Dnes je před námi úplně poslední závodní den velkých onroad měřítek. Tedy ten oficiální závod. Nepočítám do toho závěrečnou 2. hodinovku týmů. Jaká bude účast, když prší ? Já jsem již nyní na dráze a již se mě ptal mechanik mladého Libora Lukáška, zda se v tomto počasí jede.
Není problém jet, pneu na to jsou a při správném nastavení auta je to zážitek. Ale na druhou stranu je pak potřeba udělat kompletní rozborku auta. A není to jak u 1/10, kde je výměna ložisek jednoduchá. Proto já nepojedu, jelikož nemám možnost dát auto doma pořádně do pořádku. Jedině, že by se našel někdo, kdo to udělá za mne.
Proto mám nyní jen rozděláno náčiní pro report, přirpavenou kameru na natáčení zřejmě zajímavých záběrů. A uvidím, jak se situace bude vyvíjet. Já nic nelámu přes koleno.
Účast by měla být dle přihlášek kolem 10ti pilotů. To se dnes možná ještě změní. Zatím je nás tu pár nadšenců.
Ivo Day a jeho voňavý podvozek FG. Tak nějak vypadal v jednu chvíli i ten můj 🙂
Ivo Day čistí po ránu svůj podvozek. Aktivním čističem. Někteří koukali a komentovali to tak, zda zde hořelo a byl použit pěnový přístroj 🙂
Někteří zvažují start na dnešním závodě. Poprchává.
První, kdo využil ranního tréninku byl Jiří Těhník. Dnes s podvozkem a karoserií Porsche vyrazil na trať.
Nakonec je v dnešním závodě 11 pilotů. Účast zrušil Jiří Rybák a nejedu ani já. Budu se tedy dnes věnovat pouze reportu. Každopádně mám podvozek čistý jako nikdy předtím.
Krátká rozprava sdělila, že všichni jsou ve finále A, jedou se dvě skupiny. Ty pojedou 3 kvalifikace a pak finále na 30 minut. Dnes to tedy bude rychlé. Ale pro mnoho z vás i zajímavé. Já budu natáčet zajímavé akce a piloti budou moci ukázat své umění při mokrém závodě.
Kdo dnes zvítězí ? I zde se bude jednat o poslední bodíky dok koncového pořadí. Já se dnes propadnu hlouběji. Na 4. pozici určitě nezůstanu. Ale já to závodění celkově beru již jiným způsobem.
Myslím si, že dnes o zajímavé okamžíky nebude nouze. ONLINE výsledky opět sledujte ZDE. Níže máte startovní listinu posledního závodu LS onorad sezóny 2012:
1. | 25 | AUGUSTYNEK Vilem | ||
2. | 2 | BAYER Dusan | ||
3. | 10 | DAY Ivo | ||
4. | 15 | HANZLIK Zdenek | ||
5. | 18 | HOLUB Pavel | ||
6. | 99 | KRAFT Jan | ||
7. | 88 | LUKASEK Libor | ||
8. | 63 | PFEFFER Miloslav | ||
9. | 37 | SONNTAG Jan | ||
10. | 4 | TEHNIK Jiri | ||
11. | 36 | VYSIN Jiri |
Vypadá to, že ve finále budu dělat mechanika asi všem jezdcům. Většina z nich jede a nemá k sobě kolegu mechanika.
Kvalifikace kolo 1.
Skupina 1 – Ivo Day jednoznačeně nejlépe připraven. Zatím nejlepší nájezd. Ale hlavně. Ivo jel čistě a bez chyb. Libor Lukášek driftoval, přetáčel se. Stejně na tom byli i Jan Kraft, Jan Sonntag či Vilda Augustýnek.
Skupina 2 – zde to bylo o něco lepší. Jezdci jeli lépe. Pavel Hloub první a Zdeněk Hanzlík za ním. Ovšem na Iva Daye nemají. Ivo je vodnář :-). Dušan Bayer nyní nejel. Ale Ivo, to je favorit dnešního dne. Jirka Vyšín má také co dělat.
A tady máte ukázku toho, co na nás dnes čeká…
Jedem na druhé kolo kvalifikací. Kdo poladí ? Kdo zajede lépe ? Voda nebo-li WET RACE, to je protě jiné kafe.
