk zde nenašel vážného soupeře. V A finále zvítězil Roman Krejčí, ale Jan Matros mu byl v patách. Daniel Urban byl rychlý vždy na okruhu Brno – Bosonohy a je rychlý i dnes. Nyní si dojel pro třetí místo.
Ve Stocku jak se dalo očekávat – soboj tří pilotů v A finále – Kratochvíl, Pelikán, Černohous junior. Karel vítězí. Ale i další finále měla své vítěze. B finále Jiřího Svobodu a C finále pak Petra Ondruška.
Diváci postupně vítali do haly. A když viděli finále TC Modified, jenom koukali, jak modely dokážou jet rychle a ostře.
Tak druhé finále ovládl Jan Matyáš. chybu neudělal a já jsem měl málo dotažený diferenciál. Ze zatáčky mi to příliš nechtělo akcelerovat. Na poslední jízdu se pořádně připravím. V A finále F1 je vítěz již znám – Lukáš Hoch. A Svetlin Douhlevski bude druhý. Další pozice jsou zatím nejasné.
Ve Free Stock si to užívají všichni a nejvíce asi Roman Štalmach a táta Svátoš. Formule 1 proti Trucku. Tomáš Lysák jede bez kolizí a získává na tomto stylu jízdy.
Truck má taky jistého vítěze. Je jím Radko Černohous junior. Milan Peška tuto jízdu zabojoval a přeskočil skvěle jedoucího Daniela Honse.
Le Mans – zde Roman nemá lehkou cestu k vítězství. Jan Matros mu ji nyní vítězstvím zkomplikoval. Jiří Vaněk nyní na třetím místě a Daniel Urban se musel spokojit se čtvrtou pozicí.
Ve finále Stock B se musel opakovat start. Protože se první start zvrhl v destruction derby. Druhý start už proběhl mnohem lépe. A Jiří Svoboda opět potvrdil výkonem své kvality. Ačko má jasné pořadí na bedně ještě před třetím kolem – Karel Kratochvíl, Aleš Pelikán a Radko Černohous jun.
V Modified předčasně skončili Ludvík Kurečka a Kuba Šimurda. Kuba ještě může promluvit do pořaí vepředu, Ludvík ne. I zde je jasný vítěz a je jím Matěj Šulc.
Poslední finále s Janem Matyášem jako za starých časů 🙂
1 | 1 | Jan Matyas | 18 | 5:10.892 | 17.051 | 17.467 | |||
2 | 2 | Igor Vlahovic | 18 | 5:12.474 | 17.191 | 17.530 |
Výsledky závodu:
F1
1 | A | Lukas Hoch | 2 | 2:1, 1:1 [3:1] | ||
2 | A | Svetlin Douhlevski | 4 | 2:2, 1:2 [3:2] | ||
3 | A | Ladislav Holásek | 7 | 1:3, 2:4 [3:4] | ||
4 | A | Libor Holub | 9 | 3:3, 1:6 [2:7] | ||
5 | A | Jan Matros | 10 | 2:3, 3:7 [1:9] | ||
6 | A | Pavel Cervenka | 10 | 1:4, 3:6 [2:6] | ||
7 | A | Martin Janíček | 10 | 2:5, 3:5 [1:7] | ||
8 | A | Petr Novotný | 13 | 1:5, 3:8 [2:10] | ||
9 | A | Milan Peška | 16 | 2:8, 1:8 [3:10] | ||
10 | A | Jura Hrabec | 18 | 3:9, 2:9 [1:10] | ||
11 | B | Jan Matyas | 2 | 3:1, 2:1 [1:4] | ||
12 | B | Igor Vlahovic | 3 | 1:1, 3:2 [2:2] | ||
13 | B | Svatopluk Hájek,,tátoš“ | 5 | 1:2, 3:3 [2:3] | ||
14 | B | Antonín Hudec | 7 | 1:3, 2:4 [3:4] |
FreeStock
1 | A | Tomáš Lysák | 2 | 3:1, 1:1 [2:1] | ||
2 | A | Svatopluk Hájek,,tátoš“ | 5 | 3:2, 2:3 [1:4] | ||
3 | A | Roman Štalmach | 5 | 2:2, 3:3 [1:3] | ||
4 | A | Dominika Matyášová | 6 | 1:2, 3:4 [2:6] | ||
