<div align=“center“><h3>Hanácký Zimní pohár 2006/2007</h3></div>
<p><strong>Pořadatel:</strong> RC automodelklub Prostějov a Sportcentrum DDM Prostějov. <br>
<strong>Místo konání:</strong> Sportovní hala Kostelec na Hané , povrch koberec<br>
<strong>Termíny konání:</strong> 21.10.06, 2.12.06, 20.1.07, 3.3.07, 31.3.07<br>
<strong>Soutěžní kategorie:</strong> Open Touring Cars 1:10, STOCK Touring Cars 1:10, Formule 1:10, Mikro 1: 18.</p>
<div align=“center“><b>Soutěžní a stavební pravidla:</b></div>
<p><strong><u>Open TC E 1:10</u></strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut. Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí v seriálu max. po 10 do každé jízdy <!– separe –> . Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci . Poté budou rozděleni do finálových jízd opět po 10 . Všechna finále se jedou 3x. Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom postavení na startovním roštu.</p>
<ul><li><strong>Podvozek:</strong> libovolný pro kategorii E1:10 TC s max. šířkou 190 mm, max.rozvor 273 mm, min. světlost 4 mm a nepřímým náhonem jedné nebo obou náprav.Karoserie : čtyřmístný uzavřený sedan nebo GT, max. šířka 200 mm, křídlo nesmí převyšovat obrys střechy a je max. rozměrů š x d x v 190x40x25 mm
</li><li><strong>Motory:</strong> Jsou povoleny jakékoli komerčně dostupné stejnosměrné s feritovými magnety velikosti „540“, kotva bez omezení nebo střídavé daného ekvivalentu.
</li><li><strong>Pneumatiky:</strong> Vhodné pro kategorii Touring Cars s libovolnými vložkami ale pouze hladké slicky bez vzorku, použití mechových pneu či pneu se vzorkem není povoleno.Šíře 25,4 mm /Narrow/.
</li><li><strong>Mazadla:</strong> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná /
</li><li><strong>Hmotnost po jízdě:</strong> min. 1500 g. /bez transponderu/
</li><li><strong>Baterie:</strong> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků pouze velikost SUB-C.
</li></ul>Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.
<p><strong><u>Hobby TC E 1:10</u></strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut . Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí v seriálu max. po 10 do každé jízdy . Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci . Poté budou rozděleni do finálových jízd opět po 10 . Všechna finále se jedou 3x. Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom postavení na startovním roštu. Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí.</p>
<ul><li><strong>Podvozek:</strong> libovolný pro kategorii E1:10 TC s max. šířkou 190 mm, max.rozvor 273 mm, min. světlost 4 mm s nepřímým náhonem jedné nebo obou náprav.
</li><li><strong>Karoserie:</strong> čtyřmístný uzavřený sedan nebo GT, max. šířka 200 mm, křídlo nesmí převyšovat obrys střechy a je max. rozměrů š x d x v 190x40x25 mm
</li><li><strong>Motory: </strong> Nerozebíratelný nečasovatelný motor MIG 500 nebo Johnson 540 / jiné moroty nejsou povoleny/ . Není povoleno rozebírání ani jakákoliv další úprava motoru.
</li><li><strong>Pneumatiky:</strong> Pouze slicky bez omezení výrobce. /stejné předpisy jako v Open TCE/.Šíře 25,4 mm.
</li><li><strong>Mazadla:</strong> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná /
</li><li><strong>Hmotnost po jízdě:</strong> min. 1500 g. /bez transponderu/
</li><li><strong>Baterie:</strong> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků velikost SUB-C
</li></ul>Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.
<p><strong><u>Formule 1: 10</u></strong><br>
Všichni absolvují 4 kvalifikační rozjížďky na 6 minut . Jezdci budou do rozjížděk i finálových jízd nasazováni max.po 10 .O postavení na startu rozhoduje lepší dosažený výsledek. všechna finále se jedou 3x,Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom postavení na startovním roštu.</p>
<ul><li><strong>Podvozek:</strong> libovolný pro kategorii Formule v měřítku 1: 10,min. světlost 4 mm,
</li><li><strong>Karoserie:</strong> Pouze formulová, s odkrytými koly a otevřeným kokpitem, karoserie musí být vybavena modelem hlavy jezdce, křídla nesmí přesahovat šířkový půdorysný rozměr vozu.
</li><li><strong>Motory:</strong> Stejnosměrné,libovolný plášť typu 540 s feritovými magnety a libovolnou kotvou .
