Let DJI Mavic Pro do úplného vypnutí akumulátoru

Igor Vlahovič


Tento test sami neprovádějte. Hrozí poškození baterie a samotného dronu.

Vzal jsem starou, lehce nafouklou baterii Mavic Pro, která je již vyjmutá z obalu. Nabil jsem ji na 100% kapacity, napětí bylo taktéž vybalancováno.

 

A pak přišel tento test:

– vzlétnutí, kde napětí bylo opět vybalancované

– pouhé visení dronu zhruba 1/2m nad chomáčem trávy

– nasazen byl kryt kamery pro ochranu gimbalu

– let trval do úplného vypnutí baterie

 

Nyní budu studovat na základě jakého napětí se baterie vypnula. Zda při určitém celkovém napětí celé sady, což zde bylo 7,24V a nebo nejnižším napětím na článku. Spíše to vidím na celkové napětí sady.

Co je však zajímavé je tato skutečnost: všichni víme, že při poklesu napětí baterie nám začne slábnout výkon (motorů u auta, letadla, dronu) a model zpomaluje (auto) a nebo se snižuje výkon motorů a letadlo přijde o rychlost, dron o vztlak pro visení. A v tomto případě Mavic pro stále visí nad zemí i když je napětí na každém článku pod 3V!!!

Zde záznam z testu a musím to nadále studovat.