Hanácký Zimní pohár 2004/2005

Ing. Zdeněk Pekař


<strong>Pořadatel :</strong> RC automodelklub Prostějov<br>
<strong>Místo konání :</strong> Tělocvična ZŠ Melantrichova Prostějov, povrch koberec<br>
<strong>Termíny konání :</strong> 23.10, 27.11, 18.12.2004 , 8.1, 26.2, 26.3.2005<br>
<br>
<p><strong>Soutěžní kategorie :</strong><br>
– Open Touring Cars 1:10,<br>
– Stock Touring Cars 1:10,<br>
– Formule 1:10,<br>
– Mikro 1:18,<br>
– MIKRO 1:18 X-RAY Cup.</p>
<strong>Soutěžní a stavební pravidla :</strong>
<br>
<p align=“justify“><strong>Open TC E 1:10</strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut. Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí<separe> v seriálu max. po 6 do každé jízdy. Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci. Poté budou rozděleni do finálových jízd
opět po 6. Všechna finále se jedou 3x. Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom dosažený lepší dojezdový
výsledek, dále postavení na startovním roštu.<br>
<u>Podvozek :</u> libovolný pro kategorii E1:10 TC s max. šířkou 190 mm, max.rozvor 273 mm, min. světlost 4 mm a nepřímým náhonem
jedné nebo obou náprav.Karoserie : čtyřmístný uzavřený sedan nebo GT, max. šířka 200 mm, křídlo nesmí převyšovat obrys střechy a
je max. rozměrů š x d x v 190x40x25 mm<br>
<u>Motory :</u> Jsou povoleny jakékoli komerčně dostupné stejnosměrné s feritovými magnety velikosti „540“, kotva bez omezení.<br>
<u>Pneumatiky :</u> Vhodné pro kategorii Touring Cars s libovolnými vložkami ale pouze hladké slicky bez vzorku, použití
mechových pneu či pneu se vzorkem není povoleno. Šíře 25,4 mm /Narrow/.<br>
<u>Mazadla :</u> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná /<br>
<u>Hmotnost po jízdě :</u> min. 1500 g. /bez transponderu/<br>
<u>Baterie :</u> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků poze velikost SUB-C.<br>
Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.</p>
<p align=“justify“><strong>STOCK TC E 1:10</strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut. Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí v
seriálu max. po 6 do každé jízdy. Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci. Poté budou rozděleni do finálových jízd
opět po 6. Všechna finále se jedou 3x. Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom dosažený lepší výsledek,
dále postavení na startovním roštu. Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí.<br>
<u>Podvozek :</u> libovolný pro kategorii E1:10 TC s max. šířkou 190 mm, max.rozvor 273 mm, min. světlost 4 mm s nepřímým náhonem
jedné nebo obou náprav.<br>
<u>Karoserie :</u> čtyřmístný uzavřený sedan nebo GT, max. šířka 200 mm, křídlo nesmí převyšovat obrys střechy a je max. rozměrů
š x d x v 190x40x25 mm<br>
<u>Motory :</u> Libovolný rozebíratelný i nerozebíratelný nečasovatelný STOCK motor s kotvou 17 a více závitů, kotva i motor
musí být od stejného výrobce.!!!!<br>
<u>Pneumatiky :</u> Pouze slicky bez omezení výrobce. /stejné předpisy jako v Open TCE/.Šíře 25,4 mm.<br>
<u>Mazadla :</u> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná /<br>
<u>Hmotnost po jízdě :</u> min. 1500 g. /bez transponderu/<br>
<u>Baterie :</u> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků velikost SUB-C<br>
Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.</p>
<p align=“justify“><strong>Formule 1:10</strong><br>
Všichni absolvují 4 kvalifikační rozjížďky na 6 minut. Jezdci budou do rozjížděk i finálových jízd nasazováni po 6.O postavení na
startu rozhoduje lepší dosažený výsledek. všechna finále se jedou 3x,Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti
potom dosažený lepší výsledek, dále postavení na startovním roštu.<br>
<u>Podvozek :</u> libovolný pro kategorii Formule v měřítku 1: 10,min. světlost 4 mm<br>
