Pro začátek krátký popis balení:
– karoserie Tamiya ARTA NSX se dodává společně s polepy karoserie, zpětnými zrcátky, zadním přítlačným křídlem. Vlepky k maskování oken nejsou k dispozici. Karoserie je opatřena ochrannou fólií. Otvory na sloupky karoserie ani samotná karoserie není vystřižená. Výhodou je přesné napasování na daný typ podvozku. Klasické rozměry jsou:
– 190mm šíře
– 257mm rozvor
– karoserie je placatá a hodně nízká
Dlouho jsem přemýšlel, jakou barevnou kombinaci zvolit na tuto zvodní GTčkovou karoserii. Správně měla být opět použitá Fluorescent RED od Tamiya. Ale nakonec jsem zakoupil dle mého názoru velmi zajímavou kombinaci tří barev – zelená matalíza, fluorescent Yelow a bílá. Všechny barvy z produkce fy Tamiya. Drží prostě nejlépe i když jsou dražší.
Rozložení barev bylo zvoleno hodně podobné dle originálu. A obtisky pak byly nalepeny z 80% na původním pozicích.
Celkový design vozu dokreslují buď paprsková kola Solaris Hard nebo fluoresncentní ráfky Xray Starburst.
Celový postup lakování máte uveden ve video manuálu číslo 23. Odkaz máte zde. Nebudu jej proto zde popisovat znovu. Je však dělán podrobně, zaměřen na více barev při lakování a hlavně – je zpomalen postup prací.
Po dlohém snažení nakonec vznikla originální verze tohto supersportovního závodního vozu. Foto je opět ve fotogalerii.
A pro fanoušky GTček zde máte propagační jízdu nové Hondy NSX (Green Art Design). Představte si na závodě Tamiya Cup na startovím roštu tyto krasavce a serilál TC by byl skoro věrnou kopií série Japan Super GT.
Na úplný závěr jsem vám našel na serveru Youtube ukázku z jednoho kola tohoto závodu. Toto je prostě video, které hovoří za vše: