Dalším testem byla odolnost proti větru o síle 25km/h s nárazy přes 55km/h. Technická specifikace uvádí, že Air 3 by měl odolat větru až sílu 12m/s, což je cca 44km/h.
Tzn že pokud letí ve sportu 66km/h, měl by let v tomto větru zvládnout. V normál režimu letí cca 45km/h, takže zde už by mohl mít problémy při nárazu větru.
Realita byla taková, že větru odolával v klidu, jen rychlosti letu proti větru se snižovaly dle aktuálního poryvu.
Návrat v dané výšce pak probíhal úspěšně, ovšem opět bylo znát zpomalení a pokud by návrat byl ve větší výšce z větší vzdálenosti, nedokázal by se vrátit až na HP.
Dalším jevem byl pokles napětí při kapacitě kolem 28%, kdy pak dron již nemá výkon, šetří baterii a taktéž zpomaluje. A to z důvodu LiOn typu baterie i když má počet článků 4.
Doba letu ve větrném počasí cca 30 minut.
Na podrobný test se můžete podívat níže.