Dodané převodové kolo od Serpentu má počet zubů 84. Na toto kolo se mi podařilo „napasovat“ pastorek o počtu zubů 25. To je koncový převodový poměr 6.72.
Při použití motoru LRP X12 17.5 v továrním nastavení a s regulátorem SP Cirtix Club Stock Race jsem jel poměrně pomalu. Potřeboval jsem trochu zrychlit.
A protože pastorek jsem použil značky Xray (modul 0.5), pak i kola je možné použít. Kompatibilita je tedy zajištěna.
Na podvozku v motorovém loži není velký prostor pro manipulaci v tomto hrubém modulu. A tak jsem nastavil nejtěžší převodový poměr a to použitím:
– ozubeného kola Xray 78z
– pastorku o počtu zubů 33
To je maximum, co lze nastavit na tomto podvozku jako nejtěžší převodový poměr, který nyní je 4.72. A to už je mnohem lepší. Rychlost je přesně „Stocková“
Těžší převod bych dokázal nastavit použitím jemnějšího modulu 0.4.
Galerie napoví více o výměně.