<p>
Čtvrtý závod ZVK je za námi.
</p>
<p>
31 modelů ve třech kategoriích v Pozděchově je slušná účast. Dávaly se tušit velké souboje mezi závodníky! Více než technická trať při tréninku některým zprvu <!– separe –>dělala problémy. Ale do rozjížděk všichni nastupovali s tím, že se s tratí již poprali. Rozdělení do celkově šesti skupin dávalo dost času na opravy a nabíjení baterií, někteří závodníci si stačili ještě „poplkat“ mezi sebou. Pro rozdělení do rozjížďkových skupin máme systém, že silní jedou se silnými, slabší se slabšími a tímto nedochází ke zbytečným kolizím.
</p>
<p>
Rozdělení pro finálové jízdy je taky půl na půl, ale při lichém počtu závodníků jede větší půlka „A“skupinu, „béčko“ ta menší půlka závodníků. Tímto způsobem jsem eliminovali kolize. Ne sice úplně, ale minimalizovali jsme je.
</p>
<p>
Kapitolou pro detektivy – amatéry jsou „chrápající“ nasazovači. Poradí mi snad někdo, jak tento nešvar vymýtit? Ono to asi moc nechce. Tady by to chtělo, aby poškozený závodník podal oficiálně (bezplatný) protest. A pokud tento protest bude uznaný za oprávněný, tak se nasazovači škrtne jedno kolo za protest z minulé jízdy. Není přece v moci rozhodčího, aby viděl všechny možné prohřešky. Tímto samým způsobem by se měla řešit i bezohledná jízda, kdy závodník v závodě pošle jiné auto mimo trať a na vybourané auto nepočká!
</p>
<p>
Nezahájíme snad na toto téma debatu ve fóru na stránkách masters.cz? Já osobně nechci nic předepisovat, na tomto se musí podílet sami závodníci, hlavně si to musí odsouhlasit!
Vraťme se nyní k výsledkům. Ty jste si už určitě našli, určitě jste si našli i průběžné výsledky po čtyřech závodech.
</p>
<p>
Tady je tabulka, řekl bych TOP 11 jezdců:
</p>
<p>
1. Karel Kratochvíl kategorie Open 149 kol
</p>
<p>
2. Marek Schiller kategorie Open 146 kol 3000kV
</p>
<p>
3. Tomáš Brodský kategorie Open 143 kol
</p>
<p>
4. Svaťa Hájek ml. kategorie 2WD 136 kol
</p>
<p>
5. Pavel Martinec kategorie 2WD 135 kol
</p>
<p>
6. Martin Kratochvíl kategorie Open 135 kol
</p>
<p>
7. Petr Nesládek kategorie 2WD 131 kol
</p>
<p>
8. Martin Kratochvíl kategorie 4WD 129 kol
</p>
<p>
9. Jiří Hrabec kategorie 4WD 128 kol
</p>
<p>
10. Svaťa Hájek st. Kategorie 2WD 126 kol
</p>
<p>
11. Petr Nesládek kategorie 4WD 125 kol
</p>
<p>
Co k tomu dodat? Marek Schiller jel střídu 3000kV, to co se jede ve Stock kat. Brno-Březí.Čtyřkolky a dvoukolky jely klasiku – 280 racing motor/Lipo 7,4V. První čtyři dvoukolky byly z produkce ALS racing. Všechny ostatní uvedené modely byly XRAY Pro.
</p>
<p>
Další závod se jede v neděli 20.2.
</p>