ZVK 27.2. 2010 – online report

Igor Vlahovič


<p>
LAST UPDATE: 27.2.2010, 20:20 – video záznamy
</p>
<p>
Tak se mi naposledy v Pozděchově tak líbilo, že jsem se rozhodl si tento závodní seriál zopakovat.
A z Brna jsem nejel nyní sám. Na <!– separe –>závod 27.2.2010 jsme vyrazili já, Lukáš Diblík a Michal Jurčí.
Takže velká trojka z Brna a okolí.
</p>
<p>
Na místo konání jsme dorazili po krátce 7. hodině. Fanán s rodinou ještě na místě nebyli, ale z dobrých zdrojů jsme
se dozvěděli, že už je pomalu na cestě. A vskutku, za chvíli přijelo červené žihadlo (ne ne, Ferarri F50 to nebylo :-))
a my jsme byli vpuštěni do arény.
</p>
<p>
Rozložení depa, zapnutí redaktorského náčiní a po dobití baterií poprvé otestovat motor 3000 kV s LiPo 2S. Stejně na tom
byli kolegové. V sále celkem chladno po ránu a tak panáček slivovice od Fanána se hodil. Pak mne ještě zahřívala klávesnice
mého laptopu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/lo-aQXCyAM4&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/lo-aQXCyAM4&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Netrvalo dlouho a na dráze už testovali stroje první jezdci. Karel Kratochvíl, Tonny Hybler, Karel Martinec, klan Nesládků,
Petr Sekula a ostatní pravidelní účastníci těchto závodů nemohli přirozeně chybět. Dnes se jede proti směru hodninových
ručiček a o karamboly již po ránu nebylo nouze. Borci si teprve zvykali na trať. Já to měl teprve před sebou.
</p>
<p>
Foto a video vám přinesu po závodě ve večerních hodinách. Stodolovi mají sice k dispozici wifi, ale pouze k přenosu výsledků a
nikoliv k přístupu na internet. Na ten jsem připojen přes BT modem Nokia rychlostí 112 kb/s. Takže jdu nyní otestovat Raptor TC18.
</p>
<p>
Podle přihlášek dnes menší účast. Po ránu bylo více jezdců na tribuně než u časomíry, kde probíhala
presentace. Proběhla první jízda s motorem 3000. Asi budu pomalejší, ale určitě tuto variantu nechám nějakou
tu jízdu. Kdyby to nestačilo, pak přijde na řadu motor 5200. Ovšem 10 minut jízdy na LiPo 1100 mAh – to bude
asi natěsno. Ale závod a testy jsou před námi.
</p>
<p>
Dráha opět zajímavě zamotaná. Jedna delší rovinka a jinak zatáčky a místy i ostré vracečky. Naladit model na
tento typ dráhy bude pro mnohé umění.
</p>
<p>
Ranní rozprava proběhla pod taktovkou valašského krále Fanána a byl jsem předvolán. Tím jsem byl vyrušen od natáčení
modelů, které dnes budou soutěžit. Avšak vyrušení bylo příjemné – dostal jsem pro moji malou narozenou holčičku
bílou opičku štěstí. A tak moc děkuji rodině Fanánů za tento projev zpříznění. Vážím si toho a nečekal jsem to.
</p>
<p>
Za chvíli startujeme přátelé…
</p>
<p>
Skupiny jsou pro dnešní den následující:
</p>
<p>
<b>OPEN:</b> Fanánek Stodola, Michal Jurčí, Lukáš Diblík, Petr Sekula, Petr Nesládek, Filip Pykal,
Jan Ptáček, Karel Kratochvíl, Tomáš Brodský, Tomáš Rajdus, Libor Holub, Martin Kratochvíl,
Tony Hybler, Igor Vlahovič
</p>
<p>
<b>4, 2WD:</b> Stanislav Ptáček, Mikuláš Nesládek, Filip Rajdus, Jan Krupský, Dominik Hruška, Vítek Kutal,
Svatopluk Hájek ml., Ondra Hrbáček, Fanán Stodola, Ondřej Vomlel, Zdeněk Ošťádal, Martin Myšička, Tomáš
Brodský, Martin Kratochvíl, Pavel Martinec, Petr Nesládek, Jiří Hrabec
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b> Libor Holub, Jiří Hrabec, Svatopluk Hájek st., Lukáš Diblík, Miroslav Pazdera
</p>
<p>
Nejpočetnější kategrií je přirozeně 4, 2WD. Následuje Open a pak 2WD s motorem 300. Boj bude v každé kategorii
těsný a o adrenalin nebude nouze. 10 minut jízdy a pořád se soustředit.