Kvalifikace kolo 2.
Skupina 1 – pouze tři auta na trati. Sonntag, Augustýnek a Kraft se vydali na mokrou plochu. Já začínám točit video preview za kvalifikace. Sice trpí technika redakce, ale zase na druhé straně to bude stát za podívanou. Hlavně pak finále !!! Z toho hodlám udělat delší sestřih. Jan Sonntag dostal pneu od Ivo Daye a zajel hned lepší výsledek. Ten se přiblížil Ivošovi.
Skupina 2 – jo jo. Není to legrace jezdit na vodě. Zde se smazávají rozdíli mezi jezdci. Dušan Bayer vyrazil na zápis do finále. Tak i Pavel Holub. A i Jirka Vyšín. Všem to již poměrně sedí na trati. Ale jedou opatrně. Pokoří rekord Iva Daye ? Tak Jiří Těhník to není. Dušan najel 16 kol, tak jako Jirka Těhník. Jirka Vyšín se drží vzadu.
Model Dušana Bayera na trati
Já se tak těším na finálovou jízdu. To bude zážitek. Ivo Day vede kvalifikace s náskokem kola.
Kvalifikace kolo 3.
Není potřeba to nějka rozepisovat. Jen někteří nastoupili na jízdu. Opatrně a jistě do cíle. To je heslo všech. Kdo dobře připraví auto na finále, dojede do cíle. TQ má Ivo Day. Pořadí na startu finále vidíte níže:
1 | 10 | DAY Ivo | 17 | 10:12.182 |
2 | 18 | HOLUB Pavel | 16 | 10:01.571 |
3 | 2 | BAYER Dusan | 16 | 10:11.274 |
4 | 4 | TEHNIK Jiri | 16 | 10:28.840 |
5 | 37 | SONNTAG Jan | 15 | 10:04.627 |
6 | 15 | HANZLIK Zdenek | 15 | 10:31.360 |
7 | 88 | LUKASEK Libor | 15 | 10:33.694 |
8 | 36 | VYSIN Jiri | 14 | 10:29.164 |
9 | 63 | PFEFFER Miloslav | 14 | 10:45.244 |
10 | 99 | KRAFT Jan | 13 | 10:20.977 |
11 | 25 | AUGUSTYNEK Vilem | 6 | 10:13.283 |
A jak to asi vypadalo v kvalifikacích vám přináší krátké preview.
Finále A – TQ Ivo Day. Ten ale pozici brzy ztrácí. pak běhám po trati a pomáhám nasazovat. Přitom točím. Postupně končí v závodě Pavel Holub, Libor Lukášek, Jiří Těhník, pak i Vilda Augustýnek (bojoval, co to dalo). Jan Kraft musel do depa. Aleš Bayer také dělal nasazovače a mechanika. Někdy pršelo opravdu hustě. Ivo Day přišel o zadní přítlačné křídlo. Dušan Bayer jezdil na pll plynu za prvním Jirkou Vyšínem. Zde se odehrál souboj o Mistra republiky. Jirka si dojíždí do cíle pro první místo. Z celého finále bude k dispozici video preview.
Výsledek finále:
1 | 36 | VYSIN Jiri | 48 | 30:10.974 | |
2 | 2 | BAYER Dusan | 45 | 30:13.730 | |
3 | 37 | SONNTAG Jan | 45 | 30:39.159 | |
4 | 10 | DAY Ivo | 44 | 30:01.410 | |
5 | 15 | HANZLIK Zdenek | 44 | 30:38.420 | |
6 | 63 | PFEFFER Miloslav | 43 | 30:09.567 | |
7 | 99 | KRAFT Jan | 37 | 30:16.726 | |
8 | 25 | AUGUSTYNEK Vilem | 25 | 22:57.543 | |
9 | 88 | LUKASEK Libor | 12 | 9:26.528 | |
10 | 4 | TEHNIK Jiri | 8 | 6:52.633 | |
11 | 18 | HOLUB Pavel | 2 | 2:26.363 |
Vyhlášení výsledků a sezóna LS onorad je zakončena. Kdybych dnes jel závod a skončil 10tý, mohl jsem být celkově třetí v MČR. Ale na druhou stranu – auto je v pořádku a já sním nemám žádné starosti. Teď již přímo lije.