Brno / Březí 16.1.2010 Online

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 16.1.2010, 19:38 – text, video a foto</b>
</p>

<p>
Dne 15.1.2010 se večer postavila dráha pro modely 1/18 a Mini <!– separe –>Z, aby se následující den
mohl jet další závod seriálu Brno / Březí. Jak dráha vypadá a jak se na ni prohání návštěvníci
se můžete podívat na úvodním záznamu, který pak nahradí fotka.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/L6f1oHKo1vU&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/L6f1oHKo1vU&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Člověk přijede na dráhu ráno kolem 8:15 a už bylo plno. V depech jsem uviděl kluky z RC klubu
Elišky Junkové – Zdeňka Ošťádala, Karla Martince, Petra Nedládka. Co mne příjemně překvapilo,
na závod do Brna přijeli i kluci Hájkovi, kteří jsou nyní věrní hlavně závodům ZVK pořádané
Fanánem Stodolou. Ale dle slov managera teamu ALS Racing Sváti Hájka st. bylo potřeba netrhat
partu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Vz3UAWdOPmE&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Vz3UAWdOPmE&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Kromě těchto borců „odjinud“ se opět sešla elita těchto závodů – Láska Martin, Fogt Bronislav,
Jarda Neubauer, Saša Žvak, Marek Schiller, Zbyněk Krasl… Na tribuně jsem viděl i Honzu Reicharda,
který dnes nechal vedení obchodu na kolegovi a přijel si vychutnat závod s modelem Mini Z. I Lukáš
Diblík zavítal mezi nás. Zkusí model 2WD v kategorii OPEN. Po hodně dlouhé době se na dráze objevil
Ladislav Valko s modelem Nanda NRX. Opět v plné polní o oba Tocháčkové – Petr a Pavel.
</p>
<p>
Podle mého názoru slušná účast a tři kategorie na pořadu a to: 1/18 Open, 1/18 Stock a Mini Z.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Zf3UYlnOPAA&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Zf3UYlnOPAA&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Ranní trénink je v plném proudu a probíhá nyní presentace. Já otestoval model Raptor v kombinaci
EZRUN, motor 5200, LiPo 1100 mAh 33C, převod 42/18. A zdá se býti vše ok. Sice to nestřílí jako
s motorem 7000 ot./V, ale zato je jízda klidnější a pohodovější. A jízda proti Zbyňkovi, Jardovi,
Lukášovi, Markovi… to bude adrenalin.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Mini Z 1</b>
</p>
<p>
Dvě skupiny jezdců. K vidění na startu opět modely dle reálné předlohy. Porsche, Nissan GT-R,
Lamborghini, Ford GT atd. Saša Žvak, Dan Čajda, Michal Čajda, Zbyněk Krasl, Milan Parák (ano,
i on již neodolal této kateogorii). No a samozřejmě Jan Reichard a další. 8 minut jízdy s malými
modely na dráze, která je pro ně dálnicí. Saša opět se svým zeleným Lamborghini. Jan Reichard
si osedlal Nissan GT-R. Milan ve své skupině zajel i nejrychlejší kolo. Nestačil mu ani Dan Čajda.
Milane, Milane – ty se nezdáš. Co má náhon na zadní nápravu, to je tvoje parketa. Milan se asi
bude hodně snažit, protože vítězové jednotlivých kategorií obdrží speciální cenu.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Stock 1</b>
</p>
<p>
Martin Láska s onboard kamerou na karoserii. Občas po dvou kolech, pak i na mantinelu. Ale za ten
záznam to stálo. Přetahování o první pozice s Drahošem Hejtmánkem, Milanem Parákem. Broňa Fogt,
Martin Láska – Raptor TC18. V Open pak Petr Tocháček, Igor Vlahovič. Pěkně čistou jízdu jel
mladý Ošťádal. A navíc byla jeho karoserie nejhezčí v této skupině. Ladislav Valko jel Nandu NRX
s originálním motorem Nanda. Dal mu poněkud těžší převod a tak přemýšlel, zda mu vydrží celý závod.