</p>
<p>
<b>První kolo kvalifikací:</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
První jízdu zabodoval ALS Racing v podání mladého Sváti Hájka. Lukáš Diblík občas chyboval a tak zatím
nenastavil svoji laťku, jak jsme zvyklí. Ale jízda zadokolek s 300kou a 4 články je velmi pohledná a
příjemná. Lukáš dojel druhý se stejným počtem kol (20). Libor Holub uzavřel startovní pole.
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
Nejlépe zatím zajel Tomáš Brodský. Najel 19 kol jako jediný. Za něj se zařadil Petr Nesládek.
Třetí zatím Pavel Martinec. Uprostřed pole to bylo velmi vyrovnané mezi Sváťou Hájkem, Ondrou
Hrbáčkem a Ondrou Vomlelem. Dominikovi Hruškovi jízda nevyšla. Jinak na startu jsem viděl
Vítka Kutala a další borce z Rc klubu Elišky Junkové.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/XLcucWoIeEM&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/XLcucWoIeEM&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
Zde vyhrál Karel Kratochvíl s nájezdem 21. kol. Avšak Igor Vlahovič se zařadil za něj se stejným nájezdem, ale se
ztrátou několika sekund. Tomáš Brodský zatím třetí, ale stěžoval si na grip. Tomáš zatím o kolo méně. Lukáš
Diblík řešil problém s čipem. Navíc si mění jeden s kolegou Michalem Jurčím a tak se oba rozhodně nenudí. Petr
Nesládek jel v Open také motor 3000 kV a byl také velmi spokojen. V druhé skupině to bylo velmi vyrovnané. 19 kol
najeli Petr Nesládek, Michal Jurčí, Jan Ptáček, Fanánek Stodola = krásně vyrovnané a přední pozice bude litý boj.
</p>
<p>
Jinak všichni zdravíme Tondu Hráčka, který zde dnes nemůže být přítomen, neb se prý léčí se zlomenou nohou. Prý
již nyní sleduje online report. Za chvíli se pojede druhé kolo kvalifikací.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/IGUL_sLJ87w&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/IGUL_sLJ87w&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Druhé kolo kvalifikací:</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
Opět skvěle mladý Hájek. Nájezd o kolo více (tedy 20). Lukáš Diblík opět druhý a ne a ne kolegu dostihnout. Míra Pazdera třetí.
Jinak Libor Holub a Jirka Hrabec skončili předčasně. Ve finále to bude mít Lukáš se Sváťou Hájkem ml. velice těžké. A ALS Racing
Morava může být zatím spokojen. Šéf týmu Sváťa Hájek st. si prozatím mne spokojeně ruce.
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
Ke zlepšení došlo u Mikuláše Nesládka. Pod vedení Petra Nesládka (otce), dělá pokroky. Uvidíme, jak se ukáže v Určicích tuto
sezónu. 15 kol najeli Jan Kupský, Filip Rajdus a Kutal Vítek ve své skupině. I ve stocku bude boj o každou setinu sekundy a i
o každý centimetr na dráze. Dominik Hruška také zlepšení v podobě nájezdu 17. kol. Ovšem Vítek Kutal skončil v kole 3. Tomáš Brodský
opět první a v pohodě. Ovšem Martin Kratochvíl najel 18 kol a zařadil se v této jízdě za Toma. Jirka Hrabec, Pavel Martinec a
Petr Nesládek v jednom kole (18). Zde je tedy favorit zatím jasný.
</p>
<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
Zde opět dobře Karel Kratochvíl. Skoro najel 22 kol. Tomáš Brodský pokořil Igora o 3 sekundy. Igor měl výlet mimo trať. Ale i motor
3000 zatím ukazuje, že bude stačit. Jen nedělat chyby. Ale i Lukáš Diblík najel 21 kol. Takže o první místa se pravděpodobně
utkají Karel, Lukáš, Tomáš a Igor. A možná i někdo jiný. Uvidíme. Jízda Igora oproti ostatním je plynulá a nevýrazná. Žádné
zrychlení. Ostatní se silnějšími motory mají na rovince navrch. Finálové jízdy na 10 minut ukáží jak to bude probíhat.
