28.5.2011 se koná zahajovací závod seriálu Určice Cup 2011, což je seriál 5. závodů pro modely elektro 1/18 onroad. Oproti minulé sezóně došlo k drobným změnám v oblasti pořádání. Technická pravidla beze změn. Níže se můžete seznámit s propozicemi seriálu a na úvod uvádím hlavní změny:
1. osobně budu pouze pořádat tento seriál, závodit nebudu
2. na každém závodě budou ceny pro první tři nejlepší a dále pak pro vítěze finále dílčích. Na konci sezóny 2011 obdrží 3 nejlepší poháry a pro ty, co odjedou 4 závody bude připravena tombola
3. v pauzách mezi koly bude hrát hudba a pokud to nebude jezdcům vadit, tak i na pozadí u jízd
4. budu dohlížet na čistotu jízdy, komentovat průběh a psát online report
Propozice pro Určice Cup 2011:
Místo konání – privátní RC dráha Určice, povrch beton
Termíny závodů – budou zavčas uveřejněny
Květen 2011 | 28.5.2011 |
Červen 2011 | 11.6.2011 |
Červenec 2011 | 2.7.2011 |
Srpen 2011 | 28.8.2011 (NE) |
Září 2011 | 10.9.2011 |
Přihlášky – prostřednictvím mailu na
ajgor.vlahovic@gmail.com
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
, telefonicky na čísle 603 520 835 (Vlahovič Igor) nebo ICQ 214-422-581
POZOR – omezený počet účastníků na 20 lidí z důvodu místa. Proto Vás žádáme o včasné zaslání přihlášky, kde uveďte prosím své jméno a příjmení a dvě frekvence. Pokud máte DSM, napište DSM.
Časomíra – máme hardware na principu infra paprsků. Dále díky panu Stodolovi a panu Kratochvílovi máme k dispozici nový software, který se pomalu blíži AMB časomíře. K dispozici máme omezený počet infra čipů. Tento čip bude možné si na závodě zapůjčit za poplatek 50 Kč nebo zakoupit do osobního vlastnictví za 300 Kč. Vzhledem k vyladění systému doporučuji mít v záloze 3V knoflíkovou baterii pro externí napájení čipu, kdyby si nerozumněl přímo s BEC systémem regulátoru.
Zázemí – toalety, občerstvení, přívod 220V, omezený počet plastových stolečků a židliček k dispozici (dopooručuji si vzít vlastní i s židličkou), parkování před domem
Stavební pravidla:
Podvozek – jakýkoliv v měřítku 1/18, 2WD, 4WD, vlastní konstrukce
Karoserie – jakákoliv, nabarvená dle vkusu, POZOR – přední nebo zadní sklo musí být průhledné kvůli čtení čipu
Motor – řady 280, bez úprav s kluznými ložisky
Baterie – 2S LiPo, 6 čl. NiXX
Pneu – libovolné
Mazání – libovolné
Soutěžní pravidla:
Start závodu a trénink – viz Harmonogram
Rozjížďky – pojedou se dle dohody a počtu účastníků minimálně 4 kvalifikační rozjížďky po 6. minutách. Započítavá se nejlepší dosažený výsledek pro sort pro finálové jízdy. Může se po domluvě účastníků změnit.
Finále – všichni jedou 3 finálové jízdy po 6. minutách. Jeden nejhorší výsledek se škrtá. V úvahu se bere nájezd kol a dojezdový čas pro celkové pořadí.
Doba mezi jízdami – bude cca hodina mezi jízdami a to z důvodu času pro nabití LiPo článků. Někteří nebudou mít dvě LiPo sady a tak se musí počítat s delší mezerou. Tento čas bude využit pro řešení technických záležitostí, občerstvení, koupání a dalších příjemných činností. V pauzách mezi jízdami bude hrát hudba a v pozadí i při jízdě. Pokud to nebude vadit jezdcům.
Počet jezdců v jízdě (rozjížďky i finále) – 5 jezdců v rozjížďkách. Ve finále potom bude startovat opět 5 jezdců.
Ocenění – první tři finalisté A skupiny obdrží pozornost Určice CUPU. Další vítězové finále taktéž. Za celý seriál potom pohár obdrží tři nejlepší jezdci poháry, jako trofej za svoji snahu v seriálu. Pro všechny účastníky, kteří odjedou minimálně 4 závody bude připravena tombola.
Startovné – 150 Kč
Jinak pravidla jsou více méně jasná. Slušné chování na místě a fair play jízdy podmínkou. Po jízdě závodník odevzdá model ke kontrole a jde na místo nasazovače. Jedná se o pohodové závody, takže žádné protesty a sankce nebudou snad zapotřebí. STOP and GO ale bude platit pro všechny stejně !!!
Bodování – po jednom bodu, tzn. 1. místo – 100b, 2. místo – 99b, 3. místo – 98b atd. Jeden nejhorší výsledek se škrtá.Do celkového pořadí se tedy započítávají 4 závody.
Další dotazy a informace získáte na výše uvedeném mailu, telefonním čísle či ICQ.
Tento rok jako pořadatel nebudu soutšžit, ale výhradně se starat o průběh závodu. Tedy psát online report, měřit, kontrolovat čistotu jízdy, komentovat atd.
Na Vaši účast se těší
Igor Vlahovič a Jindřich Matějka st.
ZDE je link na stránky závodu.