Pavel Martinec si měřil síly s mladým Sváťou Hájkem z ALS Racing. Nechyběl u toho ani Petr Nesládek.
Video z onboard kamery Martina Lásky uvidíte večer.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Gt647WZCC9I&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Gt647WZCC9I&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Kvalifikace Open 1</b>
</p>
I Saša Žvak jel dnes již Raptor TC. Igor dal na první kvalifikaci také kameru a jeho jízdu si budete
moci také vychutnat onboard. I se zátěží vyhrál první kvalifikaci před Zbyňkem Krslem, Jardou Neubauerem
a dalšími. Najel o kolo více jak konkurence. Opravdový zážitek jet s kamerou. Přitom žádný handicap
a model seděl v zatáčkách jako přikovaný. Na finále si to asi Igor zopakuje. Jediný 2WD stroj v OPEN
jel Lukáš Diblík, který nyní mírně ztrácel.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Gpw5aeRWCvU&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Gpw5aeRWCvU&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
U časomíry se střídal Drahoš Hejtmánek a Saša Žvak. Oba hlásili průběžné pořadí v jízdě. A kontrolovali
pozice nasazovačů.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Mini Z 2</b>
</p>
<p>
Milan Parák vedl po první kvalifikaci kategorii. Z ním Zbyněk Krasl. V druhém kole se opět piloti
naháněli kolo na kolo. Milan opět v pohodě se svým MC Laren. ALS mu dodalo dobré náčiní. Milan říkal,
že kdyby měl ještě jeden AMB čip, jel by všechny kategorie, tedy i OPEN. V průběhu jízdy Mini Z
se kolem dráhy objevili i diváci. A se zaujetím pozorovali dění. Jarda Neuubaer ladil v depu
nejen Mini Z, ale i svoji 18tinu. Jan Reichard se svým Nismo GT občas potkal mantinel. Ale dnes si
to uměl zařídit a nemusel na prodejnu. Tím pádem si užije závod celý a bez přerušení.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Stock 2</b>
</p>
<p>
I Broňa Fogt neodolal a dal na svůj model Raptor kameru. Na dnešním závodě se tedy po dráze pohybuje
již několik TV vozů a sledují dění přímo na dráze a kolem ní – pokud jsem mimo trať… Martin Láska
v druhém kole kvalifikací bez kamery. V předchozí jízdě se mu model převracel, protože kamera přece
jen něco váží a i karoserie byla vyšší než Igorova placka Rask. A ihned se ujal vedení v jízdě.
I Broňův TV vůz jel klidně a neviděl jsem náznaky převracení. Martin s tím problém v minulé jízdě
měl. Každopádně jde o příjemnou změnu, co se záběrů týče. O první místa se dnes poperou Drahoš, Martin,
Milan Parák. Ale do pořadí mohou promluvit i další jezdci. Pavel Tocháček jel tuto kategorii také.
Samozřejmě nesměl chybět Jan Hrnčíř – jak jinak. Opět se žlutou Mazdou 6 a modelem Xray M18 PRO.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Open 2</b>
</p>
Tady Igor nyní bez kamery a o dvě kola nájezd více. Raptor jede klidně a čistá stopa pro Igora
není problém. Marek Schiller opět nervózní jízda s modelem Xray M18 PRO a systémem Novak Mongoose.
Ani Michal Čajda zatím dle svých představ. Zato Lukáš Diblík naladil a najel stejný počet kol jako
Igor. Velmi dobře i Jara Neubauer (pouze o kolo méně jak špička). Zbyněk chvíli soupeřil s Jardou.
Jede se kvalifikace, ale mezi některými to vypadá no ostrou jízdu hned od začátku.
