Již ráno dne 11.7.2011 se zrodil v mé hlavě nápad, který opět vybočoval z normálu. Ten spočíval v tom, že bych mohl zkusit odjet závod 12 hodin Blansko sám. Tedy k dispozici bych měl mechanika, který by se staral o baterie, jejich výměnu, o občerstvení pilota atd. Plus natáčení a focení situací. Například po každé hodině krátká otázka, jak se pilot cítí a zda je vše ok.
Nyní vám popíši dnešní HIGH SPEED přípravu, která proběhla opravdu rychle.
Dnes jsem zakoupil konverzní set na GT, karoserii GT a motor SP 21,5. Více snad již nebude potřeba.
Mechanika mám předběžně zajištěného. Ovšem hrozí, že nebude z pracovních důvodů v sobotu moci. To se dozvím zítra. Proto zde dávám možnost nadšenci, který by chtěl pro mne dělat mechanika po celou dobu závodu a v případě potřeby chvíli jet, je tu otevřená možnost
Předem upozorňuji, že tým Masters nejede na vítězství, ale jde o dokončení závodu jako takového a o zjištění možností mojí osoby. Taktika bude asi taková, že pojedu například dvě hodiny. Pak bude krátká pauza na občerstvení, toaletu atd. a pak se bude pokračovat. Taktika se ještě bude dolaďovat.
Zajímá mne, kolik kol se podaří najet za těch 12 hodin času. Jaká bude soustředěnost a mnoho dalších faktorů. Nemluvě o výdrži šasi a všech komponentů.
A s jakou technikou Team MASTERS pojede ?
Podvozek – Tamiya F103RM v úpravě GT (přední sloupky karoserie byly z konverzního setu na toto šasi). Podvozek se nyní jen doladí na karoserii GT. Na F1 jede výborně
Pneu – RIDE a musí vydržet 12 hodin. Ale o to nemám ani moc obavy
Regulátor – Nosram Pearl V2. Bude se nyní testovat rychlost a dojezd na ZERO BOOST a případné časování
Motor – Speed Passion 21.5 (sport verze) Sportsman
Karoserie – LMP Mulsagne
RC Souprava – Spektrum DX3R
Baterie – LiPo a to 1x Nosram 5900 mAh, 1x Orion 4600 mAh, 2x Zippy 4000 mAh – v jednání (C faktor nerozhoduje :-))
Nabíječe – Ultramat 16, druhá je v jednání
Servo – HITEC analog
To by bylo v základu vše. Nyní ještě další zajímavé informace:
Sponzoring
– podařilo se mi sehnat generálního sponzora, který mi přispěl na startovné. Jeho reklama bude na model teprve dodělána. Jedná se o firmu MATE-J. Majitel firmy je osobně zvědav, jak tento zběsilý nápad dopadne a bude se snažit přijet osobně podívat na průběh závodu. Reklama bude umístěna na boku vozu a na zadním křídle. Tomuto generálnímu sponzorovi velmi děkuji za příspěvěk.
– pokud by měl ještě někdo zájem určitým například finančním způsobem přispět ke zdaru této akce, na horní části dveří a na střeše vozu je stále místa dost
Mechanik
– jak bylo uvedeno výše, mám předjednanou osobu. Ale v případě nepotvrzení účasti musím do soboty sehnat člověka, který se o baterie, model atd. bude starat. Jde mi i o dokumentování průběhu našeho týmu. Přece jen jde o nevšední zážitek
Online report
– jak bylo avizováno, měl být online report. Přirozeně nebude. Ale po závodě bude článek o dojmech ze závodu atd.
Ještě se musí zajistit stan pro mechanika, náhradní díly na F103 (ty už jsou taky předjednané). Snad se podaří do soboty vše připravit, aby start byl parádním úvodem do celého „pokusu“.
O dalších přípravách týmu MASTERS budete informováni. Na foto vidíte přípravu modelu. A konečnou podobu soutěžního speciálu.