10 hodin Tamiya TT-01 2012

Igor Vlahovič


Nebudu se zde rozepisovat o průběhu. Ten jste mohli sledovat ONLINE na tomto portálu. Já nyní shrnu poznatky z tohoto závodu a nastíním vám, jak to bude vypadat příští rok. Bude to ve stručných bodech. Jdeme na to:

1. byla aktualizována stránka závodu ZDE

2. na další rok uvažuji o pouhé aktualizaci stránky závodu 2011 a nebudu vyvářet novou. A nebo vytvořím novou stránku s názvem 10 hodin Tamiya TT-01 a pod ní pak budou všechny další závody v menu. A bude vytvořen archív a v něm to, co se již konalo. Přikláním se k variantě číslo 2

3. závod se líbil. Alespoň to tak vyplynulo z náhodných rozhovorů v průběhu závodu. Za to jsem vděčný

4. není potřeba dávat průchod emocím. Tak jak se stalo při závodě. Musíme si uvědomit, že se nejede o 1 000 000, ale jdeme se především dobře bavit

5. příští závod se pojede pouze s karoseriemi Tamiya (všechny dostupné této značky) mimo LOLA typ (a ten se tuším ani nevyrábí)

6. bude omezen převodový poměr na 58/24. 55/25 je o síle baterií, regulátoru atd. Možná to byla i příčina nedojetí dvou týmů. Johnson motor je „silák“ a když se mu naloží, tak prostě jede. Nepojede to zase tak pomalu, dojezd na baterie bude delší a bude to více vyrovnané. Kontrola bude opět v označení „zapečetění“ pastorku na motoru

7. podvozek budou mít všichni 4WD, tedy hnané obě nápravy

8. opět se pojedou nové motory Johnson a budou značeny

9. vana šasi bude opět značena a bude to jediný díl, který nebude možné měnit

10. pokusím se opět oslovit sponzory tak, jak tento ročník. Těm současným ještě jednou děkuji za podporu a spolupráci !!! (MPM s.r.o, ARC Slavkov, RC klub FM, Tora Team Šenov, RC Car Clan Brno)

11. na závodě se „jednalo“ o seriálu vytrvalostních závodů 🙂

 

Tak to bylo ve stručnosti prozatím vše. Další drobnosti budou řešeny ve spolupráci s Tora Team. Těším se na všechny na dalším ročníku.