</p>
<p>
Před námi je třetí kolo kvalifikace. Poslední možnost se vylepšit si nájezd a dostat se do
A finále v jednotlivých kategoriích.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Mini Z 3</b>
</p>
<p>
Potvůrky malé jedou jako o život. Milan v souboji se Sašou Žvakem. Saša nyní první před Milanem.
Dan Čajda zatím až za nimi, Ale modelů v A finále bude více jak v 1/18 a tak se nemusí stresovat.
Bude tam taky. Každopádně finále bude hodně zajímavé a záznam z něho určitě bude.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Stock 3</b>
</p>
<p>
Martin Láska velmi těsně s Drahošem Hejtmánkem. Jedna chyba a už se vezete. V depu se připravoval
Pavel Martinec na jízdu a otec Karel mu ladil stroj. Dokonce se starali i downstop a to pomocí
měrek. Dostal jsem je i já na testování a bude o nich článeček. Stejně se o model staral i Petr
Nesládek. Jízda Pavla Martince byla pomalejší, ale netykal si tak často s mantineli. Ale jízdu Pavel
Martinec vyhrál. Ladislav Valko stačil utrápit jeden motor a musel implantovat náhradní. Jako jediný
dnes jede model Nanda a v základu. Sváťa Hájek ml. jede s ním ve skupině. A jak je na tom tento jezdec?
Zatím průběžně na 9. místě. Varianta motoru 180 vs 5ti článek oproti EZRUN 5200 vs 5ti článek je
nevýhodou. S motorem 180 jede model konstatně bez zrychlení. EZRUN vám zajistí dostatečnou akceleraci
a výkon.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Open 3</b>
</p>
<p>
Igor najel o další kolo navíce, tedy 47. Ani Marek Schiller, Michal Čajda mu nestačili. Zato Jarda
se dlouho držel Lukáše Diblíka, který zajel lepší nájezd. Ale 47 kol nedal. Musíte jet úplně
bez chyby. Jarda cca 3 sekundy za Lukášem. Bude to krásné finále. I Saša Žvak si zvyká postupně
na Raptor a i jeho stopa vypadá obdobně jako Igorova, ale chce to vypilovat. Ale i Zbyněk Krasl
zasáhne do pořadí. Určitě 3 jezdci pojedou těsně za sebou a bude se trestat každé pochybení.
Máme se opravdu a co těšit.
</p>
<p>
Nyní následuje krátká komerční přestávka a jdeme na finálové jízdy.
</p>
<p>
<b>Finále Mini Z 1</b>
</p>
<p>
TQ na finále Saša Žvak. S druhou finálovou skupinou se musel spokojit Jan Reichard, Lukáš Buchtela,
Leopold Kohoutek, Ivo Buchtela a Daniel Ondra. Ale i zde se jelo na centimentry. Honza jízdu finále
B vyhrál. A finále – Saša tedy z prvního místa. Hned od začátku těsné souboje tria Žvak, Krasl
a Michal Čajda. Milan Parák se pak propracoval na druhou pozici za Zbyňka. Pořadí se neustále měnilo,
kdy nakonec se z prvního vítězství zaradoval Zbyněk Krasl. Pěkná podívaná.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/66UnCzYHgUE&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/66UnCzYHgUE&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Stock 1</b>
</p>
<p>
B finále – z prvního místa startoval Zdeněk Ošťádal. Ihned po startu v čele Zdeněk, Pavel Martinec
Svatopluk Hájek ml. Pořadí se ale měnilo. Laďa Valko opustil na chvíli trať, aby se potom
zase vrátil. Jízdu vyhrál nakonec Sváťa Hájek ml. TQ na finále A – Martin Láska. Ten se po startu
ujal vedení. A zajel i TOP kolo. Na druhém místě Drahoš Hejtmánek. Bronislav Fogt se kvalifikoval do
A finále také. Milan Parák kroužil na třetím místě. Pak Martin získal náskok a vyhrál jízdu celkově.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/vF3E15srY5o&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/vF3E15srY5o&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Open 1</b>
