<div align=“center“>Pravidla pevných převodů pro závod KELCOM Cup Třebíč 11.1.2003 kategorie STANDARD</div>
<br>
<p align=“justify“>Po zhlédnutí obvyklých převodů pro motory s 19 závity v zahraničí byly jako první přiblížení navrženy
následující převody:</p>
<p align=“center“><font size=“+2″>7,5 a 8,15</font></p>
<p align=“justify“>Co tyto čísla vlastně znamenají?</p>
<p align=“justify“>Pro spravedlivý převod na různých podvozcích je nutné zjistit tzv. stálý převod. Ten se podařilo pro všechny
obvyklé auta získat z Internetu. Každý soutěžící si tak může sám převod vypočíst či zkontrolovat. Vzorec výpočtu je následující:</p>
<p align=“justify“>Počet zubů oběžného kola dělený počtem zubů pastorku a vynásobený stálým převodem musí dát jako výsledek
VZDY ČÍSLO VYžšÍ NEBO ROVNÉ STANOVENÉMU PŘEVODU.</p>
<p align=“justify“>Po tento závod je navržen měkčí halový převod 7,5. Jízdní doba je předběžně stanovena na 6 min s tím, že po
diskusi či rozjížďkách bude případně pro finálové jízdy prodloužena tak, aby i běžné neselektované články 3000 „stíhaly bez
problémů“.</p>
<p>Tabulka převodových hodnot jednotlivých podvozků:</p>
<table cellspacing=“2″ border=“1″ cellpadding=“2″ width=“90%“>
<tr><td>převod</td><td></td><td>1/8,15</td><td>1/7,5</td><td></td><td>1/8,15</td><td>1/7,5</td></tr>
<tr><td>typ podvozku</td><td>velké kolo</td><td>pastorek</td><td>pastorek</td><td>stálý převod</td><td>výsledný převod</td><td>výsledný převod</td></tr>
<tr><td>Associated TC3</td><td>72</td><td>22</td><td>24</td><td>2,5</td><td>8,18</td><td>7,50</td></tr>
<tr><td>Schumacher Mission</td><td>92</td><td>19</td><td>21</td><td>1,77</td><td>8,57</td><td>7,75</td></tr>
<tr><td>Losi XXX-S</td><td>90</td><td>20</td><td>21</td><td>1,81</td><td>8,15</td><td>7,76</td></tr>
<tr><td><a href=“xray-gear.php3″>XRAY T1</a></td><td>93</td><td>24</td><td>26</td><td>2,125</td><td>8,23</td><td>7,60</td></tr>
<tr><td>Yokomo</td><td>78</td><td>21</td><td>22</td><td>2,2</td><td>8,17</td><td>7,80</td></tr>
<tr><td>Kyosho KX-one</td><td>128</td><td>30</td><td>32</td><td>1,91</td><td>8,15</td><td>7,64</td></tr>
<tr><td>Tamiya 414M, TA04</td><td>96</td><td>24</td><td>26</td><td>2,1</td><td>8,40</td><td>7,75</td></tr>
<tr><td>Tamiya 414M, TA04</td><td>122</td><td>31</td><td>34</td><td>2,1</td><td>8,26</td><td>7,54</td></tr>
<tr><td>Tamiya TB01</td><td>88</td><td>28</td><td>30</td><td>2,6</td><td>8,17</td><td>7,63</td></tr>
<tr><td>Tamiya TA03 Pro</td> <td>62</td><td>19</td><td>21</td><td>2,6</td><td>8,48</td><td>7,68</td></tr>
<tr><td>Tamiya TA03</td><td>43</td><td>13</td><td>14</td><td>2,6</td><td>8,60</td><td>7,99</td></tr>
<tr><td>Kyosho TF-04</td><td>88</td><td>28</td><td>30</td><td>2,6</td><td>8,17</td><td>7,63</td></tr>
</table>
<p align=“justify“>V případě pochybností rád pomůžu s výpočtem převodů.</p>
<p align=“justify“>Dále navrhuji, aby všem slušně umístěným jezdcům byly převody náhodně či na závěr kontrolovány. V případě,
že ozubená kola či pastorky nebudou označené, bude počet zubů fyzicky přepočítán.</p>