5 | A | Martin Ondrušek | 9 | 2:4, 3:5 [1:6] | ||
6 | A | Aneta Knoppová | 11 | 2:5, 3:6 [1:7] | ||
7 | A | Martin Kovářík | 12 | 1:5, 3:7 [2:7] |
Truck
1 | A | Radko Černohous jr. | 2 | 2:1, 1:1 [3:1] | ||
2 | A | Milan Peška | 4 | 3:2, 2:2 [1:3] | ||
3 | A | Daniel Hons | 5 | 1:2, 3:3 [2:3] | ||
4 | A | Ivo Kavanek | 8 | 3:4, 1:4 [2:5] | ||
5 | A | Jan Kupský | 10 | 2:4, 3:6 [1:6] | ||
6 | A | Leoš Zádrapa | 10 | 1:5, 3:5 [2:6] | ||
7 | A | Karel Kostka | 14 | 1:7, 3:7 [2:7] |
Le Mans
1 | A | Roman Krejčí | CZ256 | 2 | 3:1, 1:1 [2:2] | |
2 | A | Jan Matros | 3 | 2:1, 3:2 [1:2] | ||
3 | A | Daniel Urban | 7 | 1:3, 2:4 [3:7] | ||
4 | A | Jiří Vaněk | 8 | 2:3, 3:5 [1:7] | ||
5 | A | Libor Holub | 8 | 3:4, 1:4 [2:5] | ||
6 | A | Tono Sloboda | 9 | 3:3, 1:6 [2:7] | ||
7 | A | Martin Krejčí | 11 | 1:5, 2:6 [3:6] | ||
8 | B | Jakub Vaněk | 2 | 3:1, 2:1 [1:1] | ||
9 | B | Ivo Kavanek | 4 | 3:2, 2:2 [1:4] | ||
10 | B | Marek Hradiský | 5 | 1:2, 3:3 [2:4] | ||
11 | B | Lukáš Vrba | 6 | 2:3, 1:3 [3:4] |
Stock
1 | A | Karel Kratochvíl | 2 | 2:1, 1:1 [3:1] | ||
2 | A | Ales Pelikan | 4 | 2:2, 1:2 [3:4] | ||
3 | A | Matěj Bábovský | 6 | 3:2, 2:4 [1:4] | ||
4 | A | Radko Černohous jr. | 6 | 1:3, 2:3 [3:3] | ||
5 | A | Ivo Gombik | 10 | 2:5, 1:5 [3:5] | ||
6 | A | Markéta Vítámvásová | 12 | 2:6, 3:6 [1:7] | ||
7 | A | David Měšťan | 13 | 1:6, 2:7 [3:8] | ||
8 | A | Petr Rovný | 15 | 3:7, 1:8 [2:8] | ||
9 | A | Zdeněk Zikmund | 18 | 2:9, 1:9 [3:9] | ||
10 | A | Daniel Holiš | 20 | 2:10, 1:10 [3:10] | ||
11 | B | Jirka Svoboda | 2 | 3:1, 2:1 [1:1] | ||
12 | B | Martin Bábovský mladší | 4 | 3:2, 2:2 [1:4] | ||
13 | B | Petr Wittgruber | 5 | 1:2, 3:3 [2:3] | ||
14 | B | Jiří Vaněk | 7 | 1:3, 3:4 [2:5] | ||
15 | B | Jiří Pavlovec | 10 | 2:4, 1:6 [3:9] | ||
16 | B | Daniel Hons | 11 | 1:5, 3:6 [2:7] | ||
17 | B | Jakub Vaněk | 13 | 3:5, 2:8 [1:9] | ||
18 | B | Leoš Zádrapa | 13 | 2:6, 3:7 [1:7] | ||
19 | B | Karel Novosad | 17 | 1:8, 2:9 [3:10] | ||
20 | B | Černohous Jan | 18 | 3:8, 2:10 [1:10] | ||
21 | C | Martina Kavankova | 3 | 2:1, 1:2 [3:4] | ||
22 | C | Petr Ondrušek | 3 | 1:1, 3:2 [2:4] | ||
23 | C | Maty Knopp | 4 | 3:1, 2:3 [1:3] | ||
24 | C | Rudolf Ševčík | 6 | 2:2, 1:4 [3:5] | ||
25 | C | Jiří Ondrušek | 8 | 3:3, 1:5 [2:5] |
Modified
1 | A | Šulc Matěj | 2 | 3:1, 2:1 [1:1] | ||
2 | A | Kuba Šimurda | 4 | 1:2, 3:2 [2:9] | ||
3 | A | Karel Kratochvíl | 5 | 2:2, 3:3 [1:3] | ||
4 | A | Michal Vítámvás | 7 | 2:3, 3:4 [1:4] | ||
5 | A | Zdenda Beneš | 9 | 2:4, 3:5 [1:6] | ||
6 | A | Martin Bábovský starší | 10 | 1:5, 2:5 [3:9] | ||
7 | A | David Měšťan | 12 | 3:6, 2:6 [1:8] | ||
8 | A | Filip Obora | 14 | 3:7, 1:7 [2:7] | ||
9 | A | Ludvík Kurečka | 17 | 3:8, 1:9 [2:10] | ||
10 | A | Jakub Dalecký | 18 | 2:8, 3:10 [1:10] |
Nyní se vyhlásí výsledky závodu a pak letní sezona.
Video