</p>
<p>
B finále – Marek Schiller se ocitl v tomto finále a dokonce se ani netěšil z první
pozice. Tu si vybojoval Drahoš Hejtmánek. Ano, jel dnes dvě kategorie a to s jedním modelem
a pouze měnil baterie NiMh za LiPo. Po startu Drahoš první. Petr Tocháček se dostal
na druhé místo před Marka Schillera. A potom spolu sváděli souboje. Drahoš s náskokem první
jízdu číslo 1 vyhrál. Finále A a TQ Igor Vlahovič. Za ním Lukáš Diblík, Jarda Neubauer, Zbyněk
Krasl a Michal Čajda. Mezi všemi se již před startem očekávali tvrdé souboje. Po startu Igor sice
ve vedení, ale Lukáš ihned začal tlačit. Několik kol v těsném závěsu až Igor hrubě chyboval. Pak
sice Lukáše stáhl, ale opět chybička. Otření se o mantinel = ztráta půl sekundy. Lukáš tedy těsně
první před Igorem. Třetí dojel nyní Jarda Neubauer, který se chvíli držel Igora. Všichni jezdci
pouštěli vedoucí jezdce úplně krásně a po jízdě sklidili oba borci (Igor a Lukáš) potlesk.
</p>
<p>
<b>Finále Mini Z 2</b>
</p>

<p>
B finále opět vyhrál Jan Reichard a pojistil si celkové vítězství v této finálové skupině. V Ačku
jeli tři borci ve dvou sekundách. Parák, Krasl, Čajda. Do toho sekundoval Žvak Saša. Nakonec
Zbyněk vyhrál druhou finálovku a tím i on si pojistil výhru v této kategorii. V těsném závěsu
Milan Parák a třetí nyní Michal Čajda. Třetí finále už do pořadí na prvních místech nepromluví.
</p>
<p>
<b>Finále Stock 2</b>
</p>
<p>
Bčko – Svatopluk Hájek ml. se ujal vedení a ponechal za sebou Zdeňka Ošťádala a Pavla Martince.
Tím, že Sváťa vyhrál tuto jízdu, o vítězi není rozhodnuto. Ladislav Valko jízdu také dokončil a
nyní bez problémů. A finále – martin opět ve vedení a i po chybě obhájil první místo. Drahoš
se opět pral s Milanem o druhou příčku. Oba měli často kontakt s mantinelem a to je celkem brzilo.
Broňa na konci zpomalil – baterie. Na druhém místě nyní dojel Drahoš a třetí Milan. Takže i zde
je již o prvních pozicích rozhodnuto.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/DTvF_0279y8&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/DTvF_0279y8&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Open 2</b>
<p>
B finále – Marek Schiller se ujal vedení a Drahoš z prvního místa šel do střední části pole. Ale i
Marek chyboval, ovšem o první místo tentokráte nepřišel. A finále – co o tom napsat ? 8 minut
nářezu, kdy oba favorité – Lukáš a Igor jeli v jedné sekundě a několikráte si vyměnili pozice.
Igor měl více štěstí s jezdci o kolo a vyhrál toto finále. Lukáš druhý. A tak rozhodne třetí jízda.
Se třetím místem se spokojil Jadra Neubauer. Vy se můžete těšit na záznam z celé jízdy…
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/QhhkiTJsp-M&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/QhhkiTJsp-M&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/JuQJjMQ7ZVA&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/JuQJjMQ7ZVA&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Třetí kolo je před námi. V mnoha skupinách je již pořadí skoro jasné. Ale Open A – to tedy určitě
nikoliv.
</p>
<p>
<b>Finále Mini Z 3</b>
</p>
<p>
B finále opět v režiji Honzy Reicharda. Tím jen ukázal, že vítězem tohoto finále je zaslouženě.