</p>
<p>
Následuje krátká přestávka pro rozřazení do finálových skupin, kde však i jezdec v poslední skupině může vyhrát. Stačí
dobře zajet.
</p>

<p>
<b>Finálová jízda číslo 1</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
První jízda byla opakována hned po startu. Ale pak už se do vedení dostal mladý Hájek a bez problémů dovedl
svůj model do vítězného konce. Nájezd 41 kol za 10 minut jízdy. Lukáš Diblík ztrácel kolo. Ovšem na dalších
pozicích to bylo velmi vyrovnané – 36 kol najeli Jirka Hrabec, Libor Holub a Mira Pazdera. Každopádně Lukáš
Diblík poblahopřál osobně Týmu ALS k jeho prvnímu úspěchu.
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
3 skupiny. C, B a A. Proběhla kontrola čipů před každou jízdou a pak se startovalo. <b>C</b> – po startu pár žduchanců.
Rychlá práce nasazovače a mohlo se pokračovat. Celkem málo karambolů jsem mohl osobně vidět. Na tribuně mladý Vomlel,
Vítek Kutal a velký Fanán Stodola jako kontrast oproti mládí. Jízdu vyhrál Ondra Vomlel (32 kol) před Martinem Mišičkou (32
kol) a třetím Fanánem (31 kol). Ale to nic neznamená. Máme před sebou ještě dvě skupiny a záleží na nájezdu a jejich
součtech. <b>B</b> skupina byla ve znamení juniorů. A mezi nimi vyčníval jak věkově, tak i výškou Sváťa Hájek st. Jak si poradí
Sváťa s omladinou ? Nejmladší borec závodu Filip Rajdus byl právě v této skupině. Šikula jeden. Kroužil vytrvale
pod dozorem svého kouče a jen občas chyboval. Zdeněk Ošťádal ihned po startu chyboval a ztratil pozici TQ. A tak Sváťa první.
Udrží pozici až do konce ? Nakonec Sváťa výborně s nájezdem 34. kol. Nechal za sebou jak Zdeňka (33 kol), tak i Ondry Hrbáčka (33
kol). Filip Rajdus skončil 4tý !!! (30 kol nájezd). <b>A</b> zde to bylo v režiji Toma Brodského metodou Start – Cíl. Ale život
mu znepříjemňoval Martin Kratochvíl. A to hned po startu. A Petr Nesládek je jistil z třetí pozice. Petr se pak dostal na druhou pozici
před Martina Kratochvíla. Tomáš už disponoval dostatečným náskokem. Pavel Martinec kroužil na pozici poslední. Tomáš opravdu jízdu
bez problémů vyhrál (39 kol). Ale za Tomášem to bylo velmi vyrovnané. Petr měl nájezd 37 kol a ostatní kol 36 !!!
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/PHk1T8oBdJA&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/PHk1T8oBdJA&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
<b>B</b> Petr Nesládek si moc neoddychl a hned po A Stock startoval v Open B. Tomáš Rajdus, Petr Sekula, Michal Jurčí (který jel
podvozek Lukáše Diblíka) a ostatní jezdci. Petr Nesládek na první pozici na startu. Po chvíli Michal Jurčí musel do depa. Povolený
motor – to je problém dosti veliký. Ale pomohl mu Lukáš, co by strůjce šasi. A Michal se mohl vrátit na dráhu. Libor Holub
vs Tomáš Rajdus. Petr Sekula byl mimi dráhu, ale nasazovač byl rychlý. Jízdu vyhrál Libor Holub (39 kol). <b>A</b> Karel Kratochvíl
v pohodě do konce jízdy první (43 kol). Velmi vyrovnané to bylo mezi Lukášem, Igorem a Tomášem. Do doby než Igor po 5, minutě odstoupil
po zpomalení modelu (na jednom článku LiPo bylo nízké napětí). A tak druhý Tomáš a třetí Lukáš. Fanánek Stodola poslední a to
po skončení v 8 kole.
</p>
<p>
A jdeme hned na další kolo…
</p>
<p>
<b>Finálová jízda číslo 2</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
V čele opět mladý Hájek. Ale pak nastaly technické problémy a Sváťa zmizel v depu. A tak si pro vítězství přijel
Lukáš Diblík před Liborem Holubem a Jirkou Hrabcem. Mira Pazdera ztrácel na třetího Jirku cca 11 sekund.
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
<b>C</b> výborně Martin Myšička před Fanánem Stodolou a Standou Ptáčkem. Martin nyní najel 32 kol a nedal soupeřům šanci.
Dal jim nyní kolo navíc. <b>B</b> mohutné povzbuzování pilotů. Opět Sváťa Hájek st. mezi juniory. Tentokráte ale Zdeněk Ošťádal
ukázal, že na Sváťu má a držel si dostatečný náskok. Dal soupeřům dvě a více kol. Pole uzavřel Jan Kupský. <b>A</b> Tomáš Brodský
opět ve vedení před soupeři. Když se vyboural Petr Nesládek u cílové pásky, musela paní Fanánová upozornit nasazovače na jejich
úkoly. Aby nespali a hlídali si své místo. Petr je dnes spokojený, prý mu to jede oproti minulu mnohem lépe a svižněji. V Open
Petr jede tak jako Igor motor střídavý 3000 kV. A taky spokojenost. Pro tuto jízdu dobře za Tomem zajel Pavel Martinec, který
se i Toma „držel“. Ale Pavel občas chyboval a proto ztrácel.
</p>
<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
<b>B</b> exceloval Tomáš Rajdus s nájezdem 41. kol. Libor Holub o kolo méně a taktéž jeho kolega Michal Jurčí. Ten jel nyní velmi
vyrovnaně a model posluchal. <b>A</b> Karel opět výborně a kolo pod 12 sekund. Ale Igor nyní na baterie ok a po delším souboji
s Tomem nakonec druhý (43 kol). Tom ztratil při jedné kolizi (42 kol). Lukáš Diblík musel stáhnout výkon na motoru, aby vydržel
celých 10 minut. A tak se musel spokojit s místem 4. Fanánek Stodola to zase odstavil v 6. kole. Zase ho provází smůla.
</p>
<p>
Vše běží jako po drátkách. Bez prodlev a na tribuně je vždy klid. Nasazovači odváděli práci celkem spolehlivě. Je vidět, že motor
3000 kV na Open stačí. Pravda – Igor jede regulátor naplno otevřen (akcelerace i časování) a převod 36/18. Motor je po dojezdu
v pohodě a díky chlazení by snesl i těžší převod. Otázkou tedy je, zda takto nastavená elektronika je vhodná pro kategorii Stock.
Možná by to bylo na zvlášť kategorii. Ale jede to výborně. Nemusíte nikde ubírat, jedete naplno a nemáte šanci přestřelit zatáčku.
Věnujete se pouze volantu.
</p>
<p>
A jdeme na kolo třetí…
</p>
<p>
<b>Finálová jízda číslo 3</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
Sváťa Hájek ml. z ALS Týmu nyní neslavil úspěch z minulé jízdy. Prý potíže se servem. Ale to je jedno. Lukáš
všem ukázal, že s modelem Scalpel umí jako s jinými 2WD podvozky. Najel 41 kol. Druhý nyní Libor Holub (39 kol)
a třetí Jirka Hrabec (37 kol).
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
<b>C</b> když řídí Fanán Stodola, tak potom celým svým tělem. Nějak jsem si toho všiml a hned jsem to šel zdokumentovat
zblízky. Opět výborně Martin Myšička (33 kol). Kolo nadělil Polné v podobě Ondřeje Vomlela a taky to nandal Vítkovi Kutalovi.
<b>B</b> Sváťa Hájek st. málem zaspal jízdu. Ale nakonec byl na tribuně včas. A Zdeněk Ošťádal opět výborně až do konce.
Sváťa tak nějak až třetí. Před ním na druhé pozici dojel Ondra Hrbáček. <b>A</b> Tomáš nemá opravdu konkurenci, pokud nejede
zrovna Ajgor. Ale dnes prostě kraluje. Ovšem Pavel Martinec nejel špatně a druhé místo v této jízdě mu bylo odměnou. Třetí
Jirka Hrabec. Trochu vzrušení na tribuně a Martin Kratochvíl skončil dříve než chtěl. A to ve 4. kole. Časy na kolo jsou
celkem podobné. Nej kolo samozřejmě Tomáš a to 00:15:07.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/9ROq1GKJraM&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/9ROq1GKJraM&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
Krásná jízda Tomáše Rajduse a Michala Jurčího. Oba 41 kol, ale Tomáš byl lepší. Třetí Petr Nesládek. Pole nyní uzavřel
Petr Sekula. <b>A</b> Karel se nyní poklonil Lukáši Diblíkovi. Ten nyní velmi dobře s nájezdem 43. kol. Igor třetí s nájezdem 42. kol.
Tomáš Brodský bojoval více než se soupeři se svou elektronikou. Fanánek Stodola opět skončil dříve. A po jízdě se dušoval, že
s modelem končí a vše prodá… Snad tomu tak nebude.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/dIjnd030kyM&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/dIjnd030kyM&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Igor dá na jednu jízdu motor 5200 kV, aby zjistil. zda zajede lépe a hlavně – zda mu vydrží baterie o kapacitě 1100 mAh na celých
10 minut.
</p>
<p>
<b>Finálová jízda číslo 4</b>
</p>
<p>
<b>2WD 300:</b>
</p>
<p>
Protože jsem upravoval model na poslední jízdu, nebyl čas pozorovat dění a tak nyní jen ve stručnosti. Opět výborně Lukáš Diblík
s modelem Scalpel. Druhý ALS Racing v podání Sváti Hájka ml. Ale první je již určitě Lukáš. Libor Holub v jízdě 3tí.
</p>
<p>
<b>Stock:</b>
</p>
<p>
<b>C</b> zde konečně Ondra Vomlel podal výkon a vyhrál s nájezdem 33. kol. <b>B</b> Zdeněk i nyní výborně a nedal soupeřům
šanci. <b>A</b> Tomáš, Tomáš a zase Tomáš. Výborně však Martin Kratovhvíl, který prolomil smůlu a dojel druhý. Počkejme si na
konečné pořadí.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/PEmIxODEwIE&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/PEmIxODEwIE&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Open:</b>
</p>
<p>
<b>B</b> konečně Michal Jurčí zajel s podvozkem Lukáše Diblíka první místo s nájezdem 41 kol. <b>A</b> zde Igor nasadil motor 5200,
ale po pár kolech skončil. Něco z fází motoru. Cukání a konec. A tak se posadil a sledoval poslední jízdu z pozice redaktorské.
Plno vzrušení na dráze. Nasazovači v pohotovosti. A když už byl čas, natočil část této jízdy. Když už, tak už… Karel Kratochvíl
bojoval s Lukášem. Nakonec Karel první a cílovou pásku couval !!!. Lukáš druhý, ale s mnoha chybami a to díky „rušení“. Martin
Kratochvíl skončil nyní třetí. Tomáš několikrát havaroval a propadl se dozadu. Část jízdy uvidíte na videu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/49GKJuZZK4E&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/49GKJuZZK4E&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Pořadí na prvních třech místech v jednotlivých kategoriích:
</p>
<p>
2WD 300: Lukáš Diblík, Svatopluk Hájek ml. , Libor Holub
</p>
<p>
Stock: Tomáš Brodský, Pavel Martinec, Martin Kratochvíl
</p>
<p>
Open: Karel Kratochvíl, Lukáš Diblík, Michal Jurčí
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/fgAphImm1bM&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/fgAphImm1bM&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/6GFZxTpNnpk&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/6GFZxTpNnpk&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Po závodě proběhlo vyhlášení a nejlepší obdrželi sladkost. Vyhlášení se ujal kdo jiný než Fanán Stodola. Závod opět pohodový, přátelský
a vše šlo bez prodlev. Myslím si, že se to rodině Fanánů opět povedlo na 1čku a jezdci se zde zase rádi objeví. Nyní absolvuji
jízdu do Brna, kdy se uvelebím na zadním sedadle a budu relaxovat. Doma pak nahraji všechny záznamy a budete je mít ve večerních hodinách
k dispozici.
</p>
<p>
Děkuji všem za přízeň a pozornost a uvidíme se zase na nějaké závodní akci. Naviděnou.
</p>