Used not bound Device – závěr

Igor Vlahovič

Takže přináším poslední a aktuální vyjádření oficiální podpory DJI, kde pan Petr poslal žádost o odblokaci DJI Avata. Kterou koupil sólo jako třetí majitel.

Jak bylo dříve uvedeno, prodejce rozdělil ProView Combo – brýle G2 si nechal na FPV a DJI Avata prodal panu Petrovi. Ale v tomto momentu se kombo dělí a Avata se musí odhlásit z aktivačního účtu u DJI. Jenže kontakt na prvního majitele nebyl k dispozici a ani podpoře DJI se nepodařilo majitele kontaktovat.

Pan Petr tedy čekal na finální postavení podpory DJI k této situaci.

A zde je překlad vyjádření podpory DJI, kterým se stává z Avaty krásná domácí atrapa. Pokud se zázrakem neozve první majitel prostřednictvím emailu. V což osobně již nevěřím…

„Milý Milane,

Děkujeme, že jste kontaktovali technickou podporu DJI.

Vážíme si vašeho času, který věnujete sdílení vašich obav.  Kontaktovali jsme vlastníka účtu, ale neobdrželi jsme kladnou zpětnou vazbu ani autorizaci.

Chápeme, že znát pozadí tohoto produktu musí být frustrující.  Abychom ochránili svůj prospěch, doporučujeme kontaktovat svého prodejce nebo prvního vlastníka, protože zrušit vazbu účtu může pouze majitel účtu.  Účet můžeme zrušit pouze se souhlasem majitele účtu.

Doporučujeme v budoucnu nakupovat produkty DJI z obchodu DJI Store, určitě budeme chránit výhody našich zákazníků a žádný takový problém nenastane.  https://store.dji.com.

Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení a podporu.

Děkujeme, že jste si vybrali DJI.“

Co dodat? Dávat si veliký, ale opravdu veliký pozor, od koho co kupujete. Při vašem prodeji odhlašovat drony do FREE stavu, kdy další majitel dron v podstatě znova aktivuje na svůj účet. A pokud kupujete, pak požadovat stejný krok od prodejce.