V Ačku došlo k prohození místa a na prvním dojel nyní Michal Čajda. Ale první místo Zbyňka již
bylo jisté. Konečné pořadí uvidíte po vyhlášení. Každopádně tato kategorie poskytuje dostatek
adrenalinu pro všechny jezdce a ani zde není vyjímkou, že jedou minimálně 2 v pár sekundách.
</p>
<p>
<b>Finále Stock 3</b>
</p>
<p>
B finále – vítěz je jistý již z minulé jízdy. Sváťa Hájek ml. z teamu ALS potvrdil i zde
roli favorita. Druhý s malou ztrátou Pavel Martinec z RC klubu E. Junkové Zlín a Sváťa Hájek st.
– ten dojel třetí a litoval, že si nedal těžší převod (nadopován silnou kávou ala Martinec…).
Ladislav Valko si pochváli tuto jízdu – jelo se mu nejlépe. A finále – i zde jasný vítěz –
Martin Láska. Překvapením této jízdy byl Broňa Fogt, který dojel třetí. Milan parák chvíli stál
a propadl se dozadu. Drahoš Hejtmánek druhý. A jak to dopadlo ? Počkejte si na vyhlášení…
</p>
<p>
<b>Finále Open 3</b>
<p>
B finále – první jízda v režiji Drahoše Hejtmánka, druhá ve znamení Marka Schillera. A nyní jak ?
Marek opět výborně před Drahošem. Saša Žvak v souboji s Petrem Tocháčkem. Každý si v tomto finále
našel svého soupeře. A jak to dopadlo v Ačku ? Igor nebo Lukáš na prvním místě celkově ? Opět těsné
souboje obou rivalů. Jezdci o kolo opět hráli roli. Ale když došlo k poškození jednoho z vedoucích jezdců,
druhý vždy počkal a oba pokračovali v souboji. V této jízdě tedy nerozhodovali jezdci o kolo, ale
fair play obou borců. Vítězem tedy Lukáš, druhý Igor a třetí tuším Michal Čajda. I třetí
jízda byla zaznamenána celá. Posuďte sami jízdu obou aktérů…
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/M3sQ7CfT5I4&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/M3sQ7CfT5I4&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Vyhlášení proběhlo ihned po uklizení dráhy, kdy pomohla většina jezdců. Výsledky byly
vyhlášeny za účasti velké většiny pilotů. Dle reakcí a postřehů se dnešní akce všem líbila,
bylo se na co dívat (hlavně ve finále Open A, kde se tleskalo). Takže všichni účastníci odjížděli
domů zřejmě spokojení.
</p>
<p>
A na závěr pár slov k podvozku Raptor TC18:
</p>
<p>
Zjistil jsem, že i na technické trati je podvozek schopný jet velmi slušně a pokud jedete
8 minut v 1 jedné sekundě s Lukášem Diblíkem (což je pan pilot), pak je asi vše ok. Zde už
ani nešlo o to, kdo zvítězí, ale spíše o způsob podání jízdy a vzájemné úcty k jezdeckému
umění. Nevyhrál ten, kdo nedoplatil na kolizi s jezdcem o kolo. Vyhrál ten, kdo první protnul
cílovou pásku po čistém souboji „karoserie na karoserii“. Navíc se rozmnožil počet jezdců,
kteří si model vyzkoušeli a nestačili se sami divit. Nemám ve zvyku něco zveličovat. Ten
podvozek má svoje neduhy, ale jak je vidět – nevadí to nikterak v jeho jízdních vlastnostech.
Takže výsledný result je asi takový: velká trať se dá Lukáši jakš takš stačit. Asi bude mít na
trati 1/10 navrch. Ale ostatní piloti jsou stíhatelní. To jedu 36/18, EZRUN 5200 ot./V a LiPo Ray
Gold 1100 MaH 33c. Na malé a technické trati je to zcela vyrovnané a to s kombinací 42/18, EZRUN
5200 ot./V, LiPo Ray Gold 1100 mAh 33C. Viděli jte asi videa – jsou toho důkazem reality.
</p>