<u>Karoserie :</u> Pouze formulová, s odkrytými koly a otevřeným kokpitem, karoserie musí být vybavena modelem hlavy jezdce,
křídla nesmí přesahovat šířkový půdorysný rozměr vozu.<br>
<u>Motory :</u> Stejnosměrné,libovolný plášť typu 540 s feritovými magnety a libovolnou kotvou.<br>
<u>Pneumatiky :</u> Bez omezení výrobce. /mechy i bezdušové pneu/.<br>
<u>Mazadla :</u> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná / /u mechových pneu nelze použít mazadlo obsahující reumazin/.<br>
<u>Hmotnost po jízdě :</u> min. 1000 g. /bez transponderu/<br>
<u>Baterie :</u> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků<br>
Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.</p>
<p align=“justify“><strong>MIKRO 1:18 Open</strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut. Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí
v seriálu max. po 10 do každé jízdy. Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci. Poté budou rozděleni do finálových jízd
opět po 10. Všechna finále se jedou 3x, Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom dosažený lepší výsledek,
dále postavení na startovním roštu. Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí.<br>
<u>Podvozek :</u> libovolný pro kategorii E 1:18.<br>
<u>Motory :</u> Stejnosměrné s feritovými magnety typ bez omezení.<br>
<u>Pneumatiky :</u> bez omezení<br>
<u>Karoserie :</u> pouze měřítko 1:18, Sedan,GT, nebo Pick-up.</p>
<p align=“justify“><strong>MIKRO 1:18 X-RAY standard cup</strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut. Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí v
seriálu max. po 10 do každé jízdy. Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci. Poté budou rozděleni do finálových jízd
opět po 10. Všechna finále se jedou 3x,Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom dosažený lepší výsledek,
dále postavení na startovním roštu. Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí.<br>
<u>Podvozek :</u> Pouze ze stavebnice X-RAY 1:18 ve standardním „krabicovém“ provedení. Z tuningových dílů je možné použít pouze
kuličkový diferenciál a přední volnoběžku. /Není možné použít tuningovou uhlíkovou základní desku a další tuningové díly.<br>
<u>Motory a výbava :</u> Pouze X-RAY 180, regulátor pouze X.-RAY 180, servo bez omezení, baterie max.5 článkůl Ni-CD nebo Ni-MH.<br>
<u>Pneumatiky a disky :</u> pouze X-RAY<br>
<u>Karoserie :</u> pouze měřítko 1:18, Sedan,GT, nebo Pick-up pouze od firmy HUDY X-RAY.</p>
<p align=“justify“>Upozornění pro závodníky. Vzhledem k tomu, že kategorie Stock je určena pro začínající jezdce není možné současně
startovat v kategorii Open a Stock.</p>
<p align=“justify“><strong>Bodování :</strong><br>
<table cellspacing=“0″ border=“1″ cellpadding=“2″>
<caption>Stejné pro všechny kategorie.</caption>
<tr><td>1 – 25 bodů</td><td>2 – 20 bodů</td><td>3 – 17 bodů</td></tr>
<tr><td>4 – 15</td><td>5 – 14</td><td>6 – 13</td></tr>
<tr><td>7 – 12</td><td>8 – 11</td><td>9 – 10</td></tr>
<tr><td>10 – 9</td><td>11 – 8</td><td>12 – 7</td></tr>
<tr><td>13 – 6</td><td>14 – 5</td><td>15 – 4</td></tr>
<tr><td>16 – 3</td><td>17 – 2</td><td>18 – 1</td></tr>
</table></p>
<p align=“justify“><strong>Ceny a vyhodnocení :</strong><br>
Po skončení každého závodu obdrží první 3 v každé kategorii pohár a vítěz finále B,C ?.. obdrží diplom. Po skončení seriálu bude
provedeno celkové vyhodnocení kdy první 3 v každé kategorii obdrží hodnotné věcné ceny od sponzorů seriálu.<br>
<u>Další informace :</u> Zdeněk Pekař, 582373056, kopek@kopek.cz</p>
<p align=“justify“><strong>Prezentace</strong><br>
<u>Předem – email :</u> kopek@kopek.cz<br>
Prezentace při závodech do 8. 15 hod. !!! Každý jezdec je povinen nabídnout alespoň 2 frekvence! Startovné 150 Kč pro každou
kategorii.<br> <br>
<strong>Bez přezůvek nebude vstup do tělocvičny povolen</strong>.</p>