CIF Cream Lemon – vyleští vám karoserii dokonale

Igor Vlahovič


Když už se vám karoserie na daném místě odře a v lexanu máte zarytou špínu, jen odmašťovačem to pryč nedostanete. Jedním ze způsobů je použít velmi jemný smirkový papír a pod vodou místo vyčistit. Ale já zkusil jiný způsob a ten je si myslím lepší a co více, zmatněním povrchu vám bude například REFLEX YELOW nebo bílá více „svítit“.

Postup je jednoduchý. Já si „půjčil“ od manželky z kuchyně přípravek na nádobí CIF s vůní citrónu. Jde o jemný písek na nádobí. A to výrobce netušil, k čemu ještě může být dobrý.

Stačí na mokrý povrch karoserie nanést písek a houbičkou ji rozetřít a pak jen leštit a leštit. Až do konečné podoby. Samozřejmě se nedostanete na původní stav, ale hodně se mu přiblížíte. Navíc jsem zjistil, že po vyleštění je povrch sice matný, ale o to více odráží světlo. To se týká hlavně reflex barev. U mě to funguje 100%.

Takto jsem nyní zrepasoval Hondu NSX, která je již prodána, ale i LMP Mulsanne, který mám na podvozku Tamiya F103. Karoserie Mazda RX-7 tento úkon zatím nepotřebuje. Ale až to bude potřeba, použiji opět výše uvedený postup.

Na foto vidíte jednak „vyladěný TEAM“ v podobě ORC Amemiya SGC-7 (Tamiya TT-01E) a LMP Mulsanne (Tamiya F013RM). Obě karoserie září „novotou“ a jsou lakovány ve stejném designu, kterému jsem nyní přišel na chuť.

Všimněte si zejména, v jakém je stavu LMP Mulsanne. Myslím si, že to vypadá velmi slušně.