</li><li><strong>Pneumatiky:</strong> Bez omezení výrobce. /mechy i bezdušové pneu/.
</li><li><strong>Mazadla:</strong> bez omezení. / pouze ekologicky neškodná / /u mechových pneu nelze použít mazadlo obsahující reumazin/.
</li><li><strong>Hmotnost po jízdě:</strong> min. 1200 g. /bez transponderu/ Baterie : NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků Baterie : NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků velikost SUB-C
</li></ul>Do závěrečného pořadí se započítávají 4 závody.
<p><strong><u>MIKRO 1 : 18 Open</u></strong><br>
Každý jezdec absolvuje 4 kvalifikační jízdy na 6 minut . Jezdci budou do kvalifikačních jízd nasazování dle aktuálního pořadí v seriálu max. po 10 do každé jízdy . Rozhoduje nejlepší dosažený výsledek v kvalifikaci . Poté budou rozděleni do finálových jízd opět po 10 . Všechna finále se jedou 3x,Rozhoduje součet dvou lepších umístění, při jejich rovnosti potom postavení na startovním roštu. Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí. </p>
<ul><li><strong>Podvozek:</strong> libovolný pro kategorii E 1:18 .
</li><li><strong>Motory:</strong> Stejnosměrné s feritovými magnety typ bez omezení .
</li><li><strong>Pneumatiky:</strong> bez omezení
</li><li><strong>Karoserie:</strong> pouze měřítko 1:18, Sedan,GT, nebo Pick-up.
</li><li><strong>Baterie:</strong> NiCD nebo NIMH bez omezení výrobce max. 6 článků nebo Li-Pol max 2 články.
</li></ul>
<strong>Bodování:</strong><br>
Stejné pro všechny kategorie.
<table border=“1″ cellspacing=“0″ cellpadding=“0″>
<tr>
<td width=“80″>
1 – 50 bodů</td>
<td width=“80″>
4 – 43</td>
<td width=“80″>
7 – 40</td>
<td width=“80″>
10 – 37</td>
<td width=“80″>
13 -34</td>
<td width=“80″>
16 – 31</td>
</tr>
<tr>
<td width=“80″>
2 – 47</td>
<td width=“80″>
5 – 42</td>
<td width=“80″>
8 – 39</td>
<td width=“80″>
11 – 36</td>
<td width=“80″>
14 – 33</td>
<td width=“80″>
17 – 30</td>
</tr>
<tr>
<td width=“80″>
3 – 45</td>
<td width=“80″>
6 – 41</td>
<td width=“80″>
9 – 38</td>
<td width=“80″>
12 – 35</td>
<td width=“80″>
15 – 32</td>
<td width=“80″>
18 – 29</td>
</tr>
</table>
<p>Vítěz kvalifikačních jízd obdrží do celkového hodnocení seriálu vždy 1 bod za každý závod na této startovní finálové pozici.
</p>
<p>Vzhledem k použití měřícího zařízení AMB pro personální čipy je nutné aby <u>každý jezdec uvedl do přihlášky číslo čipu</u>. Pořadatelé upozorňují, že k dispozici bude k zapůjčení pouze omezený počet personálních čipů za poplatek 100 Kč/ 1 závod proto doporučujeme všem vybavit se personálním čipem. <u>Nemůžeme zaručit zapůjčení všem jezdcům</u>!!!
</p>
<p><strong>Ceny a vyhodnocení:</strong><br>
Po skončení každého závodu obdrží vítěz v každé kategorii pohár a vítěz finále B,C,D,E ?.. obdrží diplom.Po skončení seriálu bude provedeno celkové vyhodnocení kdy první 3 v každé kategorii obdrží hodnotné věcné ceny od sponzorů seriálu.
</p>
<p>Další informace: Jiří Kmoníček 602/167322, nebo j.kmonicek@email.cz<br>
Prezentace: na <a href=“https://masters.cz/entrys/15.php“ target=“_blank“>http://masters .cz – přihlášky</a> <br>
V tomto případě startovné 200 Kč za každou kategorii. Vždy do čvrtku 24.00 před závodem <br>
Prezentace při závodech do 8. 00 hod. !!! potom startovné ve výši 300 Kč za každou kategorii. <br>
Každý jezdec je povinen nabídnout alespoň 2 frekvence !<br>
Tělocvična bude vždy otevřena v den závodu od 7.00 hod.</p>
<p><strong>Bez přezůvek nebude vstup do tělocvičny povolen!!!</strong></p>