Když jsem tuto baterii dostal na testování, byla již nafouklá mírně. Ale když jsem ji testoval v originálním plastovém obalu tak:
1. nešla nabít do 100% a řídící deska baterie zastavila nabíjení dříve a ohlásila to blikáním diody
2. samozřejmě se nenabila na napětí 4,23 a výše jak je u normálního stavu baterie LiPol HV zvykem
3. za letu se rychle zahřívala a díky teplotě nad 50° se ještě více nafoukla a u Mavic Pro 2 by to znamenalo ztráty kontaktu s dronem
4. napětí na článku bylo nevyrovnané, na jednom kleslo rychle dolů a dron si vyžádal přistání na krytické napětí sady
A protože se mi v konečné fázi jedná o čip samotný, zbavil jsem baterii plastového obalu a udělal s ní test v letu. A zjištění:
– baterie se nabila na 100%
– napětí samozřejmě kolem 4,18V/čl. ale všechny články vybalancované
– za letu se baterie lépe chladila a i ke konci letu při venkovní teplotě cca 25° se držela do 50°
– články byly lépe balancované
– baterie se i tak nafoukla, ovšwm méně jak v obalu
Nicméně při 30% jako při minulých testech již musel dron na přistání právě pro critical low battery warning. Samozřejmě jsem musel zajistit baterii proti vysunutí skelnou páskou. Více ukáže test zde: