Výsledek ankety ohledně Mistrovství 1/18 Onroad

Vladimír Vomlel


<p>
<b>Aktualkizováno: soubor ankety ke stažení</b>
</p>
<p>
Anketa proběhla cca v průběhu 3 týdnů k pravidlům a Mistrovství 1:18 On road.
Odpověď přišla od cca 30-ti závodníků, což je myslím celkem <!– separe –>vypovídající vzorek.
</p>
<p>
Z ankety vyplývá, že by neměl být žádný problém u kategorie STOCK 2WD a 4WD přejít
všeobecně na pohon 280+7,4V a zároveň by byl zatím společný se stávajícím 180+6V,
kteří chtějí mnozí ještě využít a testy naznačují, že jsou z hlediska výkonů
srovnatelné. Zároveň z názorů vyplynulo, že střídavý systém 3000 ot. je na
Mistrovský závod ještě předčasné povolit a je třeba tomu nechat ještě chvíli
vývoje a testování – viz pravidla v Březí na rok 2010/11, kde je s ním již počítáno.
</p>
<p>
Důležité je, že pro všechny zadokolkáře, kteří mají čistokrevné 2WD a v anketě
odpověděli, není problém skončit s pohonem 300+4,8V a přejít na 280+7,4V
</p>
<p>
Změny v pravidlech mistrovství nebudou příliš velké. Podle počtu účastníků bude nejspíše doba a počet
finálových jízd 4x 8 minut a rozjížďky budou 3x 5 minut což vyhovuje naprosté většině závodníků.
</p>
<p>
Dráha bude obdobná jako v roce 2008, pouze bude tentokrát nejspíše vypuštěno přemostění,
které někteří navrhují upravit pro plynulejší přejezd.
</p>
<p>
Obecně kladný ohlas byl i na návrh pořádat Mistrovství i s možností mezinárodní účasti, samozřejmě s tím, že zahraniční
závodník by nemohl být nositelem titulů.
</p>
<p>
Výsledek ankety si můžete stáhnout přímo <a href=“http://www.ulozto.cz/4373841/anketa-vysledky.xls“ target=“_blank“>ZDE</a> a prohlédnout si obsah.
</p>